منوی سایت

موشن گرافیک در شیراز

بازدیدها: 716

موشن گرافیک در شیراز

اگر بدنبال اطلاعات بیشتر از موشن گرافیک هستید و می‌خواهید بدانید موشن گرافیک چیست و تعریف موشن گرافیک را بدانید و یا نرم افزار موشن گرافیک چیست، با ما همراه شوید تا نه تنها شما را از موشن گرافیک در شیراز بیشتر آگاه کنیم، بلکه آموزشگاه تخصصی گرافیک شیراز را برای آموزش موشن گرافیک در شیراز به شما معرفی کنیم. در سارجو بمانید.

معرفی آموزشگاه تخصصی گرافیک شیراز

در جدول زیر لیست شناخته شده‌ترین آموزشگاه های تخصصی گرافیک شیراز را برای آموزش موشن گرافیک در شیراز برایتان بصورت یکجا گردآوری کرده‌ایم، تا شما شیرازی عزیز برای آموزش موشن گرافیک در شیراز براحتی با آنها ارتباط برقرار کنید.

لیست آموزشگاه تخصصی گرافیک شیراز

ردیف نام آموزشگاه موشن گرافیک شیراز آدرس آموزشگاه تخصصی گرافیک در شیراز شماره تماس
1
مرکز آموزش خانه صنعت و معدن ایرانیان شیراز، خیابان ستارخان، بالاتر از سه راه ولیعصر، پلاک 143 07136261436
07136292004
07136292005
2
آموزشگاه موسیقی و هنرهای تجسمی نوا آفرین شیراز، حدفاصل چهارراه زرگری و میدان قصردشت، روبروی کوچه 78، پلاک 190، طبقه دوم 07136260030
07136264551
09364401619
3
مجتمع آموزشی علم و صنعت شیراز، پارامونت، به سمت سینما سعدی،-سمت چپ، کوچه1، پلاک 9 07132300011
09300099919
07132343556

موشن گرافیک، آموزشگاه موشن گرافیک شیراز، آموزش تخصصی موشن گرافیک، آموزشگاه تخصصی موشن گرافیک شیراز، موشن گرافیک در شیراز، ساخت موشن گرافیک، موشن گرافیک چیست، آموزشگاه موشن شیراز، آموزشگاه گرافیک شیراز، گرافیک تخصصی، موش گرافیک شیراز، تعریف موشن گرافیک، بهترین آموزشگاه موشن گرافیک شیراز، موشن گرافیک در شیراز، موشن و انیمشن، گرافیک حرفه ای، آموزش موشن گرافیک در شیراز، موشن گرافیک چیست، 

 

موشن گرافیک چیست؟

برای تعریف موشن گرافیک بهتر است بگوییم، موشن گرافیک از دو واژه موشن به معنای حرکت و گرافیک به معنای تصاویری همچون وکتورها و تصاویری که عموما با برنامه های گرافیکی همچون فتوشاپ و … ساخته می‌شوند، تشکیل شده است.

موشن گرافیک ها اصولا به همراه صدا توسط برنامه هایی مالتی مدیا همچون ادوب افترافکت ساخته می‌شوند. موشن‌ها می‌توانند به‌صورت آفلاین و آنلاین بر روی کامپیوتر و موبایل در وب‌سایت‌ها و نرم‌افزارهایی که قابلیت نمایش ویدیو را دارند نمایش داده شوند.

موشن گرافیک بسیار به انیمیشن شبیه است با این تفاوت که انیمیشن داستانی است و به شخصیت‌های داستان می‌پردازد اما موشن گرافیک بیشتر به جنبه های سمبولیک تمرکز دارد و  انیمیشن در موشن گرافیک به چند قاب کلیدی محدود نیست و چگونگی حرکت اجزا را باید بدانید. کاربرد موشن گرافیک در شیراز بیشتر در برند سازی و تبلیغات است.

 

تاریخچه رشته Motion Graphic

 بعد از تعریف موشن گرافیک بد نیست کمی شما را با تاریخچه موشن گرافیک بیشتر آشنا کنیم، برای اولین بار یک انیمیشن ساز معروف به نام John Whitney عبارت موشن گرافیک را مطرح کرد. می توان او را بنیان گذار موشن گرافیک نیز در نظر گرفت. او در سال 1960 از این برنامه برای تولید تصاویر متحرک و عنوان بندی و توالی یابی فیلم های تلویزیونی استفاده کرد.

مطالب مرتبط و البته پربازدید:

کاربرد های موشن گرافیک در شیراز را می‌دانید؟

موشن گرافیک در شیراز امروزه در بخش های زیر به وفور دیده می شود، می‌توان گفت طیف کارایی و استفاده از این قابلیت بسیار گسترده است و افراد حرفه ای زیادی در زمینه های مختلف از مزیت ها و قابلیت های موشن گرافیک بهره می برند که پررنگ ترین آنها را در زیر لیست کرده‌ایم.

  • فیلم ها و سینما
  • تبلیغات
  • وب سایت ها
  • آهنگسازی سه بعدی
  • شبکه های اجتماعی و …

فراموش نکنید انتقال مفهوم در موشن‌گرافیک باید ضابطه‌هایی مثل سادگی و جذابیت بصری و  گرافیکی، کوتاهی زمان و غیره را حتما رعایت کند.

نرم افزارهای ساخت موشن گرافیک:

• Adobe After Effects

• Apple Quartz Composer

•Autodesk Combustion

•Various VJ Programs

Smith Micro Software Anime Studio

• Adobe Flash

• Apple Quartz Composer

• Max/MSP

اگر ساده بیان کنم، در گرافیک متحرک یا همان موشن گرافیک ابتدا باید یک طرح گرافیکی کامل در نرم افزارهای طراحی مانند Illustrator یا Photoshop در لایه های مجزا طراحی کرد و سپس از آنها در نرم افزارهایی چون After Effects یا Apple Motion استفاده کنیم تا بتوانیم آنها را در TimeLine خروجی نهائی انیمیشن را بگیریم.

 

سخن آخر

تیم سارجو در اینجا بر آن شد تا شما را با موشن گرافیک در شیراز و آموزش موشن گرافیک شیراز بیشتر آشنا کند، اگر شما خواننده عزیز هم قصد آموزش موشن گرافیک در شیراز را دارید و می‌خواهید نام شما در این پست پربازدید درج شود بی درنگ با این شماره 09177093591 تماس بگیرید.

در مورد این پست نظر بدهید
[Total: 10 Average: 5]

آوریل 29, 2021
دسته بندی :
نوشته‌های تازه
آخرین دیدگاه‌ها
ثبت و تبلیغات رایگان کسب و کار شما!
موشن گرافیک در شیراز x بخوانید...