منوی سایت

آموزش کامل تبدیل حالت تابستانه به زمستانه پکیج

بازدیدها: 702

آموزش کامل تبدیل حالت تابستانه به زمستانه پکیج

با شروع فصل سرما باید پکیج‌ها را از حالت تابستانه به زمستانه تبدیل کنیم تا هوای خانه یا محل کار گرم و مطلوب باشد. اما آیا شما بطور کامل نحوه تبدیل حالت تابستانه به زمستانه پکیج را می‌دانید؟ تیم سارجو در اینجا بر آن شده است تا آموزش کامل تبدیل حالت تابستانه به زمستانه پکیج را به شما آموزش دهد، تا روشن کردن پکیج ایران رادیاتور در زمستان و یا حالت زمستانی پکیج بوتان را براحتی انجام دهید. حالت زمستانی پکیج ایران رادیاتور l24ff  نیز با این محتوا می‌توانید انجام دهید. با ما همراه شوید.

 

حالت زمستانه پکیج چگونه است؟

در حالت زمستانه پکیج گرمایشی، علاوه بر ویژگی گرم کردن آب، باید رادیاتورها و سیستم گرمایش از کف هم گرم شوند. این به معنای روشن بودن مداوم مشعل اصلی است. با وجود این حالت، گرما به تمام بخش‌های خانه به صورت کاملا یکنواخت منتقل خواهد شد. به بیان دیگر حالت زمستانه پکیج یعنی استفاده کامل از هردو قابلیت پکیج هم گرمایی و هم ایجاد آب گرم لوله کشی، که در تابستان فقط از آب گرم استفاده کرده و به سیتم گرمایشی پگیج کاری نداریم.

 

 مراجل کامل تبدیل حالت تابستانه به زمستانه پکیج

برای اینکه پکیج را از حالت تابستانه یعنی همان حالتی که فقط از گرم کردن آب لوله کشی استفاده می‌کنیم برای مصارف سرویس بهداشتی، آشپزخانه و…به حالت زمستانه برای گرم کردن رادیاتورها و گرمای خانه استفاده کنیم، ببریم لازم است مراحل زیر را به دقت و البته احتیاط طی کنیم:

  1. ابتدا از دکمه خاموش و روشن پکیج کمک بگیرد و پکیج را خاموش کنید. معمولا روی پکیج ها بصورلت یک ولوم دیده می‌شود که صفر و یک است. با چرخش به سمت صفر پکیج کاملا خاموش خواهد شد.

 

 

2-  سپس اقدام به باز کردن شیرهای رفت و برگشت پکیج کنید که برای گرم کردن رادیاتورها به آن‌ها نیاز است. برای پیدا کردن شیرهای رفت و برگشت پکیج به زیر پکیج دقت کنید، معمولا سه عدد شیر زیر پکیج موجود میباشد که یکی از آنها از دو تای دیگر کوچکتر است و آب پکیج است و همیشه حتی در حالت تابستانه باز است. پس شما اکنون اقدام به باز کردن دو شیر دیگر(شیر رفت و برگشت) کنید.

3- در قدم بعدی به سراغ رادیاتورها بروید. تمام شیرهای رادیاتورها را باز کنید و با دقت آنها را هواگیری کنید.

 

 

4- در مرحله بعدی دودکش، لوله گازها، شیرهای اتصال آب و … را بررسی کنید و در صورت داشتن نشتی و قطع بودن آن‌ها را تعمیر و یا تعویض کنید.

5- فشار پکیج را تنظیم کنید. درجه فشار پکیج باید روی 1.5 باشد. پس اگر کمتر بود با باز کردن شیر زیر دستگاه فشار را به 1.5 برسانید.

6- پکیج را روشن کنید و پس از گرم شدن رادیاتورها مطمئن شوید که هیچ مانعی برای ورود آب به درون رادیاتورها وجود ندارد و شروع به هواگیری پکیج‌ و رادیاتورها کنید.

7- در آخر و پس از هواگیری پکیج و رادیاتورها ولوم تنظیم دمای پکیج را روی حرارات دلخواه قرار دهید(با چرخاندن در جهت عقربه‌ای ساعت) و از حالت زمستانه پکیج خود لذت ببرید. توصیه می‌شود هرگز این ولوم را در بیشترین حالت و ماکزیمم قرار ندهید چرا که به پکیج فشار می آید.

 

عملکرد دستگاه در این حالت  و پس از تنظیمات بالا اینگونه است که مشعل به صورت همیشگی روشن بوده و آب گرم را جهت گرم کردن محیط به رادیاتورها منتقل می‌کند و زمانی که شیر آب گرم را باز می‌کنید آب گرم به رادیاتور منتقل نخواهد شد و به شیر آب منتقل می‌شود.

 

روشن کردن پکیج ایران رادیاتور در زمستان

جهت روشن کردن پکیج ایران رادیاتور در زمستان لازم است بدانید که عملکردی شبیه به سایر پکیج‌ها دارد. به صورت کلی طرز کار پکیج ایران رادیاتور اینگونه است که آب سرد وارد پکیج می‌شود و پس از گذر از لوله‌های روی مشعل و به کمک سنسورها و سایر قطعات دیگر گرم شده و به بیرون از پکیج ایران رادیاتور انتقال داده می‌شود.

 

روشن کردن حالت زمستانی پکیج بوتان

جهت روشن کردن پکیج بوتان در زمستان و فعال کردن حالت زمستانی پکیج بوتان لازم است بدانید که عملکردی شبیه به سایر پکیج‌ها دارد. به صورت کلی حالت زمستانی پکیج بوتان اینگونه است که آب سرد وارد پکیج می‌شود و پس از گذر از لوله‌های روی مشعل و به کمک سنسورها و سایر قطعات دیگر گرم شده و به بیرون از پکیج  بوتان انتقال داده می‌شود.

 

مطالب مرتبط و کاربردی:

نکات تغییر حالت پکیج به زمستانه

  • همیشه سعی کنید تادمای محیط را با ولوم سمت چپ کنترل کنید و تا جایی که امکان دارد به شیر رادیاتور دست نزنید و سعی کنید شیر رادیاتور تا اخر باز باشد.
  • پس از گذشت حدود ۱۵ دقیقه از روشن کردن حالت زمستانه پکیج تمامی رادیاتورها را در جهت طول و ارتفاع لمس کنید تا از یکنواخت بودن دما در آنها اطمینان حاصل نمایید.
  • همیشه به خاطر داشته باشید که پس از هواگیری و قبل از روشن کردن پکیج، فشار پکیج را تنظیم کنید چرا که با هواگیری مطمئنا فشار دستگاه پایین خواهد رفت.
  • شیر پرکن، یک شیر کوچک آبی رنگ است که در زیر دستگاه قرار داشته و جهت تنظیم فشار پکیج کاربرد دارد. برای تبدیل حالت تابستانه به زمستانه پکیج، در صورتی که فشار پکیج افزایش یافت، باید فشار را کنترل کنید.
  • هنگامی که پکیج در حالت زمستانه قرار می دهیم ، دستگاه می تواند آب گرم بهداشتی و همچنین آب داغ گرمایشی رادیاتورها را نیز تامین نماید. لازم به ذکر است که پکیج قادر نیست بطور همزمان آب داغ گرمایشی و هم آب گرم بهداشتی را تامین نماید. یعنی اگر فردی داخل حمام باشد و این حمام طولانی شود، کم کم محیط ساختمان، رو به سردی خواهد رفت.
در مورد این پست نظر بدهید
[Total: 7 Average: 5]

نوامبر 25, 2020
دسته بندی :
نوشته‌های تازه
ثبت و تبلیغات رایگان کسب و کار شما!
آموزش هنگ درام در شیراز x بخوانید...