منوی سایت

شرکت ایرانسل بلوار نصر شیراز

بازدیدها: 5355

شرکت ایرانسل بلوار نصر شیراز

برای آشنایی با شرکت ایرانسل بلوار نصر شیراز با ادامه ی مطلب همراه شوید. به بررسی شرکت ایرانسل و خدمات آن می‌پردازیم. همچنین آدرس شرکت ایرانسل بلوار نصر شیراز در ادامه قرار گرفته است.

 

آدرس دفاتر فروش و خدمات ایرانسل در شیراز بلوار نصر

شماره تماس : 07137319976

آدرس : شیراز، بلوارنصر، مرکز خدمات ایرانسل.

برای دیدن ادرس روی نقشه گوگل اینجا کلیک کنید.

 

شرکت ایرانسل

در ششم آذر ماه ۱۳۸۴، مجوز اپراتوری دوم تلفن همراه توسط سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی کشور و وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، به شرکت ایرانسل اعطا شد. واگذاری و توزیع سیم‌کارت‌های دائمی و اعتباری شرکت ایرانسل در چهار شهر تهران، تبریز و مشهد و ساری از روز شنبه ۲۹ مهر ۱۳۸۶ آغاز شد. سهام ایرانسل از بدو تأسیس در اختیار شرکت گسترش الکترونیک ایران (۵۱٪) گروه ام‌تی‌ان (۴۹٪) بوده‌است.

در ابتدا قرار بود ام‌تی‌ان صاحب ۷۰٪ از سهام شرکت باشد، اما با مخالفت مجلس شورای اسلامی سهم آن به کمتر از نصف یعنی ۴۹٪ کاهش یافت. بنا بر صورت مالی سال ۱۳۹۵ بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی که به صورت عمومی منتشر شده، ایرانسل در میان شرکت های متعلق به این بنیاد بیشترین سوددهی را داشته‌است.

تلویزیون اینترنتی

شرکت ایرانسل همچنین خدمات تلویزیون اینترنتی به مشترکان خود ارائه می‌دهد. این خدمات در قالب اپلیکیشن لنز به مخاطبین عرضه می‌شود و برای تماشای فیلم‌های سینمایی و برنامه‌های زنده تلویزیون، که قابلیت‌هایی مثل توقف و عقب کشیدن برنامه‌های زنده، ضبط برنامه‌ها و دسترسی به آرشیو صدا و سیما مورد استفاده قرار می‌گیرد.

در این اپلیکیشن مشترکین ایرانسل می‌توانند با دانلود و نصب برخی از سریالها و فیلم‌های سینمایی را به صورت رایگان و بدون کم شدن حجم بسته در صورت داشتن بسته اینترنتی فعال مشاهده کنند.

 

از زبان ایرانسل

از زمانی که در مزایده اپراتوری دوم تلفن همراه برنده شدیم تا به امروز سال‌های پرتلاشی را گذرانده‌ایم. همواره سعی کرده‌ایم خدمات و محصولاتی نوآور و مطابق با آخرین فناوری‌های روز دنیا ارائه کنیم. در سایه تلاش شبانه‌روزی، شش سال متوالی به عنوان پر افتخار «برترین عرضه‌کننده خدمات ارتباطی سال کشور» دست یافتیم.

برای اولین بار در ایران سرویس اینترنت همراه 4G را با بیشترین سرعت باند پهن در کشور ارائه دادیم. اینترنت نسل چهار ثابت (TD-LTE) را راه‌اندازی کردیم. گسترده‌ترین شبکه اینترنت پرسرعت بی‌سیم خانگی و اداری را فراهم آوردیم. و موفق به آزمایش فناوری انتقال صدا بر بستر نسل چهارم تلفن همراه (VoLTE) شده‌ایم. کسب عنوان «بزرگترین اپراتور دیتای ایران» گواه تلاش‌های ماست.

 

در مورد این پست نظر بدهید
[Total: 4 Average: 5]

ژانویه 28, 2020
دسته بندی :
3
  1. شیروانی گفت:

    سلام خسته نباشید من چند روز پیش اومدم شرکتتون و جواب مثبتی نگرفتم…
    یه سیمکارت داشتم که سلب امتیاز شده و کل دارایی و سرمایه گذاری من روشه
    با همکارانتون تماس گرفتم خیلی و گفتن قابل برگشت نیست سیم کارته من سیم کارت رو هر طور شده باشه میخام به هر قیمتی..
    و اینکه میشه من بیام شرکتتون یکبار دیگه که یه نامه بهم بدید که ببرم شرکت روبیکا و ثابت کنم که این سیم کارت به نام بنده بوده و به این دلایل بهش دسترسی ندارم و از طریق نامه شما بتونم به خاستم برسم…

  2. مهدی نشاط گفت:

    سلام من مدتی پیش اومدم اما تعطیل بود میخواستم اول ساعت کاری بدونم و ضمنا من برای سیمکترت و خریدن مودم اینترنت که الان زاز لحاظ سرعت مورد تایی شما باشه اطفا جواب بدید

  3. مجید میرزایی گفت:

    من در تاریخ۲۶ فروردین ماه سال ۱۴۰۳ به این نمایندگی دزدها مراجعه کردم و یک سیم‌کارت ایرانسل خریدم ولی این نمایندگی دومرتبه پول سیم‌کارت را با دو دستگاه pos از حساب بانکی من برداشت کرد، روز بعد که مراجعه کردم جواب دادید اشتباه از بانک بوده به بانک مراجعه کردم گفتند از دو دستگاه مخلتف از حساب بانکی‌ام دزدی کرده‌اید واقعاً که دزدهای بسیار حرفه‌ای هستید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته‌های تازه
آخرین دیدگاه‌ها
ثبت و تبلیغات رایگان کسب و کار شما!
نمایندگی دوو شیراز x بخوانید...