منوی سایت

کفسابی شیراز

بازدیدها: 368

کفسابی شیراز

اگر شما هم بدنیال کفسابی شیراز هستید ولی اطلاعات چندانی در موردش ندارید، با تیم سارجو همراه شوید تا به پاسخ اینکه اصلا کفسابی چیست برسید و در مورد کفسابی در شیراز و اینکه قیمت کفسابی چقدر است و شرکت خدمات کفسابی را چطور پیدا کنیم و کفسابی موزاییک در شیراز و کفسابی سرامیک در شیراز اطلاعات کاملی بدست بیاورید. با ما همراه شوید.

 

کفسابی چیست؟

شاید بهتر است ابتدا به این پرسش پاسخ بدهیم که اصلا کفسابی چیست؟ کفسابی همانطور که شاید بتوان از نامش نیز حدس زد به سابیدن کف ساختمان می‌گویند. عملیات کفسابی مختص به یک نوع کف نمی‌باشد، بلکه برای تمامی مصالح به کار رفته در کف ساختمان اعم از انواع سنگ‌ها مانند سنگ دهبید، مرمر، گرانیت و همچنین بتن و سایر مصالح قابل اجرا می‌باشد.

 

کفسابی شیراز

دلایل کفسابی شیراز چیست؟

در شیراز نیز مانند دیگر جاها عمل کفسابی شیراز توسط شرکت‌های کفسابی، به دلایل متعددی انجام می‌گیرد که در زیر به آنها اشاره خواهیم کرد.

در بسیاری از موارد پس از سنگ فرش ساختمان، سنگ حالت مناسبی از نظر پستی و بلندی و همچنین رنگ و کیفیت به خاطر ریختن مصالحی مانند سیمان، ملات، چسب و یا هر نوع مواد خارجی دیگر  پیدا نمی کند و نتیجه‌ی کار با توجه به هزینه‌های زیاد رضایت بخش نیست، کفسابی سنگ راه حلی است که بوسیله دستگاه‌های مخصوص و با قدرت انجام می‌شود و تمامی نواقص و ایرادات موجود در کف ساختمان را رفع می‌کند.

اگر قسمتی از سنگ کف ساختمان بشکند یا کف ساختمان به هر دلیلی آسیب ببیند که معمولا به دلیل سقوط اجسام سنگین بر روی سطح سنگ این مشکل بوجود می‌آید، حالت زشتی را برای محیط ایجاد می‌کند. کفسابی ساختمان باعث رفع این زشتی و یکدست شدن کف خواهد شد.

 

فواید کفسابی را می‌دانید؟

همانطور که در بالا اشاره شد، کفسابی ساختمان همه پستی و بلندی های کف ساختمان را کاملا برطرف خواهد کرد و سطح سنگ‌ها صیقلی و همتراز می شود.

انجام دادن عملیات کفسابی ساختمان باعث می‌شود که سنگ سطح شما و کفپوش کف ساختمان شما به همان حالت اولیه ی خود که تازگی، براقیت و شفافیت داشته است برگردد.

کف سابی و سنگ سابی باعث جلای سنگ می‌شوند و انجام این کار به هیچ وجه با دست یا با مواد شوینده عادی که در بازار وجود دارد قابل انجام نیست در کفسابی شیراز این کار با دستگاه‌های مخصوص مربوط به کفسابی و سنگسابی انجام می‌شود و تمیزی و درخشندگی که این دستگاه ها به سطح شما می‌دهد شستشوی عادی و یا شستشو با دست به هیچ وجه آن را به شما نخواهد داد.

 

کفسابی شیراز

کفسابی یا سنگسابی باعث افزایش دوام و عمر مفید سنگ می‌شود. چرا که با پوشاندن درزهای لای سنگ‌ها به وسیله بتونه از نفوذ آب و آلودگی به داخل آن جلوگیری شده و باعث مقاوم شدن بیشتر سنگ می‌شود.

یکی از مهم ترین فواید کفسابی کاهش هزینه های شما می‌باشد، چرا که  اگر شما یک سنگ را به دلیل فرسودگی عوض کنید باید به مراتب هزینه بیشتری بپردازید اما با کف سابی کف شما مثل سنگ تازه و نو می شود و از پرداخت هزینه های اضافی جلوگیری می شود.

 

انواع کفسابی را می‌شناسید؟

کفسابی بسته به نوع درخواست شما و هزینه‌ای که می‌خواهید به شرکت کفسابی پرداخت کنید تعیین می‌شود. انواع کفسابی شامل موارد زیر خواهد بود.

  • کفسابی معمولی
  • کفسابی ایتالیایی
  • کفسابی نانوساب
  •  کفسابی درجه یک و حرفه‌ای

 

کفسابی چگونه انجام می‌شود؟

حتما برایتان جالب است که بدانید اصلا کفسابی چگونه انجام می‌شود؟ کفسابی سنگ توسط لقمه سنگ انجام می شود به گونه ای که دستگاه کفسابی مخصوص که برای اینکار ساخته شده است در مراحل مختلف و ساب های پی در پی به این لقمه سنگ ها که از ساختار و خواص مختلف تولید و فراوری شده اند، مجهز شده و کار کفسابی ساختمان را عملیاتی می کنند.

 

قیمت کفسابی

قیمت کفسابی چقدر است؟

قیمت کفسابی که شرکت خدمات کفسابی به شما می‌دهد، به موارد مختلفی همچون متراژ ساختمان، جنس سنگفرش، میزان پستی و بلندی و کثیفی کف و نوع دستگاه کفساب بستگی دارد و قیمت کفسابی با توجه به این موارد تعیین خواهد شد.

کفسابی ساختمان چقدر طول می‌کشد؟

مدت زمان اجرای کفسابی ساختمان به متراژ کف بستگی دارد. به طور معمول یک نفر با یک دستگاه کفسابی می‌تواند روزانه 50 تا 60 متر کف ساختمان را ساب بزند که البته این مقدار متراژ در شرایط خاص قابل تغییر است.

نکات طلایی برای سنگسابی و کفسابی

  • حدالامکان استفاده از مواد شیمیایی نظیر جوهر نمک و انواع اسیدها برای سابیدن سنگ به منظور از بین بردن جرم ها و کثیفی های موجود بر روی کف توصیه نمیشود. چرا که این مواد باعث کدر شدن و از بین رفتن سطوح سنگ می‌شود
  • فراموش نکنید فاضلاب کفسابی را به هیچ وجه در آشپزخانه یا سرویس بهداشتی تخلیه نکنید، چرا که این مواد به مرور به مواد سفتی تبدیل خواهد شد که به مرور زمان منجر به گرفتگی لوله‌ها و دردسرهای زیادی برایتان خواهد شد.
  • بهتر است برای کف ساختمان از سنگ های ساب نخورده استفاده گردد تا پس از پایان کار برای تمیز کردن و براق کردن سنگ از عملیات کفسابی استفاده شود و در هزینه‌های خرید سنگ نیز صرفه جویی شود.

 

کفسابی

 

لیست برترین شرکت های کفسابی شیراز

 

نام شرکت کفسابی در شیراز شماره تماس شرکت کفسابی در شیراز آدرس شرکت کفسابی در شیراز

شرکت خدماتی پارس مهرشیراز

07132316915 شیراز، خیابان معدل، نبش کوچه 11

شرکت خدماتی آسایش گستر  شیراز

09170500753 شیراز، بلوار آزادی، نبش کوچه 11

شرکت خدماتی رهاورد شیراز

07136494249 شیراز، چهارراه ستارخان، ساختمان 110، واحد 3

شرکت خدماتی نظافتی هدیه نام آوران شیراز

07138385262 شیراز، بلوار امیرکبیر، نبش خیابان قالیشویی، ساختمان برج صنعت، ورودی 2 ، طبقه اول ، واحد 111

شرکت خدماتی نظافتی زرنماد آشیان فارس شیراز

07132352555 شیراز، پارامونت، جنب بانک ملی، طبقه سوم

شرکت خدماتی طنین آرامش شیراز

07138436356 شیراز، بلوار پاسداران، طبقه فوقانی بانک سرمایه، ساختمان میلاد، طبقه 3، واحد 303

شرکت خدماتی شیراز سرویس

09032226910 شیراز، خیابان ملاصدرا، ابتدای هدایت، ساختمان پرنس، طبقه اول واحد2

شرکت خدماتی مراقبی یلدا مهر شهر رازشیراز

07132326420 شیراز، ستارخان

شرکت خدماتی نظافتی  441شیراز

09176861601 شیراز، خیابان تحویلی، پلاک 12

شرکت خدماتی نظافتی مهیار نیکونهادشیراز

09164543833 شیراز، سینماسعدی

 

سخن آخر

در این مقاله بر آن شدیم شما را با کفسابی شیراز بیشتر آشنا کنیم، شما عزیزان می‌توانید از طریق تماس با شماره 09177093591 برای درج آگهی خود در زمینه خدمات کفسابی شیراز و معرفی حرفه خود به همشهری‌های عزیز اقدام کنید.

در مورد این پست نظر بدهید
[Total: 3 Average: 5]

نوامبر 4, 2020
دسته بندی :
نوشته‌های تازه
آخرین دیدگاه‌ها
ثبت و تبلیغات رایگان کسب و کار شما!
مراکز مجاز گازسوز کردن خودرو در شیراز x بخوانید...