منوی سایت

آموزش زومبا شیراز

بازدیدها: 6908

آموزش زومبا شیراز

زومبا ورزشی مهیج و انرژی بخش است. آموزش زومبا در شیراز با بهترین مربیان زومبا را تجربه کنید. آیا به دنبال آموزش زومبا شیراز هستید؟ با مقاله ی آموزش زومبا شیراز همراه باشید. به معرفی باشگاه هایی که زومبا دارند می‌پردازیم. کلاس های رقص زومبا در شیراز و همچنین انواع کلاس های رقص در شیراز را در ادامه به شما معرفی می‌کنیم.

 

آموزش ورزش زومبا در شیراز

آموزش زومبا شیراز | کلاس انواع رقص در شیراز

زومبا ورزشی است که تمامی اندام‌ها و عضلات بدن را با حرکات مختلف درگیر می‌کند. در ورزش زومبا عضلات پا، بازوها، شکم و کمر همگی درگیر حرکت خواهند شد. هم اکنون ورزش زومبا به دلیل تاثیر فوق‌العاده در کالری‌سوزی یکی از محبوب‌ترین برنامه‌های فیتنسی و همچنین تناسب اندام در دنیا محسوب می‌شود. رقص زومبا توسط یک طراح حرکات موزون در طول سال های ۱۹۹۰ ابداع گردیده است. استفاده از حرکات موزون و پرانرژی بودن این ورزش یکی از دلایل اصلی محبوبیت روزافزون این نوع فعالیت بدنی بین مردم به شمار می‌آید.

امروزه زومبا یکی از داغ ترین روش های کم کردن وزن است. ورزش زومبا ترکیبی از حرکات هوازی و مراحل رقص است، زومبا با گام های سریع و آسان بسیار سرگرم کننده است. زومبا نیز بسیار چالش برانگیز است و می تواند به شما در از دست دادن وزن بسیار کمک کند و همچنین تن و ماهیچه ها را سفت می کند. ورزش زومبا در شیراز نیز طرفداران زیادی برای خود پیدا کرده است. اگر شما نیز به دنبال باشگاه های ورزش زومبا هستید با ما همراه باشید.

 

لیست باشگاه های آموزش زومبا در شیراز

باشگاه آموزش زومبا شیراز

آدرس باشگاه آموزش زومبا شیراز

تلفن باشگاه آموزش زومبا شیراز

باشگاه مهرداد

گلدشت معالی آباد خیابان شهید اکرام زاده (بازارچه جدید) 07136391521
باشگاه ضربان شیراز، شهرک گلستان، خ. آلاله، جنب بازارچه 07136220875
بای لاین شیراز، معالی آباد، نبش خیابان پزشکان، ساختمان یاقوت، طبقه چهارم، واحد 13 07136342308

باشگاه تناسب اندام بایلاین شیراز

شیراز، ستارخان، روبروی خیابان ولی عصر، ساختمان خضرا 1، ط. چهارم، واحد 41 07136266715
باشگاه non stop ( بدون وقفه) شیراز، چهارراه خلدبرین به سمت چهارراه بنفشه، نبش کوچه 13
باشگاه اکسیژن شیراز، زرهی، بعد از پل هوایی، روبروی پارک قوری، ساختمان مهر 07138436234
باشگاه ستارگان شیراز شهرک گلستان، بلوار فشارقوی، خ. گلسرخ، خ. گلناز 07136223301

 

فواید زومبا برای سلامتی

زومبا ورزشی بی نظیر برای سلامت جسم و روح است. رقص زومبا در بهبود سلامتی افرادی که اضاف وزن دارند یا چاق هستند یا زنانی که دیابت نوع ۲ دارند مؤثر است. انگیزش درونی به تمرین هوازی و تناسب اندام نکته بسیار مهم در جهت بهبود سلامت افراد است به عبارت دیگر خود شخص باید خواستار بهبود وضعیت جسمانی اش باشد؛ که این دید و نکته نسبت به قضیه می‌تواند کمک شایانی به کاهش وزن و کاهش چربی بدن کند.

نتیجه‌گیری: ورزش زومبا می‌تواند با ایجاد انگیزه مساعد و فعالیتی مناسب، به بهبود سلامت بانوان و افراد چاق کمک شایانی کند. هم از جهت جسمی در بهبود عملکرد هم در مورد تناسب اندام.

تمرینات هوازی همچون این نوع رقص انواع خطرات سلامتی شما را کاهش می‌دهند، اضافه وزن را از شما دور نگاه می‌دارد، قلبتان را تقویت می‌کند و حال و حوصله‌تان را جا می‌آورد! اگر از زومبا لذت ببرید، به احتمال خیلی قوی‌تری بصورت منظم آن را انجام خواهید داد و در این صورت از مزایای آن به عنوان یک تمرین هوازی بهره‌ کامل خواهید برد.

 

سایر ورزش ها و ورزشگاه های شیراز

در مورد این پست نظر بدهید
[Total: 3 Average: 3.7]

دسامبر 28, 2019
دسته بندی :
2

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته‌های تازه
آخرین دیدگاه‌ها
ثبت و تبلیغات رایگان کسب و کار شما!
آموزش هنگ درام در شیراز x بخوانید...