منوی سایت

نصب شیرآلات بهداشتی در شیراز

بازدیدها: 693

نصب شیرآلات بهداشتی در شیراز

اگر شما شیرازی عزیز برای نصب شیرآلات بهداشتی در شیراز بدنبال بهترین متخصص این حرفه هستید پس در سارجو بمانید، ما در اینجا نه تنها به معرفی بهترین های نصب شیرآلات بهداشتی و نصب شیرآلات ساختمانی- سرویس بهداشتی در شیراز پرداخته‌ایم، بلکه اجرت نصب شیرآلات ساختمان و معرفی شیرآلات ساختمان را نیز به شما همراهان سارجو ارائه داده‌ایم. پس برای آشنایی با نصب شیرآلات بهداشتی در شیراز ادامه این محتوا را از دست ندهید.

 

معرفی بهترین های نصب شیرآلات بهداشتی در شیراز

لیست نصاب شیرآلات بهداشتی در شیراز

 

نام خدمات نصب شیرآلات بهداشتی در شیراز آدرس خدمات نصب شیرآلات بهداشتی در شیراز شماره تماس
 تاسیسات ساختمان مسعود شیراز- شهرک گلستان- خیابان آفاق 07136210671
گروه دماسازان شیراز- بلوار مطهری شمالی- کوچه 29 – پلاک 75- طبقه 2- واحد4 09177276281
شرکت  خدمات آسایش گستر شیراز- بلوار آزادی – نبش کوچه 11 07132307841
تاسیسات ترمو – سروری شیراز- شهرک گلستان – میدان اول به سمت میدان دوم – 50 بالاتر سمت راست 091736211140
پرچمی نصب شیرآلات در شیراز شیراز-  زرهی 09178252336
تاسیسات پیلوت شیراز – بلوار پاسدران – خیابان باغ حوض – نبش کوچه 1 07138207716
شرکت تاسیساتی اعتماد خدمت شیراز – خیابان قصرالدشت – سر عفیف آباد – جنب کوچه 36 – دفتر پیشخوان دولت اتاق 103 07136290139
مجموعه تخصصی هوشمندسازی شیراز  شیراز –  فرهنگ شهر – بین کوچه 4 و 6 – جنب دنداپزشکی پارس 07136313111
اورژانس تاسیسات شیراز شیراز- خیابان زرگری – نبش کوچه 8 09170049400
گروه فنی مهندسی آکاردئون شیراز- پل معالی آباد – بلوار بهشت – مجتمع ارکیده – طبقه اول- پلاک 56 07136247670
خدمات فنی سلطانی شیراز شیراز- خیابان نادر – نبش کوچه 26 07138209946
خدمات فنی تخصصی مطمئن شیراز شیراز- صدرا – فاز یک – بلوار اندیشه – بازار اندیشه 07136412226
تاسیسات البرز شیراز شیراز-  خیابان حر – نبش چهارراه باغتخت – روبروی فروشگاه فرهنگیان 07132288920
شرکت تاسیات ستایش شیراز  شیراز- خیابان نادر – نبش کوچه 26 07138211730
شرکت خدمات فنی و تاسیسات باران شیراز شیراز- بلوار مدرس خیابان جانبازان – نبش بیست متری سوم 07137233555
شرکت خدمات فنی میلاد شیراز شیراز- بلوار باهنرجنوبی – انتهای خیابان سراج – تقاطع نهضت و زاگرس 07138375082
شرکت بهین نیروی فارس شیراز شیراز- بلوار امیرکبیر- کوچه 6 افشاریان 07318375082

 

شیرآلات بهداشتی

شیر ها وسایلی هستند برای قطع و وصل و کنترل آب که علاوه بر آسایش ما موجب صرفه جویی در مصرف آب خواهند شد، نصب شیرآلات بهداشتی ساختمان با رعایت استاندارها بسیار درای اهمیت است.

اجرت نصب شیرآلات ساختمان

اجرت نصب شیرآلات ساختمان برای هر کدام از قسمت های ساختمان هزینه متفاوتی دارد. اجرت نصب شیرآلات ساختمان برای شیرآلات مدرن بیشتر است. برای نصب شیرآلات ساده زمان و کار کمتری لازم است. بهتر است که تعمیر و نصب شیرآلات ساختمان- سرویس بهداشتی آشپزخانه و حمام  را به تعمیرکار بسپارید تا تعمیر و نصب شیرآلات بهداشتی  توسط افراد متخصص به آسانی انجام شود. با انجام تعمیرات اساسی می توانید از خراب شدن قسمت های دیگر شیرآلات جلوگیری کنید.

 

انتخاب بهترین شیرآلات بهداشتی

1-شیرآلات در  آشپزخانه

شیرآلاتی که در آشپزخانه نصب می شوند با توجه به علم خود به دو صورت علم ثابت و علم متحرک (شاوری) ساخته می شوند. در انتخاب شیر با علم ثابت باید ارتفاع ظرفشویی را مد نظر قرار داد. ارتفاع آبریز شیر باید به حدی باشد که به آسانی بتوان ظروف بزرگ را شست. شیرهای ظرفشویی باید بلند و به شیلنگ و سردوش متحرک مجهز باشند. در انتخاب علم متحرک نیز باید به آسان بودن حرکت سردوش، رسوب زدایی آن و حرکت شلنگ متحرک توجه نمود.

 

2-شیرآلات  در حمام :

مهمترین نکته در انتخاب شیر حمام توجه به نوع سوپاپ تغییر جهت آب است که آن را از حالت دوش به حالت وان تبدیل می کند. این سوپاپ ها با فشار آب کار می‌کنند، به همین دلیل تولید کنندگان به منظور جلوگیری از ایجاد مشکل در عملکرد شیرها هنگام کاهش فشار آب، سوپاپ هایی تولید نموده اند که در حالت دوش قفل می شوند و به فشار آب وابسته نیستند.

3-شیرآلات در روشویی :

شیرآلات روشویی باید به گونه ای طراحی شوند که طول لوله یا قسمت خروجی آب آنقدر جلو باشد که به راحتی بتوان دست ها را شستشو داد، در واقع فضای کافی برای حرکت دست ها وجود داشته باشد. ارتفاع آن نیز باید به اندازه ای باشد که دست ها به کاسه روشویی برخورد نکنند و به راحتی بتوان شستشو را انجام داد. شیرآلاتی که در روشویی نصب می شوند باید از آب کاری و مغزی مناسب برخوردار باشند. اندازه آنها نیز استاندارد باشد تا مشکلی حین شستشو پیش نیاید.

 

 نکات مهم در هنگام نصب شیرآلات بهداشتی

  • ارتفاع نصب شیرآلات

ارتفاع مناسب و البته استاندار شیرآلات بسیار دارای اهمیت است و بلند بودن یا کوتاه بودن ارتفاع نصب شیرآلات برای افرادی که در آن مکان از شیرآلات استفاده می‌کنند در طولانی مدت باعث مشکلات ستون فقرات بدلیل خم شدن بیش از حد یا دسترسی سخت بشود.

  • نصب آسان

اگر شیرآلات قابلیت نصب آسان داشته باشد، به جای تعداد زیادی پیچ و مهره، قطعه ای به نام “مُشتی” که مانند واشری بزرگ است، در جعبه قرار دارد و دیگر نیازی به آچار و پیچ گوشتی برای محکم کردن شیر بر روی سینک نیست. پس در زمان خرید بهترین شیرآلات روشویی به قابلیت نصب آسان نیز توجه کنید.

 

چرا شیرآلات ساختمان نیاز به تعویض دارند؟

اگر در احداث ساختمان از شیرآلاتی با جنس قوی و مستحکم استفاده شود تا سالهای متمادی نیازی به تعویض آنها نیست اما معمولا پس از گذشت چندسال از استفاده به دلیل پوسیدگی، زنگ زدگی، خرابی، نشتی آب و سایر موارد نیاز به تعویض شیرآلات است در برخی موارد تنها با تعویض مغزی مشکلات شیرآلات ساختمانی برطرف می شود و احتیاجی به تعویض و پرداخت هزینه های جاری آن نیست.

 تعویض شیرآلات ساختمان

برای تعویض شیرآلات ساختمان ابتدا محل نصب شیرآلات جدید را به دقت تمیز کنید و جرم گیری کنید و سپس شیرآلات قدیمی را باز کنید. لنگی های شیر را تفلون کرده و سپس آنها را در محل خروجی لوله های آب نصب کنید اگر خروجی ها خیلی داخل هستند می توانید از روپیچ توپیچ کوتاه یا بلند استفاده کنید.

اگر شیرهای قدیمی زیاد پوسیده باشند احتمال دارد که شیر در هنگام باز کردن بشکند. در نظر داشته باشید که ابزار مورد نیاز برای خارج کردن رو پیچ شیر که در کار می ماند قلاویز است و به هیچ عنوان با ضربه زدن و یا ابزار دیگری اقدام به خارج کردن قسمت بریده شده نکنید. پس از اینکه شیرآلات قبلی را باز کردید، لوله های قبلی را خم تا حد ممکن یک بررسی کنید تا در صورت رسوب گرفتن و یا پوسیدگی زیاد در همان زمان اقدام به تعویض لوله های قدیمی با جدید بکنید.

 

 

 سخن آخر

همانطور که در این مقاله بارها اشاره کردیم نصب شیرآلات بهداشتی نیازمند تخصص و مهارت می‌باشد تا از بروز مشکلاتی که شاید در آینده به علت نصب یا تعمیر نادرست شیرآلات بوجود بیاید جلوگیری شود. اگر شما همشهری عزیز در زمینه تاسیسات و نصب شیرآلات بهداشتی در شیراز مهارت دارید برای درج آگهی در سارجو و معرفی خود به دیگر شهروندانی که به مهارت شما نیاز دارند با شماره 09177093591 تماس حاصل نمایید.

در مورد این پست نظر بدهید
[Total: 15 Average: 4.7]

دسامبر 11, 2020
دسته بندی :
نوشته‌های تازه
آخرین دیدگاه‌ها
ثبت و تبلیغات رایگان کسب و کار شما!
الکتریکی های شیراز x بخوانید...