منوی سایت

نمایندگی آدیداس شیراز

بازدیدها: 2504

نمایندگی آدیداس شیراز

همراهان گرامی تا حالا شده دنبال نمایندگی آدیداس شیراز بوده باشید؟ سارجو و دوست داران برند آدیداس مطلب زیر برای شما عزیزان در نظر گرفته است. امید است که مورد استفاده قرار بگیرد.

 

برند آدیداس:

آدیداس برند یک شرکت آلمانی میباشد که در زمینه طراحی، تولید و توزیع انواع لباس ورزشی، کفش، تجهیزات ورزشی، ساعت و عینک فعالیت میکند.آدیداس یک شرکت هلدینگی است که شرکت ریبوک، شرکت لوازم گلف تیلورمید و شرکت راک پورت زیر مجموعه شرکت آدیداس میباشد.

 

نمایندگی آدیداس شیراز

نمایندگی آدیداس شیراز نمایندگی رسمی نایک در شیراز نمایندگی ادیداس و ریبوک شیراز نمایندگی آدیداس تهران

 

امروزه آديداس در اکثر کشورهای دنيا دارای شعبه و نمايندگی است. کارمندان اين شرکت بيش از 13 هزار نفر هستند. آديداس در اکثر رقباتها و تورنومنتهای معتبر جهانی مانند المپيک به عنوان يکی از حاميان اصلی حضور دارد.

برند آدیداس کفش‌هایی مخصوص دویدن تولید کرده است. شرکت برند آدیداس کفش‌های ورزشی گران قیمت خود را با استفاده از چرم کانگرو تولید می‌کند. این کفش‌ها بیشتر به صورت سفارشی عرضه می‌شوند.

 

نمایندگی آدیداس شیراز

نمایندگی آدیداس شیراز نمایندگی رسمی آدیداس در ایران نمایندگی ریبوک اصفهان نمایندگی ریباک اهواز

 

لوگو برند آدیداس چه معنی دارد؟

وقتی که مسابقات المپیک سال ۱۹۷۲ در مونیخ افتتاح شد، کل جهان در آلمان حضور داشتن و دقیقا در زمان همین رویداد، آدیداس لوگوی جدید «Trefoil» را ارائه داد یعنی بودن برای ماندن. مجموعه آدیداس اصل از سبک زندگی روزمره می آید و ممکن است بارها تغییر کند ولی همیشه Trefoil باقی خواهد ماند. پوشاک و کفش های تولیدی مارک آدیداس با لوگوی این شرکت که مشخصه آن سه خط موازی است،که نشان میدهد محصول آدیداس است.

 

نمایندگی آدیداس شیراز

نمایندگی آدیداس شیراز آدیداس ایران نمایندگی کفش 361 در شیراز

 

 

در مورد این پست نظر بدهید
[Total: 5 Average: 4.4]

ژانویه 26, 2020
دسته بندی :
1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته‌های تازه
ثبت و تبلیغات رایگان کسب و کار شما!
پینت بال در شیراز x بخوانید...