منوی سایت

پینت بال در شیراز

بازدیدها: 190

پینت بال در شیراز

اگر به دنبال باشگاه پینت بال در شیراز می‌گردید؛ اگر می‌خواهید در کلاس پینت بال در شیراز شرکت کنید ولی آدرس باشگاه های پینت بال در شیراز و البته قیمت بلیط پینت بال شیراز را نمی‌دانید، پس به مرجع کاملی رسیده اید. در ادامه تیم سارجو به سراغ معرفی تمامی باشگاه‌های پینت بال در شیراز،  پینت بال چمران شیراز، پینت بال سیمرغ شیراز و دیگر اطلاعات تکمیلی پینت بال شیراز رفته ایم.


معرفی پینت بال های شیراز

در جدول زیر به کمک شما عزیزانی آمده‌ایم که به پینت بال علاقه دارید و خواهان پیدا کردن باشگاه‌های پینت بال در شیراز هستید، آدرس و شماره تماس باشگاه های پینت بال در شهر شیراز را برای شما دوست داران پینت بال جمع آوری کرده‌ایم.

 لیست باشگاه های پینت بال شیراز

 ردیف  نام پینت بال شیراز شماره تماس آدرس پینت بال شیراز
1 باشگاه پینت بال جنگلی  چمران شیراز

09178097066

شیراز، بلوار چمران، جنب هتل بزرگ چمران
2 باشگاه پینت بال سیمرغ شیراز 09174762136 شیراز، حدفاصل میدان گاز و چهارراه باغ تخت، مجتمع فرهنگی سبوی عشق
3 باشگاه پینت بال تپه کاج شیراز، شهر صدرا، فاز 2 صدرا، روبروی باغ شهر، مجموعه تپه کاج صدرا
4 باشگاه لیزر تگ شیراز 07136214200 شیراز، شهرک گلستان، بلوار علامه امینی، خیابان صبا، جنب پارک صبا
5 باشگاه پینت بال بعثت شیراز 0976031300 شیراز، بلوار بعثت، کوچه 18، درب اول سمت چپ

پینت بال شیراز، باشگاه پینت بال شیراز، قیمت بلیط پینت بال شیراز، آدرس باشگاه پینت بال شیراز،

 

از پینت بال چه می‌دانید؟

پینت بال ورزشی سراسر هیجان و جذاب است که این روزها طرفداران زیادی پیدا کرده است؛ورزش پینت بال دارای تجهیزات و وسایل خاصی برای بازی و ایمنی در حین آن است .بازیکنان با رعایت اصول ایمنی می توانند این بازی را با کمترین خسارت و آسیب بگذرانند و روز مهیجی را بسازند.

پبنت بال شامل گلوله هایی پر از رنگ می باشد و یک فعالیت در فضای باز عالی، بسیار سرگرم کننده و مناسب برای کسانی است که برای هیجان شکار زندگی می کنند. هدف از این بازی “حذف” اعضای تیم مخالف با اسپری کردن آن ها با رنگ محلول در آب است.

 

ناگفته نماند که تاکتیک و تجهیزات و سلاح هم لازمه‌ی کار است و البته مهارتهای خاص حرکتی مانند نشانه گرفتن، سریع دویدن، داشتن سرعت در حرکات و واکنش های سریع در پین بال کلیدی است. قابلیتهای ذهنی همچون سرعت در تصمیم گرفتن و قدرت حل مسئله نیز بی تاثیر نیست.

سخن آخر

با توجه به آنچه در بالا به آن اشاره کردیم پینت بال و شرکت در پینت بال نیازمند علاقه و آمادگی بدنی است. اگر شما شیرازی عزیز هم در زمینه پینت بال در شیراز و یا دیگر رشته های ورزشی فعالیت دارید و بدنبال معرفی خود یا باشگاه خود به دیگر همشهری‌ها هستید برای درج آگهی در بانک مشاغل سارجو یکی از پربازدید ترین بانک مشاغل شیراز با شماره 09177093591 تماس حاصل فرمایید.

سایر ورزش ها و ورزشگاه های شیراز

در مورد این پست نظر بدهید
[Total: 3 Average: 5]

نوامبر 29, 2023
دسته بندی :
نوشته‌های تازه
آخرین دیدگاه‌ها
ثبت و تبلیغات رایگان کسب و کار شما!
آی اسپورت در شیراز x بخوانید...