منوی سایت

سینما گلستان معالی اباد

بازدیدها: 563

سینما گلستان معالی اباد

پردیس سینمایی گلستان ( سینما گلستان معالی اباد ) در سال 1395 در شهر شیراز افتتاح شد و با 3 سالن سینمایی در ابعاد مختلف شروع به کار کرد. این پردیس سینمایی در مجتمع الف قرار گرفته است و این امکان را به افرادی که برای دیدن فیلم به سینما می روند، می دهد تا از امکانات مجموعه مثل کافه، سرویس بهداشتی، گالری های هنری، کتاب فروشی و … استفاده کنند. از مزیت های این پردیس سینمایی قرارگیری آن در یکی بلوارهای مهم شهر است که برای رسیدن به آن می توانید از انواع وسایل حمل و نقل عمومی مثل تاکسی، اتوبوس و مترو استفاده کنید. کیفیت سالن های سینمایی، چه در زمینه صدا و چه تصویر، در این مجموعه خوب است و تجربه جذابی از تماشای فیلم به شما خواهد داد.

نکات ضروری: بلیت فیلم در سانس های مختلف، هزینه های متغیری بین 8000 تا 12000 تومان دارد.

بیشتر بخوانید:

تاریخچه سینما گلستان

پردیس سینمایی گلستان به عنوان اولین مجتمع سینمایی بعد از چهل و هشت سال در شیراز شامل بر سه سالن احداث گردیده و از مردادماه ۹۵ آغاز به کار نموده است . در ساخت مجموعه سعی شده است بالاترین حد استاندارد صدا تصویر و امکانات رفاهی سالنهای سینما رعایت شود .

سینما گلستان

سینما گلستان معالی اباد

پردیس سینمایی گلستان

ادرس : پل معالي آباد، جنب ایستگاه مترو میرزای شیرازی ساختمان الف

شماره تماس : ۰۷۱۳۶۳۶۲۵۰۰

مدیر سینما : جناب آقای خباز

امانات سینما گلستان معالی اباد شیراز

پردیس سینمایی گلستان در شهر شیراز ، پل معالی آباد و ابتدای خیابان معالی آباد ( بلوار شریعتی) در طبقه همکف ساختمان الف قرار دارد . در همکف این ساختمان‌علاوه بر سالن سینما باجه فروش بلیط و کافی شاپ قراردد. این مجتمع سینمایی از سه سالن شیک و خوب تشکیل شده است .‌ در طبقه دوم ساختمان فود کورت و در طبقه آخر کافه کتاب قرار دارد . با توجه به این که سینماهای شیراز اکثرا فرسوده و قدیمی هستن وجود سالنهای به روز ضروری بود که تاسیس این مجتمع و مجتمع هنر شهر آفتاب اقدامی خوب و به جا بود .

در مورد این پست نظر بدهید
[Total: 0 Average: 0]

اکتبر 23, 2019
دسته بندی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته‌های تازه
آخرین دیدگاه‌ها
ثبت و تبلیغات رایگان کسب و کار شما!
کوهنوردی شیراز x بخوانید...