منوی سایت

مشارکت در ساخت شیراز

بازدیدها: 478

 مشارکت در ساخت شیراز

برای پیدا کردن بهترین پیمانکاران برای مشارکت در ساخت شیراز، مشارکت در ساخت پروژه در شیراز، مشارکت در ساخت واحد های مسکونی  باید دقت زیادی خرج دهید. در واقع عقد قرارداد مشارکت در ساخت شیراز و دیگر شهرها دقت خودش را می‌طلبد که ما در اینجا به شما لیست بهترین شرکت های مهندسی و پیمانکاران را معرفی می‌کنیم. حال قبل از آن لازم است در مورد جزئیات مشارکت در ساخت شیراز بیشتر بدانید پس در ادامه همراه ما باشید.

 

مهم ترین عناوینی که در مورد مشارکت در ساخت شیراز به آن پرداخته ایم:


 

مشارکت در ساخت چیست؟

همان‌طور که از نام مشارکت در ساخت مشخص است، این قرارداد کاری یک نوع توافق دو طرفه است که هر یک از طرفین در آن آورده‌ای دارند و با توجه به نسبت آورده‌شان با هم در ساختن شریک می‌شوند. در واقع این نوع مشارکت رایج‌ترین نوع مشارکت در ساخت شیراز است که به شدت برای هردو طرف سودآور است.

 

مشارکت در ساخت چیست

 

رایج‌ترین مشارکت در ساخت

بگذارید مثالی بزنیم تا کاملا شفاف شود؛ مثلا شما صاحب خانه‌ای ویلایی و کلنگی هستید. که با توجه به افزایش جمعیت و نیاز به مسکن و بالا رفتن قیمت خانه و یا دلایل دیگر به این فکر افتاده‌اید که خانه‌تان را خراب کنید و در همان زمین، آپارتمانی چند طبقه بسازید تا سودی به دست آورید.

حال مشکل اصلی شما این است که نه تخصص این کار را دارید و نه پولش را. اینجاست که مشارکت در ساخت می‌تواند به شما کمک بزرگی کند. به این صورت که یک سازنده سرمایه و تخصص خود را با شما شریک می‌شود و برایتان آن خانه‌ کلنگی را تبدیل به آپارتمانی چند طبقه و شیک می‌کند. در نهایت شما با سازنده در سودی که از این ساخت و ساز به دست می‌آید شریک می‌شوید.


 

چگونه بهترین شرکت ها را برای مشارکت در ساخت شیراز پیدا کنیم؟

یکی از مرسوم‌ترین راه های پیدا کردن شرکت هایی که قصد مشارکت در ساخت شیراز را دارند این است که به دیوار شیراز رجوع می‌کنند و یا با جستجو مشارکت در ساخت شیپور پیمانکاران و شرکت هایی را در این حوزه پیدا می‌کنند. حال سارجو راه منطقی تری را برای پیدا کردن بهترین شرکت ها برای مشارکت در ساخت شیراز به شما پیشنهاد می‌دهد.

اکنون وب سایت سارجو با در نظر گرفتن نیاز شما، لیست بهترین شرکت های مهندسی در شیراز را گردآوری کرده تا شما به راحتی و کاملا رایگان به آنها دسترسی داشته باشید. همچنین قابل ذکر است که لیست بهترین شرکت هایی که قصد مشارکت در ساخت شیراز را دارند روزانه بروزرسانی می‌شود.

 

مشارکت در ساخت چیست

 

علت پرطرفدار شدن مشارکت در ساخت شیراز چیست؟

 مشارکت در ساخت شیراز چند سالی است که با استقبال بسیار خوبی از سمت صاحبان ملک‌های قدیمی روبه‌رو شده است. قرارداد مشارکت در ساخت شیراز اگر به صورت درست و با رعایت کامل حقوق طرفین مشارکت کنندگان در ساخت پیش برود، سود رضایت‌بخشی به همراه خواهد داشت؛ زیرا در سال‌های اخیر و خصوصا در شهرهای بزرگ دیگر کمتر کسی ممکن است هم صاحب زمین باشد و هم سرمایه و تخصص لازم را برای ساخت بنای جدید در اختیار داشته باشد.


 

در زمینۀ محاسبۀ سهم مالک و سازنده در قرارداد مشارکت در ساخت شیراز، به چه نکاتی باید توجه کرد؟

  • قبل از عقد قرارداد مشارکت در ساخت بهتر است تمام مراحل ارزش‌گذاری ملک یا زمین، توسط کارشناسان زبده و رسمی انجام شود.
  • تقسیم واحدها در مشارکت در ساخت با توجه به قوانین و عرف مشارکت در ساخت باید صورت گیرد.
  • با توجه به نوسانات بسیار شدید قیمت در بازار ملک، ممکن است در هر زمان توافق در رابطه با قدرالسهم طرفین مشارکت در ساخت با تغییراتی نسبت به آن‌چه در این مطلب بیان شد، انجام شود.
  • سعی کنید پیش از عقد و امضای قرارداد مشارکت در ساخت، تمام مفاد و بندهای آن را خوانده و به روشنی متوجه شوید.در غیر این صورت گرفتار خطرات مشارکت در ساخت خواهید شد.

 

مشارکت در ساخت مزایای بسیار دارد که می‌توان به این موارد اشاره کرد:

  • بهتر شدن مقاومت ساختمان نوساز نسبت به بنای قدیمی
  • رعایت اصول نوین و مدون مهندسی برای ساخت بنا
  • ایجاد فضای مسکونی به تعداد بیشتر
  • زیبایی ساختمان با توجه به سلیقه و استانداردهای روز
  • استفاده ار مصالح، روش‌ها و ماشین‌آلات مدرن برای ساخت بنا

اما شاید مهم‌ترین مزیت چنین قراردادی را بتوان سودی دانست که در کوتاه‌مدت عاید طرفین مشارکت کنندگان در ساخت می‌شود. به همین دلیل، لازم است موارد حقوقی و عرفی را دربارۀ محاسبه سهم مالک و سازنده بشناسیم و با خیال راحت‌تر وارد عملیات ساخت‌وساز مشارکتی شویم


 

تبدیل سریع به نقدینگی مهمترین مزایای مشارکت در ساخت

برای خانه‌های کلنگی و بسیار قدیمی به سختی خریدار پیدا می‌شود و این در حالی است که خانه‌های نوساز همیشه مشتری خودشان را دارند. اگر بخواهید سرمایه‌تان (خانه) را سریعا به پول نقد تبدیل کنید، یکی از بهترین راه‌ها بازسازی و نوسازی ملک است.

موارد بالا فقط بخشی از فواید مشارکت در ساخت است که البته این قرارداد مانند هر قراردادی خطرات و ریسک‌های خاص خودش را دارد که اگر نکات احتیاطی را رعایت کنید می‌توانید تجربه‌ی خوبی از این مشارکت داشته باشید.

 

بررسی صلاحیت سازنده

بررسی صلاحیت طرفین، مهم‌ترین مسئله ای که در مشارکت در ساخت باید مورد توجه قرار گیرد بررسی صلاحیت سازنده است. قبل از عقد قرارداد باید مدارک سازنده، سوابق اجرایی و صلاحیت مالی، اجرایی و فنی او بررسی و صحت آنها مورد تایید قرار گیرد. این موضوع اهمیت زیادی دارد چرا که اگر بدون توجه به توان مالی یا دانش فنی سازنده اقدام به مشارکت در ساخت گردد، مالک دچار ضرر و زیان خواهد شد.

 

مشارکت در ساخت شیراز

 


نحوه تعیین درصد مشارکت در ساخت

قبل از تعیین قرارداد بین طرفین باید درصد مشارکت در ساخت هر دوطرف قید شود تا در آینده اختلافی پیش نیاید. برای تعیین این مبلغ ابتدا باید سرمایه اولیه هر دو طرف توسط کارشناس ارزش گذاری شود، سپس این مبلغ بر ارزش کل سرمایه تقسیم گردد. به منظور ارزش گذاری سهم مالک ابتدا قیمت ملک او تعیین می‌شود و پس از مشخص شدن سرمایه او، تمام هزینه های اداری، ساخت و ساز و مجوزها نیز تخمین زده می‌شوند. جمع سرمایه مالک و سازنده ارزش کل پروژه محسوب می‌شود که حاصل تقسیم سرمایه هر کدام بر سرمایه کل میزان درصد سهم آن ها را مشخص می‌کند.


 

لیست بهترین شرکت ها و مهندسان برای مشارکت در ساخت شیراز:

همانطور که میدانید برای پیدا کردن بهترین مهندس و شرکت های معتبر در شیراز برای مشارکت در ساخت شیراز نیاز به کنکاش و زمان و دقت زیادی است. حال خوشبختانه سارجو توانسته است با دقت زیاد لیست بهترین مهندسان برای مشارکت در ساخت شیراز را گردآوری کند و به طور کاملا رایگان در اختیار شما قرار دهد.


 

لیست بهترین مراکز مشارکت در ساخت شیراز

 

اسامی مراکز مشارکت در ساخت شیراز

آدرس مراکز مشارکت در ساخت شیراز

شماره مراکز مشارکت در ساخت شیراز

مشاورین املاک قدومی بلوار زرگری- بین کوچه 6 و 8- پلاکوچه 4 07136270286

09171184003

شیراز ملک میدان آزادی، ابتدای خیابان جهاد سازندگی 07132273004
مرکز مشارکت در ساخت برج سازان خیابان زرگری – نبش کوچه 9 – ساختمان تاپ 07136261001
شرکت ساختمانی برج سازان  تاچارا- روبروی بانکوچه ایران زمین- طبقه فوقانی سوپر سروش- مجتمع قاصدک- 07136257354
گروه مهندسین کاشانه پارس 09177006026
شرکت فنی مهندسی پارس رابین 09173051402

 

در مورد این پست نظر بدهید
[Total: 3 Average: 3.7]

می 2, 2020
دسته بندی :
1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته‌های تازه
آخرین دیدگاه‌ها
ثبت و تبلیغات رایگان کسب و کار شما!
فروشگاه رنگ ساختمانی شیراز x بخوانید...