منوی سایت

خرید دمبل شیراز

بازدیدها: 1969

خرید دمبل شیراز

شما ورزشکار شیرازی عزیز هم بدنبال خرید دمبل شیراز هستید؟ شاید هم برای خرید دمبل عمده و یا خرید دمبل ارزان بدنبال بهترین مراکز هستید؟ در سارجو بمانید و با ما همراه شوید تا به شما برای خرید دمبل شیراز و یا فروش وسایل بدنسازی در شیراز کمک کنیم و حتی بهترین‌ها برای خرید دمبل ارسال رایگان را به شما معرفی کنیم. با ما همراه شوید.

 

لیست فروشگاه های خرید تجهیزات ورزشی و دمبل شیراز

 ردیف فروشگاه خرید دمبل در شیراز شماره تماس آدرس فروشگاه خرید دمبل در شیراز
 1 فروشگاه ارکیده  07136287891
 شیراز – چهارراه زرگری – جنب زیر گذر –نبش کوچه سوم – جناب آقای رضوی
 2 نمایشگاه و فروشگاه ایران دوچرخه 07137436327 شیراز _ بلوار نصر _ نرسیده به بوستان رضوی
 3 فروشگاه ورزشی آتنا 07132338690 شیراز – خیابان زند – خیابان توحید – پاساژ کازرونیها – طبقه زیرزمین
4 فروشگاه ورزشی استادیوم 07132352387 شیراز- پارامونت – مجتمع تجاری و تفریحی زیتون- طبقه1 – پلاک4
5 بانی اسپورت شیراز 09173010716 شیراز- ستارخان – روبروی کوچه11
6 فروشگاه ورزشی هدیه اسپورت شیراز 07136250687 شیراز-معالی آباد – مجتمع تجاری گاندی – طبقه دوم – پلاک 14
7 تجهیزات ورزشی کاسپین شیراز 07138354211 شیراز-  بلوار پاسارگاد – حدفاصل میدان پاسارگاد و میدان پارسه – سمت چپ
8 ساکنی(سان اسپورت) شیراز 07136319905 شیراز- قدوسی غربی – جنب بانک ملی
9 تجهیزات مدرن ورزشی 07136272902 شیراز، قصرالدشت – نرسیده به چهارراه عفیف آباد- بین کوچه 38 و 40 – طبقه فوقانی خشکبارتفرشی
10 عادلی اسپورت شیراز 071366765620 شیراز، بلوار دکتر حسابی – مجتمع تجاری تفریحی خلیج فارس- تجاری2 – ورودی اصلی – پلاک2045
11 ورزش های خیابانی شیراز 07132355236 شیراز، پارامونت – مجتمع تجاری تفریحی زیتون – طبقه 3- پلاک32
12 پوما شیراز 07136354836 شیراز، معالی آباد – روبروی پارک ملت – نبش کوچه 29
13 تجهیزات ورزشی فردین شیراز 07132350896 شیراز، بلوار کریم خان زنذ – خیابان توحید – پاساژ کازرونیها

 

 

دمبل چیست؟

دمبل ها به شکل تکی و یا مکمل برای تقویت، حجم دادن و ازدیاد دوام و تمل ماهیچه های گوناگون بدن مورد استفاده قرار خواهند گرفت و یکی از اجزای پر استفاده در این ورزش می باشند. هنگامی که از آنها به درستی استفاده شود، می توانند به شما در ساخت بدنی قوی و تونیک (شکل دادن به بدن جهت زیبایی) کمک کنند.

با دمبل می توان تقریبا تمامی عضلات و اعضای بدن را نرمش و ورزش داد؛ از جمله عضلاتی که می توان به وسیله دمبل آنان را تقویت نمود می توان به جلو بازو، سرشانه، پشت بازو، شانه، سینه، مچ، و پاها اشاره نمود.

 

خرید دمبل ارزان

دمبل ها دارای مدل ها، شکل ها و قیمت های گوناگونی هستند. از این رو بسیاری از افراد به دنبال خرید دمبل ارزان هستند، زیرا محدودیت های مالی آن‌ها را به سمت خرید دمبل ارزان سوق می‌دهد. اهمیت اینکه در خرید دمبل شیراز قیمت و کیفیت را به طور موازی و در کنار هم لحاظ کنید بر کسی پوشیده نیست. تنها به خاطر خرید دمبل ارزان، کیفیت را از دست ندهید.

 

خرید دمبل عمده

اگر بدنبال خرید دمبل عمده هستید باید بدانید که برای خرید دمبل عمده باید به یک سری نکات دقت کنید که در ادامه شما را با آنها آشنا خواهیم کرد ولی هرگز فراموش نکنید استفاده از دمبل شش ضلعی باعث می‌شود بتوانید که دمبل را بدون نگرانی از غلطیدن، بعد از تمرین بر روی زمین گذاشته و به استراحت بپردازید و در کل  انتخاب درست به مقدار بودجه شما بستگی دارد.

مطالب مرتبط و پربازدید:

خرید تردمیل در شیراز

نمایندگی آدیداس شیراز

لیست باشگاه های ورزشی شیراز

نکات مهم هنگام خرید دمبل شیراز

  • جنس دمبل

به جنس دمبل توجه کنید جنس دمبل‌ها معمولا در سه گروه دسته بندی می‌شوند. دمبل فلزی؛ دمبل پلاستیکی؛ دمبل با روکش وینیل. لازم به ذکر است بهترین جنس دمبل ها از نظر کارایی و عملکرد فلز است. به راحتی می توان گفت که هیچ چیز بهتر از فلز نیست، چون فلز سخت است و در مقایسه با سایر مواد دارای طول عمر بالاتری است البته برای محیط خانه، دمبل ها با پوشش لاستیکی بر روی وزنه ها می تواند انتخاب مناسبی باشد، زیرا به کف و سائل خانه صدمه وارد نمی کند

  • وزن دمبل

بنا به نوع تمرینات ورزشی‌تان باید به دنبال دمبل مناسب بگردید. اگر دمبلی با وزنی نامناسب انتخاب کنید، احتمال اینکه به بدنتان آسیب برسد، بسیار زیاد خواهد بود. ضمن اینکه نتیجه‌ای هم از ورزش‌کردن دریافت نخواهید کرد. در کل وزنه ای مناسب است که شما را به صورت متوسط به چالش بکشاند. (نه آن قدر سنگین باشد که نتوانید آن را با فرم صحیح بدنی و با کنترل، بلند کنید و نه به قدری سبک باشد که بتوان آن را تا ساعت ها بدون خستگی بلند کرد.)

  • شکل دمبل

دو سر دمبل به دو شکل هندسی گرد و شش‌ضلعی ساخته می‌شود. شاید به نظرتان فرق چندانی میان این دو شکل از دیسک وجود نداشته باشد اما اگر بعد از ورزش، دمبل‌ها را روی زمین و سطحی لیز و لغزنده می‌گذارید، در حالتی که دو سر دمبل گِرد باشند، امکان دارد که به قول خودمانی، دمبل‌ها روی زمین قِل بخورند و یک‌جا نایستند. اما دیسک‌های شش‌ضلعی، چنین مشکلاتی ندارند.

  • قیمت دمبل

در خرید دمبل به سراغ مدل‌های ارزان و برندهای بی‌کیفیت نروید. تمام عوامل بالا در تعيين قيمت دمبل تاثیرگذارند. شرکت هاي سازنده دمبل ( مانند تنتوری، آدیداس، بادی اسکالپچر، ترابند، لدراگوما، انرژی، تن زیب، اسپیدو، هنگدا و …)، آن ها را با قيمت هاي گوناگوني به بازار عرضه کرده اند و به طور کلي قيمت اين وسایل در حدود 50 هزار تومان تا 1 میلیون تومان است.

  • وسایل جانبی را فراموش نکنید

در هنگام خرید دمبل، وسایل جانبی را فراموش نکنید. دستکش‌هایی  که برای نگه داشتن دمبل استفاده می‌شود  باید جنسی داشته باشد که جریان هوا به راحتی در آن به گردش درآید و در طول ورزش‌کردن مانع رسیدن اکسیژن به پوست دست نشود. علاوه بر دستکش، خرید یک مَت یا زیرانداز برای دمبل زدن بکارتان خواهد آمد. چون اگر  احتمالا، وزنه از دستتان روی زمین بیفتد، کف‌پوش آسیب نخواهد دید و مخدوش نمی‌شود.

 

سخن آخر

در اینجا بر آن شدیم تا به شما عزیزان در خرید دمبل کمک کرده باشیم با معرفی مراکز فروش دمبل شیراز و مشخصات خرید دمبل، اگر شما شیرازی عزیز دارای فروشگاه هریک از لوازم ورزشی هستید ولی اسم خود را در لیست بالا نیافتید برای ثبت آگهی در بانک مشاغل سارجو و معرفی خود به همشهریانی که بدنبال خرید وسایل ورزشی هستند با شماره 09177093591 تماس حاصل نمایید.

در مورد این پست نظر بدهید
[Total: 7 Average: 5]

مارس 17, 2021
دسته بندی :
نوشته‌های تازه
آخرین دیدگاه‌ها
ثبت و تبلیغات رایگان کسب و کار شما!
آموزش شطرنج شیراز x بخوانید...