منوی سایت

معرفی مراکز تولید میوه خشک شیراز

بازدیدها: 1220

معرفی مراکز تولید و پخش انواع میوه خشک در شیراز

اگر شما هم از علاقه مندان میوه خشک در شیراز، چیپس میوه شیراز هستید و می‌خواهید از مراکز تولید میوه خشک در شیراز مطلع شوید و قیمت میوه خشک در شیراز را بدانید بعلاوه از فروش عمده میوه خشک در شیراز آگاهی پیدا کنید، در سارجو بمانید و با ادامه این محتوا همراه شوید چرا که ما در اینجا هرآنچه بخواهید از میوه خشک، تولید، پخش و بسته بندی و حتی باسکول میوه خشک و چیپس میوه شیراز را برایتان گردآوری کرده‌ایم.


کارخانه و مراکز تولید میوه خشک شیراز

  • مجموعه خوشکام

مجموعه خوشکام، با هدف افزایش کمیت و کیفیت محصولات داخلی، فعالیت های خود را در زمینه فروش و صادرات انواع میوه های خشک و خشکبار آغاز کرد.

تلفن تماس:09398987576

  • تولیدی میوه خشک شیراز

تولید کننده انواع میوه خشک، انبه، توت فرنگی، آلو شابلن، موز، سیب، آناناس، خرمالو و..‌.

آدرس: فارس، شیراز

شماره تماس: 09039077537

مطالب مرتبط و البته پربازدید:

قیمت میوه خشک در شیراز

قیمت میوه خشک در شیراز را از فروشنده‌های معتبر بخواهید که بهترین کیفیت، بسته‌بندی بهداشتی، قیمت مناسب را در کنار خواص فراوان این میوه‌های خشک برای شما به ارمغان آورد.

قیمت میوه خشک به نسبت میوه‌ یا میوه‌های مورد استفاده متفاوت است. قیمت میوه خشک مانند بسیاری دیگر از محصولات خشکبار گران است اما تهیه‌ی آن به صورت گرمی می‌تواند به‌صرفه باشد! همچنین قیمت میوه خشک خانگی نسبت به میوه خشکی که در بازار عرضه می‌شود بسیار پایین‌تر است!

میوه‌ خشک چیست؟

میوه‌ خشک میوه‌ای‌ست که درصدی از حجم و مقدار زیادی از آب خود را طی فرایند خشک کردن از دست می‌دهد. میوه خشک که خیلی از مردم آن را چیپس میوه شیراز و متخصصین تغذیه آن را قند سالم می‌خوانند، یکی از سالم‌ترین و مطبوع‌ترین تنقلاتی‌ست که امروزه به‌جای میان‌وعده‌های ناسالم توصیه می‌شود.

در مورد این پست نظر بدهید
[Total: 11 Average: 5]

فوریه 1, 2022
دسته بندی :
نوشته‌های تازه
آخرین دیدگاه‌ها
ثبت و تبلیغات رایگان کسب و کار شما!
الکتریکی های شیراز x بخوانید...