منوی سایت

نماشویی شیراز

بازدیدها: 916

نماشویی شیراز

نماشویی شیراز این روزها بیش از پیش رواج یافته است. اگر بدنیال نماشویی ساختمان در شیراز هستید حتما می‌خواهید بدانید قیمت نماشویی ساختمان چقدر است؟ نماشویی با طناب چطور انجام می‌شود؟ نماشویی نما و شست و شوی نمای ساختمان در شیراز چگونه انجام می‌شود؟ با تیم سارجو همراه شوید تا به هرآنچه در مورد نماشویی شیراز و شستشوی نمای ساختمان در شیراز می‌خواهید دسترسی پیدا کنید.

نماشویی چیست؟

نماشویی نما ساختمان به فرایندی گفته می شود که از آن برای برطرف کردن آلودگی در نمای ساختمان‌ها استفاده می‌شود و بوسیله آن تمامی جرم ها و کثیفی های ساختمان برطرف می‌شود. در واقع نماشویی ساختمان در شیراز یک راهکار عالی برای تمیز کردن سطح نمای ساختمان از جرم و يا کثیفی،شوره، زنج آب و… می‌باشد.

 

نماشویی شیراز

چرا نماشویی ساختمان در شیراز پر طرفدار است؟

همانطور که در بالا اشاره کردیم، برای از از بین بردن آلودگی های ساختمان از شست و شوی نمای ساختمان در شیراز استفاده می شود تا نه تنها زیبایی و تمیزی را برای نمای ساختمان به همراه داشته باشد بلکه طول عمر ساختمان و نما را افزایش دهد. نماشویی ساختمان بهترین پروژه برای زیبا کردن ساختمان‌ها می باشد.

بعلاوه در بسیاری از ساختمان های تازه ساز نیزپس از پایان کار نما  به علت ریختن و باقی ماندن سیمان در حین سنگ کاری، چهره زشت و کثیفی به خود میگیرد. نماشویی شیراز در اینجا نیز به کمک شما می‌آید تا چهره ساختمان حالت تمیز و درخشانی به خود بگیرد و جذابیت و زیبایی را به ساختمان بازگرداند.

 

انواع روش‌های نماشویی را می‌شناسید؟

شستشوی ساختان در شیراز به روش‌های گوناگونی انجام می‌شود که به همه آنها نماشویی ساختمان گفته می‌شود. از رایج‌ترین روش‌های نماشویی ساختمان می‌توان به روش‌های کاربردی زیر اشاره کرد:

 

  • نماشویی با طناب

نماشویی با طناب بدلیل سرعت بالا و البته هزینه پایین و اینکه هیچ فضایی را اشغال نمی‌کند و هیچگونه مزاحمتی در حین کار ایجاد نمی‌کند از روش‌های پرطرفدار نماشویی ساختمان بحساب می‌آید. البته بدلیل استفاده از طناب بسیار پرریسک و خطرناک است که باید در حین کار تمام اصول و موارد امنیتی را رعایت کرد.

 

نماشویی با طناب

 

  • نماشویی با راپل

نماشویی با راپل نام دیگر نماشویی با طناب می‌باشد در کل راپل به معنی دسترسی پذیری با طناب می‌باشد.

  • نماشویی با داربست

نماشویی با داربست نسبت به بقیه روش‌ها از امنیت بیشتری برخوردار است البته بدلیل استفاده از داربست در جلوی ساختمان هزینه زیادتری در پی دارد و نسبت به بقیه روش‌های نماشویی نما زمان‌بر تر خواهد بود. پس اگر برای نماشویی ساختمان عجله دارید و با کمبود وقت مواجه هستید بهتر است بسراغ روش‌های دیگر نماشویی ساختمان در شیراز بروید.

  • نماشویی با کلایمر

کلایمر نام دستگاه های بالابر نفرات می‌باشد که در کشور ما به کلایمر معروف است. نماشویی با کلایمر نیز امنیت خوبی دارد و سرعت انجام آن نیز نسبت به استفاده از داربست بالاتر خواهد بود.

  • نماشویی ساختمان با واترجت ۲۵۰ بار

یکی از روش های مرسوم در امر نماشویی ساختمان بهره گیری از واترجت با فشار مناسب می باشد که می تواند تا حدود زیادی آلودگی ها و جرم ها را از روی نما بزداید. معمولا برای شستشوی نمای ساختمان (سنگی، آجری، سیمانی، کنیتکس، کامپوزیتی و …) از دستگاه های سه فاز با فشار ۲۵۰ بار در نماشویی ساختمان استفاده می شود.

  • نماشویی با جرثقیل

در مواقعی به دلیل شرایط یک ساختمان و یا شرایط شخص یا شرکتی که می‌خواهد عملیات نماشویی ساختمان را انجام بدهد امکان استفاده از هیچ یک از تجهیزات بالا وجود ندارد. در این شرایط بوسیله جرثقیل نماشویی ساختمان را طبقه به طبقه انجام داد.

 

قیمت نماشویی ساختمان چقدر است؟

قیمت نماشویی ساختمان به عوامل مختلفی بستگی دارد که مهمترین عوامل موثر بر هزینه نماشویی ساختمان شامل ارتفاع ساختمان، نوع نما، نوع سنگ، متراژ نما، میزان کثیفی نما و … می‌باشد.

 

شستشوی نما برای چه نوع نماهایی قابل استفاده است؟

شاید این سوال در ذهنتان ایجاد شود که نماشویی ساختمان را برای چه نوع نماهایی می‌توان استفاده کرد و نماشویی در شیراز برای چه ساختمان‌هایی کاربرد دارد؟ در پاسخ به این پرسش باید گفت تمام نماها اعم از نماهای آجری ، شیشه ای، سیمانی ، بتنی، نمای سنگی، کامپوزیت، نمای HPL ، نماهای چوبی و آهنی قابلیت شستشو دارند و نمای ساختمان از هر نوعی را می‌توان شست و تفاوت در ابزار و مواد مخصوص به نوع نمای ساختمان است.

 

نماشویی شیراز

 

مطالب مرتبط و پربازدید:

کفسابی شیراز

نظافت شرکت و محل کار شیراز

ضد عفونی خودرو شیراز

 

مواد قابل استفاده برای نماشویی ساختمان کدامند؟

در ابتدا بهتر است بدانید اینکه نمای ساختمان را با چه موادی شسته شود به جنس نما و میزان جرم و کثیفی نما بستگی دارد ولی بسته به این دو مورد می‌توان شست و شوی نمای ساختمان را انجام داد.

  • شستشوی نما با آب

شستشوی نمای ساختمان با آب  زمانی قابل استفاده است که نمای ساختمان زیاد جرم نگرفته و تنها با استفاده از آب نما به طور کامل تمیز و براق شده و زیبایی نما بازمی‌گردد.

  • شستشوی نما با سیلیس

با استفاده از سیلیس میتوان انواع مواد روی نماها و سنگ ها را برداشته و سنگ را مانند روز اول کرد به طور مثال اگر بر روی سنگهای نما سیمان ریخته شود میتوان آن را برداشت اما در گودی و حفره هایسنگ باقی می ماند که میتوان با استفاده از واترجت و سیلیس سنگ را پاک نمود.

  • شستشوی نما با اسید

شستشوی نما با مواد اسیدی مخصوص نماهای سنگ گرانیت است.  شستشوی نما با اسید مناسب هر نوع سنگی نیست. نوع اسید در شستشتوی نما بسیار مهم است چرا که نباید اسید حاصله بالا ۲۵درصد باشد. برای دیگر مصالح که ساختار و مقاومت کمتری دارند و ممکن است با این روش آسیب ببینند.

 

 

  • شستشوی نما با پاک کننده‌های قلیایی

پاک کننده های قلیایی نیز برای ساختمان های سنگ تراشی شده حساس به اسید مانند انواع سطوح سنگ آهک، سنگ مرمر، گرانیت جلاکاری شده و ماسه سنگ آهک (یا گچی) مورد استفاده  قرار می گیرد. بنابراین نوع ماده بستگی به سطح ساختمان شما دارد.

 

معرفی برترین شرکت های نماشویی شیراز

 

نام شرکت خدماتی نماشویی شیراز شماره تماس شرکت نماشویی در شیراز آدرس شرکت خدماتی نماشویی شیراز

شرکت خدماتی آسایش گستر شیراز

09170500753 شیراز، بلوار آزادی، نبش کوچه 11

شرکت خدماتی نظافتی احسان نیک شیراز

07136281703 شیراز، خیابان رحمت آباد، کوچه39، روبروی مدرسه ذاکر حسینی، طبقه فوقانی دید برتر

شرکت خدماتی رهاورد شیراز

07136494249 شیراز، چهارراه ستارخان، ساختمان 110، واحد 3

شرکت خدماتی نظافتی هدیه نام آوران شیراز

07138385262 شیراز، بلوار امیرکبیر، نبش خیابان قالیشویی، ساختمان برج صنعت، ورودی 2 ، طبقه اول ، واحد 111

شرکت خدماتی نظافتی زرنماد آشیان فارس شیراز

07132352555 شیراز، پارامونت، جنب بانک ملی، طبقه سوم

شرکت خدماتی طنین آرامش شیراز

07138436356 شیراز، بلوار پاسداران، طبقه فوقانی بانک سرمایه، ساختمان میلاد، طبقه 3، واحد 303

شرکت خدماتی تشریفاتی حس سبز زندگی شیراز

07132342352 شیراز، خیابان ملاصدرا، بعداز خیابان حکیمی، جنب کوچه 9، ساختمان ونوس، طبقه اول

شرکت خدماتی مراقبی یلدا مهر شهر رازشیراز

07132326420 شیراز، ستارخان

شرکت خدماتی نظافتی  441شیراز

09176861601 شیراز، خیابان تحویلی، پلاک 12

شرکت خدماتی نظافتی مهیار نیکونهادشیراز

09164543833 شیراز، سینماسعدی

شرکت خدماتی و نظافتی مهرگسترشیراز

07132359146 شیراز، خیابان زند، روبروی خیابان انوری، پاساژ صاحب الزمان، طبقه پایین، واحد 32

سخن آخر

در این مقاله بر آن شدیم شما را با نماشویی شیراز بیشتر آشنا کنیم، شما عزیزان می‌توانید از طریق تماس با شماره 09177093591 برای درج آگهی خود در زمینه خدمات نماشویی شیراز و معرفی حرفه خود به همشهری‌های عزیز اقدام کنید.

در مورد این پست نظر بدهید
[Total: 8 Average: 4.9]

نوامبر 7, 2020
دسته بندی :
نوشته‌های تازه
آخرین دیدگاه‌ها
ثبت و تبلیغات رایگان کسب و کار شما!
مراکز مجاز گازسوز کردن خودرو در شیراز x بخوانید...