منوی سایت

نحوه تعویض دیافراگم آبگرمکن دیواری

بازدیدها: 5326

نحوه تعویض دیافراگم آبگرمکن دیواری

اگر شما هم بدنبال یادگیری نحوه تعویض دیافراگم آبگرمکن دیواری هستید، به منبع معتبری رسیده‌اید. تیم سارجو در این مقاله نه تنها نحوه تعویض دیافراگم آبگرمکن دیواری را به شما آموزش می‌دهد بلکه به پاسخ سوالاتی از قبیل کار دیافراگم در آبگرمکن دیواری چیست؟ تعویض واشر دیافراگم آبگرمکن دیواری پلار چگونه است پرداخته و هر آنچه از تعویض و کار دیافراگم آبگرمکن دیواری بخواهید را یکجا گردآوری کرده است. در سارجو بمانید و با ما همراه شوید.

مطالب مرتبط: طراحی سایت وردپرس در شیراز | تولید محتوا | لباس زنانه شیک | خرید پیراهن مردانه در شیراز

 دیافراگم آبگرمکن چیست؟

شاید بهتر باشد ابتدا برای آن دسته از شما که کمتر با قطعات آبگرمکن دیواری آشنایی دارند بگوییم اصلا دیافراگم به کدام قسمت آبگرمکن دیواری می‌گویند و کارش دقیقا چیست؟ دیافراگم در آبگرمکن‌های دیواری یکی از مهم‌ترین قطعات در روشن و خاموش شدن انواع آبگرمکن دیواری است. دیافراگم ابگرمکن در کل پرده جدا کننده دوسطح و احساس کننده فشار می باشد. پرده دیافراگم قدرت آب ورودی به قسمت سوپاپ گاز برای آزاد کردن گاز و روشن شعله مشعل بر عهده دارد.

 

دیافراگم آبگرمکن

کار دیافراگم در آبگرمکن دیواری چیست؟

کار دیافراگم در آبگرمکن دیواری چیست؟ این سوالی است که با پاسخ به آن به نحوه کار دیافراگم آبگرمکن دیواری پی خواهید برد. گفتیم که نقش دیافراگم احساس کننده فشار می‌باشد. در واقع فشار آب ورودی در آبگرمکن دیواری به قطعه ای به نام دیافراگم برخورد کرده و این قطعه طی مراحلی باعث بازشدن مسیر گاز و تشکیل شعله اصلی می‌شود. از این رو قطعه دیافراگم را می‌توان از تجهیزات اصلی و مهم آبگرمکن‌های دیواری برشمرد.

نحوه تعویض دیافراگم آبگرمکن دیواری چگونه است؟

برای آشنایی با نحوه تعویض دیافراگم آبگرمکن دیواری لازم است بدانید اولین اصل در تعویض و یا تعمیر هر قطعه وسایل گازسوز رعایت ایمنی است، پس حتما از رعایت نکات ایمنی غافل نشوید.

سپس مراحل زیر را قدم به قدم برای تعویض دیافراگم آبگرمکن دیواری، طی کنید:

  • برای تعویض دیافراگم آبگرمکن دیواری اولین کار قطع آب ورودی به ریگلاتور آب است. با انجام این کار امکان باز کردن لوله‌های متصل به ریگلاتور آب و دسترسی به قطعه دیافراگم در آبگرمکن دیواری امکان پذیر می‌باشد. پس در اولین قدم از بسته بودن آب ورودی به آبگرمکن مطمئن شوید.
  • تمامی اتصالاتی که به آبگرمکن متصل هستند مانند شیلنگ گاز و شیلنگ های برسی، به آرامی از آبگرمکن جدا کرده و کاملا مواظب باشید که لوله ها نشکنند.
  • آبگرمکن را از دیوار به آرامی باز کرده و پایین بیاورید و روی یک سطح صاف قرار دهید.
  • در این مرحله از تعویض دیافراگم آبگرمکن دیواری، با یک پیچ گوشتی چهارسو و متناسب با پیچ های کاربراتور پیچ ها را باز کنید سپس دیافراگم فرسوده شده را درآورده و دیافراگم جدید را جاگذاری کنید.
  • پیچ‌ها را سرجای خود قرار داده و آبگرمکن را نیز به آرامی در سر جای خود قرار دهید و تمام اتصالاتی را که باز کردید دوباره وصل کنید.

 

دیافراگم

 

مطالب مرتبط و پربازدید:

نکات ایمنی برای تعویض واشر دیافراگم آبگرمکن دیواری

  1.  هنگامی که دیافراگم آبگرمکن خراب می‌شود ، تنها با تعویض دیافراگم مشکل حل نخواهد شد و نیاز به تعویض قطعات مربوط نیز خواهد بود.
  2. کار تعویض دیافراگم آبگرمکن دیواری یک امر تخصصی است که در صورت عدم اطلاعات کافی در زمینه تعمیرات آبگرمکن دیواری بهتر است از یک سرویسکار و تعمیرکار مجرب در این زمینه مشورت و راهنمایی بگیرید.
  3. اگر پس از تعویض دیافراگم آبگرمکن دیواری مشکل حل نشد و آبگرمکن روشن نشد، احتمالا دیافراگم را برعکس نصب کرده‌اید، در این زمینه دقت کنید.
  4. هرگز در آبگرمکن های دیواری ، قسمت منگوله دیافراگم را قیچی نکنید.
  5. پیچ تنظیم دیافراگم آبگرمکن دیواری در زیر آبگرمکن نصب شده شما باید حواستان باشد که دمای آبگرمکن مناسب و تنظیم شده باشد شما هنگامی که رویه آبگرمکن دیواری بوتان را بردارید پیچ ها را مشاهده خواهید کرد که شما باید به آرامی آنها را باز کرده و از آبگرمکن جدا کنید.
  6. چنانچه از دیافراگم آبگرمکن دیواری بوتان برای آبگرمکن دیواری سینجر استفاده می‌کنید ، باید برعکس قبل، قسمت منگوله آنرا حذف کنید.

 

درج آگهی شما در سارجو

اگر شما در حوزه تعمیر پکیج و تعمیر آبگرمکن و دیگر سیستم های گرمایشی فعالیت دارید برای ثبت نام خود و معرفی حرفه خود به شیرازی‌های عزیز با شماره 09177093591  تماس بگیرید.

کلمات کلیدی پرسرچ

 نحوه تعویض دیافراگم آبگرمکن دیواری نحوه تعویض دیافراگم آبگرمکن دیواری پلار آموزش تعمیر آبگرمکن دیواری بوتان pdf تعویض واشر دیافراگم آبگرمکن دیواری پلار قیمت دیافراگم آبگرمکن دیواری بوتان نحوه تعویض واشر دیافراگم ابگرمکن ایران شرق فیلم آموزش تعمیر آبگرمکن دیواری بوتان ساچمه دیافراگم آبگرمکن دیواری بوتان دیافراگم آبگرمکن دیواری سینجر

 

در مورد این پست نظر بدهید
[Total: 2 Average: 4.5]

نوامبر 8, 2020
دسته بندی :
نوشته‌های تازه
آخرین دیدگاه‌ها
ثبت و تبلیغات رایگان کسب و کار شما!
آموزش زبان ترکی شیراز x بخوانید...