منوی سایت

اجاره داربست در شیراز

بازدیدها: 2681

اجاره داربست در شیراز

اگر بفکر اجاره داربست در شیراز هستید و می‌خواهید از قیمت نصب داربست در شیراز مطلع شوید در سارجو بمانید و با ما همراه شوید چرا که ما نه تنها همه چیز در مورد اجاره داربست در شیراز را برایتان گفته‌ایم، بلکه شما را از نرخنامه داربست فلزی شیراز و آدرس اتحادیه داربست فلزی شیراز و حتی صنف داربست فلزی شیراز نیز آگاه خواهیم کرد. با تیم سارجو همراه شوید.

معرفی شرکت های نصب و اجاره داربست در شیراز

در جدول زیر لیست تمام شرکت های ارائه دهنده داربست در شیراز را چه نصب و چه اجاره برایتان بصورت یکجا گردآوری کرده‌ایم، تا شما شیرازی عزیز برای اجاره داربست در شیراز دچار سردرگمی نشوید.

لیست شرکت های ارائه دهنده داربست در شیراز

ردیف شرکت نصب و اجاره داربست شیراز آدرس شرکت اجاره داربست در شیراز شماره تماس
1 داربست فلزی شیراز کلیه مناطق شیراز 09173068236
2 داربست فلزی ارشیا شیراز، میدان قائم (اطلسی) 09177056139
3 داربست فلزی دنا شیراز، چهارراه سیاحتگر به سمت اصلاح نژاد (خیابان شهید اعتمادی)، سمت راست، بعد از کوچه 3 07138306766
09173159058
4 داربست فلزی در شیراز کلیه مناطق شیراز 09178024010
5 داربست فلزی رستگار شیراز 09306684008
09173393228
6 داربست فلزی سریع کار شیراز شیراز،چهارراه زندان، جنب پل هوایی، سمت راست – فروش و نصب داربست، فروش جک و قالب فلزی 07138249357
09177122720
7 داربست فلزی افلاک شیراز شیراز، بلوار صنایع، جنب کوی فرمانداری 07136252484
09175563090

 

قیمت نصب داربست در شیراز

قیمت اجاره و نصب داربست در شیراز کاملا وابسته به کار شماست، یعنی قیمت نصب داربست در شیراز بر اساس مدت زمان استفاده شده از داربست و متراژ محل اجراء و نیز نوع کار ارائه شده تعیین می‌گردد. حداقل قیمت نصب داربست در سال 99 در شیراز، 500 هزار تومان است.  هزینه مصوب اجاره داربست در شیراز برای ماه اول به همراه هزینه نصب بوده و برای ماه های بعدی مبلغ اجاره کمتر از ماه اول محاسبه می شود.

به طور معمول تعرفه اجاره و نیز قیمت نصب داربست فلزی براساس نرخنامه داربست فلزی شیراز هر ساله توسط اتحادیه داربست در شیراز ارائه می گردد.

 داربست چیست؟

داربست سازه‌ای است چوبی یا فلزی و موقتی که برای دسترسی به نقاط دشوار به هنگام ساخت یا تعمیر ساختمان‌ها و دیگر سازه‌ها بکار می‌رود. داربست‌ها که از میله‌های فلزی و چوبی ساخته می‌شوند گاه به عنوان تکیه‌گاه برای بخشی از دیگر سازه‌ها هم استفاده می‌شوند.  داربست نمای ساختمان ها معمولا برای ساختمان‌های در حال ساخت اجرا می‌شود که به سنگ کارها / سیمان کارها / کامپوزیت کارها / جوش کارها / برق کارها و کسانی که احتیاج به دسترسی به فضای خارجی یک ساختمان دارند اجازه دسترسی می دهد.

 

 

مطالب مرتبط و پربازدید:

چه مواقعی به سراغ اجاره داربست در شیراز می‌رویم؟

داربست لازمه ی ساخت محسوب می شود و در واقع اگر داربست نباشد ساختی هم در کار نخواهد بود و به این دلیل که ساخت بنا نیازمند موجودیت و قابلیت داربست است به اهمیت داربست افزوده است، البته داربست فقط در ساخت بنا یا ساختمان خلاصه نمی شود و کاربردهای بیشمار دیگری نیز دارد.

اغلب ساختمان سازان و یا کسانی که به داربست فلزی در شیراز نیاز دارند به جای خرید داربست فلزی که هزینه ی سنگینی برای سازنده دارد از اجاره داربست در شیراز بهره می برند، از این رو در واقع هم هزینه ی کمتری می پردازند و هم اینکه بعد از اتمام کار درگیر ایجاد مکانی مناسب برای داربست نمی شوند.

 

نکات اجاره داربست در شیراز

اگر بفکر اجاره داربست در شیراز هستید، به شما پیشنهاد می‌کنیم این نکات را حتما مد نظر داشته باشید:

  1.  وظیفه حفظ و نگهداری داربست بر عهده کارفرما بوده و وی با گرفتن رسید تحویل از پیمانکار از این مسئولیت ساقط می‌گردد.
  2.  پیمانکار موظف است طی دو روز از زمان اعلام کتبی کارفرما مبادرت به جمع آوری داربست نماید.
  3.  کارفرما با امضای قرارداد مذکور، لوازم داربست فلزی لازم در موضوع را پس از نصب تحویل می‌گیرد.
  4. پیمانکار موظف است خود و عوامل اجرائی خود را بیمه نماید.
  5.  پیمانکار داربست موضوع قرارداد را به صورت مقاوم ایستا و صحیح و سالم به کارفرما تحویل می‌نماید. پس از تحویل با عنایت به عدم حضور پیمانکار در روزهای بعد و تغییرات احتمالی توسط کارگران کارفرما و حوادث احتمالی از قبیل اصابت ضربه و گود برداری و …، از آن پس مسئولیت ایستائی، خسارات احتمالی و نیز جلوگیری از سرقت داربست به عهده کارفرما می‌باشد.

سخن آخر

در این مقاله تیم سارجو بر آن شد تا شما را با جزییات اجاره داربست در شیراز بیشتر آشنا کند، اگر شما خواننده گرامی هم در زمینه نصب و یا اجاره داربست در شیراز دارای مهارت و فعالیت هستید و خواهان معرفی بیشتر خود به خوانندگان بانک مشاغل سارجو هستید، بی درنگ با شماره 09177093591 تماس حاصل نمایید.

در مورد این پست نظر بدهید
[Total: 7 Average: 4.1]

می 11, 2021
دسته بندی :
نوشته‌های تازه
آخرین دیدگاه‌ها
ثبت و تبلیغات رایگان کسب و کار شما!
بهترین پارک های شیراز x بخوانید...