منوی سایت

بررسی کد خطای پیکج لورچ به همراه راه حل های آن

بازدیدها: 2210

بررسی کد خطای پیکج لورچ به همراه راه حل های آن

اگر شما هم از پکیج لورچ استفاده می‌کنید حتما با خطاهایی مواجه شده‌ا‌‌ید که راه حلی برای آن نداشتید و علت آن خطا را نمی‌دانستید. تیم سارجو در این مقاله بر آن شده است تا به بررسی کدخطای پکیج لورچ به همراه راه حل های آن مانند خطای e10 در پکیج لورچ، دکمه c در پکیج لورچ کجاست، دکمه ریست پکیج لورچ کجاست و… بپردازد، پس ادامه این پست را برای آشنایی با تنظیم پارامتر پکیج لورچ و نحوه تنظیم پکیج لورچ از دست ندهید.

کدهای خطای پکیج لورچ چگونه ظاهر می‌شود؟

کدهای خطای پکیج لورچ به دسته‌های متفاوتی تقسیم می‌شوند که هرکدام از آن‌ها با حروف و شماره‌هایی مشخص شده است که بیانگر ایرادات احتمالی، خطاها و اشکلات ایجاد شده در برد الکترونیکی پکیج است. برای تسریع در رفع ارور پکیج لورچ تنها کافی است تا با معانی این علائم آشنایی داشته باشید.

 

لیست کدخطای پکیج لورچ و راه حل آن خطا

  • کد خطای E0 پکیج لورچ

ارور e0 در پکیج لورچ خبر از مشکلی در ترموستات زمان‌دار می‌دهد و معمولاً به طور موقت ایجاد می‌شود و برای رفع آن بهتر است از متخصصین و سرویس‌کاران پکیج لورچ کمک بگیرید.

  • کد خطای E1 پکیج لورچ

ارور E1 پکیج لورچ زمانی بر روی نمایشگر نشان داده می‌شود که در مورد اشتعال و جرقه زدن آن اختلالی ایجاد شده است. در این زمان پکیج قفل می‌شود و برای رفع ارور e1 پکیج لورچ در این مواقع با فشار دادن دکمه C مشکل را حل کنید. در صورتی ‌که مشکل برطرف نشد حتماً از کارشناسان  این حوزه کمک بگیرید.

  • کد خطای E2/15 پکیج لورچ

ارور e2/15 از وجود مشکل در سوئیچ فشار هوا خبر می‌دهد که با وجود مشکل در سوییچ هوا پکیج در حالت قفل شدن قرار می گیرد. با کمک دکمه C دستگاه را از حالت قفل خارج کنید. سپس اقدام به بررسی دودکش، فن، لوله ونتوری، سوئیچ فشار هوا و سیم کشی های مربوط به آن کمک کنید.

  • کد خطای E3 پکیج لورچ

ارور e3  خبر از وجود مشکل در سنسور دما یا NTC سیستم گرمایش می‌دهد  که در این صورت پکیج در حالت قفل شدن قرار می گیرد. با کمک فشردن دکمه C دستگاه را از حالت قفل خارج کنید. قدم بعد بررسی سنسور سیستم گرمایش و سیم کشی های مربوط به آن خواهد بود.

  • کد خطای E4 پکیج لورچ

ارور e4 زمانی رخ می‌دهد که ترمیستور آب مصرفی دچار مشکل شود و قدرت دستگاه در گرم کردن کمتر شود. برای رفع این خطای پکیج لورچ بهتر است حتماً از یک کارشناس ماهر کمک بگیرید و از دستکاری پکیج خودداری کنید.

  • کد خطای E5 پکیج لورچ

ارور e5  از نقص در مدولاسیون شیر گاز خبر می‌دهد، در این صورت دستگاه در حالت مینیمم شعله کار می کند که این نیز حاکی از نقص شیر گاز است. با بررسی شیر گاز پکیج و سوکت های مدولاسیون آن و سپس چک کردن سیم کشی ها خطا را برطرف کنید. اگر نتوانستید بدرستی این کار را انجام دهید با یک سرویس کار ماهر تماس بگیرید.

  • کد خطای E6 پکیج لورچ

ارور e6 زمانی رخ می‌دهد که سنسور سیستم گرمایشی دما را بیشتر از ۹۰ درجه نشان دهد در این حالت سیستم گرمایشی موقتاً خاموش می‌شود ولی آب گرم همانند شرایط عادی در دسترس است. در این مواقع با خاموش شدن دستگاه باید اجازه دهید تا دمای آب از ۹۰ به ۶۰ درجه برسد. درصورتی‌که این مشکل تکرار شد حتماً از کارشناسانی ماهر کمک بگیرید.

  • کد خطای E7 پکیج لورچ

اختلال در عملکرد سوئیچ فشار هوا باعث بروز ارور e7 خواهد شد، که در این صورت پکیج در حالت قفل شدن قرار می گیرد. تعویض پرشر سوئیچ هوا توسط سرویسکار پکیج باعث رفع خطای e7 خواهد شد.

 

 

  • کد خطای E8 پکیج لورچ

ارور e8  مربوط به کم شدن فشار آب سیستم گرمایشی است و در این مواقع نیز دستگاه قفل می‎شود. برای رفع ارور e8 پکیج لورچ باید ابتدا از عدم نشتی لوله‌ها مطمئن شوید و بررسی کنید که فشار آب ورودی به اندازه کافی تأمین می‌شود یا خیر و در صورت نیاز مدار سیستم گرمایشی را هواگیری نمایید.

  • کد خطای E9 پکیج لورچ

بالا بودن دمای بیش از 100 درجه در سیستم و عمل کردن ترموستات حد باعث بروز خطای e9 خواهد شد. در این صورت پکیج در حالت قفل شدن قرار می گیرد. با فشار دادن دکمه C دستگاه را از حالت قفل خارج کنید تا زمانی که دمای پکیج به 60 درجه برسد و خود به خود روشن شود. تعویض سنسور دمای پکیج و تعویض سنسور حد دستگاه به رفع این مشکل کمک خواهد کرد.

  • کد خطای E10 پکیج لورچ

خطای e10 پکیج لورچ زمانی رخ می‌دهد که فشار سیستم شوفاژ بیش‌ از حد زیاد شود و از ۲/۵ بیشتر شود. در این زمان پکیج قفل می‌کند. برای رفع ارور e10  پکیج لورچ باید بررسی کنید که شیر پر کن بسته باشد و سپس پیچ رادیاتور را کمی باز کنید و آن‌ها را هواگیری نمایید. اگر مشکل برطرف نشد حتماً از کارشناسان ماهر کمک بگیرید.

  • کد خطای E12 پکیج لورچ

عدم عملکرد صحیح کنترل از راه دور پکیج باعث بروز خطای e12 پکیج لورچ خواهدشد. در این صورت پکیج  قفل می‌کند. با فشردن دکمه c و ریست کردن دستگاه یا خاموش و روشن کردن دستگاه احتمالا مشکل برطرف می‌شود.

  • کد خطای E13 پکیج لورچ

ارور e13 یعنی  برد دستگاه دچار مشکل شده است. خطای عملکرد رله برد الکترونیکی پکیج لورچ  و مشکل دار شدن برد پکیج چیزی نیست که توسط خود ما براحتی صورت گیرد، حتما باید از یک تکنسین ماهر کمک بگیرید.

  • کد خطای E23 پکیج لورچ

ارور E23 حاکی از مشکلی در سنسور بیرونی دستگاه است که معمولاً به‌صورت خودکار نیز حذف می‌شود. برای رفع آن بهتر است موقعیت سنسور بیرونی را بررسی کنید و در صورتی که مشکل برطرف نشد و یا دو مرتبه تکرار شد حتماً از کارشناسان این حوزه کمک بگیرید.

  • کد خطای E25 پکیج لورچ

ارور e25 از پایین بودن بیش از اندازه دمای آب سیستم گرمایشی کمتر از 1.5 درجه خبر می‌دهد و در این صورت پکیج در حالت قفل شدن قرار می گیرد. زمانی که دما به 3 درجه برسد، دستگاه به صورت خودکار فعال می شود و نیازی به انجام  کار دیگری نیست.

  • کد خطای E26 پکیج لورچ

ارور e26 خبر از خطای الکترونیکی در شیر برقی شیر گاز می‌دهد که در این صورت پکیج در حالت قفل شدن قرار می گیرد. با فشار دادن دکمه C پکیج را از حالت قفل خارج کنید. در صورت تکرار مشکل و برطرف نشدن آن بررسی شیر برقی گاز پکیج توسط متخصص تعمیرکار پکیج لورچ ضروری است.

  • کد خطای E28 پکیج لورچ

ارور e28 خبر از مشکل در  سنسور دمای آب یا سنسور مربوط به گرم کردن آب می‌دهد و دستگاه قفل می‌شود. برای رفع ارور e28 بهتر است از تکنسین ماهر این حوزه کمک بگیرید.

  • کد خطای E31 پکیج لورچ

ارور e31 از  خطا در تنظیم پارامتر ترموستات اتاقی خبر می‌دهد، در این صورت پکیج در حالت قفل شدن قرار می گیرد. برای رفع ارور e31 باید از متخصصین این حوزه کمک گرفت.

  • کد خطای E40 پکیج لورچ

ارور e40 خبر از مشکل در  مدار سیستم گرم کننده می‌دهد، برای رفع آن بهتر است حتماً از کارشناسان کمک بگیرید.

  • کد خطای E77 پکیج لورچ

ارور e77 از  وجود مشکل در ترموستات مخزن خبر می‌دهد که در این حالت توان شعله پکیج کاسته می شود و باید با یک سرویس کار ماهر تماس بگیرید.

کد خطای E99 پکیج لورچ

ارور e99  خبر از بروز مشکل در تنظیم برنامه‌ پکیج می‌دهد که موجب قفل شدن دستگاه نیز خواهد شد. برای رفع ارور E99  بهتر است از یک تکنسین کمک بگیرید.

مطالب مرتبط و کاربردی:

 دکمه c  در پکیج لورچ کجاست؟

با خواندن راه حل و علت خطاهای پکیج لورچ حتما با خود می‌گویید، دکمه c در پکیج لورچ کجاست؟ دکمه c یا کنترل کننده برد الکترونیک پکیج، وظیفه کنترل سیستم هشدار پکیج لورچ را برعهده دارد و معمولا محل قرارگیری این دکمه در مدل های مختلف، متفاوت است. اما در اکثر مواقع در کنار درجه و سیستم تنظیمات دما می توان آن را یافت.

نحوه ریست کردن پکیج لورچ نیز با فشردن دکمه C خواهد بود و برای ریست پکیج لورچ نیاز به کار دیگری نیست.

 

 

سخن آخر

اگر شما در حوزه تعمیر پکیج لورچ در شیراز ، تعمیر آبگرمکن لورچ در شیراز، سرویس پکیج لورچ، رفع صدای پکیج، رفع علت گرم نشدن آب پکیج، رفع معایب پکیج و … در شیراز فعالیت دارید؛ برای ثبت آگهی در سارجو یکی از فعال ترین بانک مشاغل شیراز با شماره 09177093591 تماس بگیرید.

در مورد این پست نظر بدهید
[Total: 6 Average: 5]

نوامبر 29, 2020
دسته بندی :
نوشته‌های تازه
آخرین دیدگاه‌ها
ثبت و تبلیغات رایگان کسب و کار شما!
تعمیر اجاق گاز سامسونگ در شیراز x بخوانید...