منوی سایت

کلینیک خواب شیراز

بازدیدها: 2518

لیست کلینیک خواب شیراز

کلینیک خواب در شیراز یعنی چه؟ لیست کلینیک خواب در شیراز را چطور پیدا کنیم؟ اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که مشکل بی‌خوابی و اختلال خواب کلافه تان کرده است و با اختلال خواب و بی‌خوابی در خواب آرامش شب برایتان از بین رفته و تبدیل به یک مشکل شده است راه حل مشکلتان امروزه در مراکزی تحت عنوان کلینیک خواب قابل حل است.

حال می‌پرسید در شیراز چگونه کلینیک خواب را پیدا کنید، نگران نباشید تیم سارجو در اینجا لیست کلینیک خواب، کلینیک اختلالات خواب شیراز و همچنین بهترین متخصص اختلال خواب در شیراز را برای تشخیص اختلالات خواب به شما معرفی کرده است. با ما همراه شوید.


معرفی کلینیک های خواب شیراز

  • کلینیک خواب بیمارستان اردیبهشت شیراز – مرکز خواب بیمارستان اردیبشت

کلینیک خواب بیمارستان اردیبهشت شیراز(مرکز خواب بیمارستان اردیبشت) اولین مرکز ارزیابی، تشخیص و درمان اختلالات خواب در بخش خصوصی جنوب کشور است.
زیر نظر پروفسور شرفخانه متخصص ریه و فلوشیپ بیماریهای خواب از دانشگاه بیلر، هیوستون، تگزاس
و دکتر امیر حسین کجوری متخصص ریه، ICU و اختلالات خواب از دانشگاه شیراز
با مدیریت اجرایی
دکتر آزیتا تولایی متخصص بیهوشی و مراقبتهای ویژه از دانشگاه شیراز، فوق لیسانس مدیریت بیمارستانی از آریزونا

با مسئولیت فنی دکتر بهمن وراوی پور، متخصص نورولوژی از دانشگاه شیراز
سال تاسیس ۱۳۹۵
مطابق با استاندارد بین المللی

تلفن تماس :
071-36284821
09389599583

  • کلینیک خواب درمانگاه مطهری شیراز

کلینیک اختلال خواب شیراز، در طبقه چهارم درمانگاه شهید مطهری راه اندازی شده است. این کلینیک اختلالات خواب شیراز با مشارکت گروه ریه و اعصاب دانشگاه علوم پزشکی شیراز، در مجتمع درمانی تخصصی و فوق تخصصی شهید مطهری، راه اندازی شد.

  • واحد خواب مرکز سلامت مغز دانا

واحد سلامت خواب و اختلالات خواب مرکز سلامت مغز دانا همزمان با واحد ارزیابی و تشخیص این مرکز در چارچوبی دانش بنیان و با همکاری و زیز نظر آزمایشگاه اختلالات رفتاری خواب دانشگاه علوم پزشکی شیراز، به منظور ارزیابی، تشخیص و مداخلات در زمینه اختلالات خواب به ارائه خدمات می پردازد.

آدرس: شیراز بلوار بعثت (حدفاصل چهارراه خلدبرین و فلکه سنگی) مجتمع پزشکی مریم طبقه پنجم – واحد13 موسسه سلامت مغز

ایمیل: info@danabrain.ir

تلفن: 07136476172 – 09173076279

مطالب مرتبط و پربازدید:


متخصص اختلال خواب شیراز

دکتر اختلالات خواب یا پزشک خواب، به پزشکانی گفته می‌شود که دوره‌ها و آموزش‌های مختلفی را در ارتباط با تشخیص، درمان و مدیریت خواب ‌دیده‌اند. دکتر اختلالات خواب، باید تجربه و درک بالایی در ارتباط با خواب و عواملی داشته باشد که در کیفیت خواب اثرگذار است. دکتر اختلالات خواب می‌تواند در صورت نیاز، از طب خواب برای درمان مشکلات خواب در افراد استفاده کند.

متخصص اختلالات خواب، به فردی گفته می‌شود که پس از گذراندن دوره پزشکی عمومی، دوره‌های تخصصی مغز و اعصاب و دوره‌های مختص با خواب و انواع مشکلات و اختلالات خواب را گذرانده باشد؛ همچنین تجربه کافی در ارتباط با شناسایی و تشخیص انواع اختلالات خواب را دارد. برخلاف تصور عموم افراد، عوامل مختلفی از جمله مشکلات روحی، مشکلات تنفسی، مشکلات مربوط به فک و دهان و ….  سبب اختلال در خواب می‌شوند که در ابتدا دکتر اختلالات خواب باید علت اختلال را شناسایی و سپس درمان مؤثر را اتخاذ کند. همچنین این اختلال در کودکان کاملاً متفاوت از بزرگسالان است و نیازمند درمان ویژه‌ای است.

درمان اختلالات خواب چگونه ممکن است؟

طبق نظر متخصص علوم اعصاب و فلوشيپ اختلالات خواب دانشگاه علوم پزشکی شیراز،  با توجه به فعالیت چند ساله آزمایشگاه اختلالات خواب بیمارستان نمازی و ایجاد واحد اختلالات رفتاری خواب دانشگاه،  تمامی  اختلالات خواب با دارو یا تغییر شیوه های رفتاری در هنگام خواب، قابل درمان و برطرف شدن است.

هزینه کلینیک خواب شیراز چه قدر است؟

هزینه کلینیک خواب شیراز به عوامل مختلفی بستگی دارد و نمی‌توان هزینه کلی برای آن در نظر گرفت. با توجه به آزمایش‌ها و تست‌هایی که برای تشخیص علت بیماری انجام می‌شوند، هزینه کلینیک خواب در شیراز می‌تواند متفاوت باشد.

کلام آخر

تیم سارجو در اینجا بر آن شد تا شما را با بهترین کلینیک خواب در شیراز و اختلالات خواب کمی آشنا بکند، گرچه ممکن است یک درمان جادویی و یکباره و کامل برای بی خوابی وجود نداشته باشد ، اما روش های موثری برای درمان این اختلال فراگیر وجود دارد و هرگز برای کمک گرفتن دیر نیست.

در مورد این پست نظر بدهید
[Total: 7 Average: 5]

ژانویه 4, 2022
دسته بندی :
نوشته‌های تازه
آخرین دیدگاه‌ها
ثبت و تبلیغات رایگان کسب و کار شما!
درمان پارکینسون در شیراز x بخوانید...