منوی سایت

بهترین پارک های شیراز

بازدیدها: 863

بهترین پارک های شیراز

بدنبال بهترین پارک های شیراز هستید، آدرس بهترین پارک های شیراز را در گوگل جستجو  کرده‌اید؟ شاید هم می‌خواهید پارک های آلاچیق دار شیراز را پیدا کنید؟ یا بدنبال پارک های شیراز برای چادر زدن هستید؟ این نوید را به شما می‌دهیم که تیم سارجو در اینجا اطلاعات کاملی در مورد پارک های شیراز و آدرس پارک های باحال شیراز را برای شما عزیزان گردآوری کرده است. در سارجو بمانید.


لیستی از بهترین پارک های شیراز

  • پارک آزادی شیراز

«پارک آزادی شیراز» در شمال شهر، یکی از مشهورترین و قدیمی‌ترین پارک های شیراز به شمار می‌رود که در سال ۱۳۴۵ افتتاح شد. این پارک با مساحت ۲۰۰,۰۰۰ متر مربع به‌عنوان بزرگ‌ترین پارک شیراز نیز شناخته می‌شود. پارک آزادی از طریق بلوار آزادی در شمال، خیابان مشکین‌فام در جنوب، خیابان سمیه در شرق و میدان آزادی یا فلکه گاز در غرب پارک قابل دسترسی است.

پارک آزادی شیراز امکانات رفاهی مناسبی مانند دریاچه مصنوعی با قابلیت قایقرانی، تالار نمایش، آب‌نماهای زیبا، خدمات کرایه دوچرخه، غرفه‌های فروش خوراکی، نیمکت، نمازخانه و سرویس بهداشتی را شامل می‌شود. همچنین مجتمع فرهنگی مذهبی و خانه فرهنگ موجود در پارک نیز خدماتی را ارائه می‌کنند.

  • پارک بعثت شیراز

پارک بعثت شیراز یکی از پارک‌های سرسبز در شیراز است که با جوی‌های آب و صف‌های منظم درختان سرو تزئین شده است. غرفه‌های صنایع دستی و چشم‌انداز فوق‌العاده زیبای این پارک، آن را به یکی از پارک های معروف شیراز بدل کرده است. در واقعا این پارک ۱.۶ هکتاری ورودی باغ عفیف آباد شیراز محسوب می‌شود. می‌توانید تصور کنید که هوا و فضای اطراف این باغ چقدر مطبوع و متراکم از فضای سبز است. از امکانات تفریحی پارک بعثت شیراز می‌توان به محوطه‌های ورزشی و آثار تاریخی  اشاره کرد.

  • پارک جنت شیراز

پارک جنت شیراز که البته بیشتر به باغ جنت شیراز معروف است،در ضلع جنوب غربی شهر شیراز و در منطقه 4 واقع شده و از زاویه شمالی به بلوار امیرکبیر راه دارد. ضلع غربی پارک جنت شیراز به بلوار میثم، ضلع جنوبی آن به بلوار فراشبندی و ضلع شرقی باغ جنت به خیابان فرازندگی می رسد. پارک جنت(باغ جنت) از پارک های آلاچیق دار شیراز به حساب می‌رود.

  • لونا پارک شیراز

لونا پارک شیراز که بهتر است بگوییم شهربازی مدرن لونا پارک، با دستگاه‌های هیجان‌انگیز با کیفیت و امن مانند چرخ‌وفلک، ترن هوایی، سفینه، کشتی صبا، رنجر، سرسره آبشاری، دایناسور، سورتمه، سالتو، آکروجت، موتور پلیس، دراگون، فریزبی، ماشین مسابقه و… بیشتر گردشگران و دوستداران هیجان را به‌سوی خود جذب می‌کند. از بالای دستگاه‌های این شهربازی می‌توان مناظر زیبای شهر شیراز را مشاهده کرد. پینت‌بال، لیزرتگ و حریم وحشت نیز طرفداران خاص خود را دارد. خلاصه اگر بدنبال یک شهربازی هستید لونا پارک را انتخاب کنید.

مطالب مرتبط و البته پربازدید :

در مورد این پست نظر بدهید
[Total: 9 Average: 5]

ژانویه 21, 2023
دسته بندی :
نوشته‌های تازه
آخرین دیدگاه‌ها
ثبت و تبلیغات رایگان کسب و کار شما!
لیست پادگان های شیراز x بخوانید...