منوی سایت

براشینگ مو در شیراز

بازدیدها: 295

براشینگ مو در شیراز

براشینگ مو  در شیراز  و داشتن موهای خوش فرم برای خیلی از شیرازی‌های عزیز حائز اهمیت است. اگر بدنبال مدل  براشینگ جلوی مو ، براشینگ موی کوتاه مجلسی و یا براشینگ موی کوتاه جدید هستید، یا براشینگ موی مردانه و قیمت براشینگ مو هستید، تیم سارجو در این مقاله هر آنچه از براشینگ مو در شیراز بخواهید را برایتان یکجا گردآوردی کرده است. ادامه این مقاله را از دست ندهید.

 

در پست براشینگ مو در شیراز می‌خوانیم

 


براشینگ مو چیست؟

همه‌ی ما حتما تا امروز یکبار موهایمان را بوسیله‌ی برس و به کمک حرارات حالت‌دار یا صاف کرده‌ایم، به این عمل براشینگ مو گفته می‌شود. راه های بسیاری برای حالت دادن به موها وجود دارد. یکی از این راه ها استفاده از حرارت و سشوار است. وسیله ی کاربردی برای براشینگ مو  علاوه بر برس یا شانه معمولا سشوار است. با سشوار به راحتی می توانید موهایی صاف و درخشان برای یک مهمانی آماده کنید.

 

براشینگ مو در شیراز


مراحل براشینگ مو چیست؟

برای اینکه از  براشینگ  مو نتیجه رضایت بخشی بگیریم بهتر است،  موها حتما  تمیز و البته تا حدودی خشک باشند، براشینگ روی موی خیس جواب نمی دهد.

ابتدا موها را تقسیم بندی کنید برای اینکه کار براشینگ را به راحتی انجام دهید، موها را به دسته های بیشتری تقسیم کنید. ، لایه های موهایی که برای کشیدن سشوار انتخاب می کنیم باید نه نازک و نه ضخیم باشند به اندازه سایز برس لایه های مو را انتخاب کنید. فرم دهی به مو را از قسمت گردن و کناره های صورت شروع کنید.

شانه را در دستی که تسلط دارید بگیرید و سشوار را در دست دیگرتان. شانه را به زیر لایه های مو بگیرید و آرام به سمت پایین شانه کنید، وقتی که موها چند بار شانه شدند و حرکت شانه زدن برایتان راحت شد، سشوار را از فاصله 10 تا 15 سانتی متری نزدیک موها بگیرید به طوری که حرارت آن به موهایی که از شانه خارج شده اند بخورد.

این کار را برای هر سمت مو تکرار کنید.


براشینگ موی مردانه

قبل از شروع سشوار و براشینگ موی مردانه باید ابتدا بدانید که می خواهید چه مدلی موهایتان را آرایش کنید. کدام مدل مو به شما می آید. موهایتان را به سمت بالا بدهید یا به اطراف. انتخاب این مدل ها بستگی به مدل صورت و آناتومی چهره شما دارد. می توانید هر مدل مویی را، به دلیل تناسبی که اجزای صورت تان با هم دارند، انتخاب کنید.

از تافت برای فیکس کردن موهایتان بعد از براشینگ موی مردانه استفاده کنید. اگر از اسپری استفاده می‌کنید، از فاصله 15 سانتی متری اسپری کنید و بعد تا اسپری خشک نشده مو درحالتی که می‌خواهید نگه دارید تا خشک شود وبه همان حالت بماند.

 

براشینگ موی مردانه


انواع براشینگ مو را می شناسید؟

  • براشینگ موی کوتاه

اگر موهایتان کوتاه و کم پشت است بهترین راه حجم دادن به مو و براشینگ موی کوتاه مجلسی بوسیله دستگاه های فرم دهنده مثل سشوار، اتومو و… می باشد . در  براشینگ موهای کوتاه برس های فلزی تاثیر بیشتری دارند.

  • براشینگ موی متوسط بلند

برای انجام براشینگ موهای متوسط یا بلند از دو حالت، سشوار کشیدن از داخل یا سشوار کشیدن از بیرون موها می توان استفاده کرد. برای سشوار کشیدن موهای بلند و متوسط باید مو را به چهار قسمت تقسیم کرد. بهتر است برای سشوار کشیدن موهای بلند از برس های سایز بزرگ استفاد کنید و هنگام حالت دادن موهای جلوی سر از برس های سایز متوسط و کوچک استفاده کنید.

  • براشینگ موی فر

اگر موهای مجعد و وزی دارید و می خواهید این وزی از بین برود باید وقت بیشتری صرف کنید، اسپری براشینگ مو کمک زیادی به شما خواهد کرد، پس از انجام براشینگ موهای فر استفاده از حالت دهنده هایی که بر پایه آب است خودداری کنید.

  • براشینگ جلوی مو

برای سشورا کشیدن قسمت جلوی سر یا براشینگ جلوی مو، موها را به سمت صورت و نیز به سمت بالا سشوار می کشیم.  بعد ریشه های مو را کمی پوش داده و در صورت نیاز کمی اسپری فیکس فقط در ریشه ها می زنیم. در پایان با توجه به نوع صورت فرد موهای جلوی سر را حالت می دهیم. براشینگ جلوی مو بسته به فرم صورت هرشخص متفاوت است.


قیمت براشینگ مو در آرایشگاه چقدر خواهد شد؟

عوامل مختلفی بر قیمت براشینگ مو اثر می‌گذارد که از جمله می‌توان به بلندی و کوتاهی مو، مدل براشینگ، جنس مو ، زمان و شهرت آرایشگاه اشاره کرد.


آیا سشوار کشیدن و براشینگ مو باعث آسیب دیدن موها می‌شود؟

افرادی که موهای خود را بیش از حد و خیس سشوار می‌کشند و از سشوارهای قوی و داغ استفاده می‌کنند، به موهای خود آسیب زیادی وارد می‌کنند. استفاده نادرست و بیش از حد از سشوار سبب از بین رفتن شادابی و زیبایی موها و ایجاد دانه هایی روی تنه مو، ناصافی، بی نظمی و شاخه شاخه شدن موها میگردد. باد سرد و گرم سشوار اگر با شدت زیاد باشد باعث ایجاد الکتریسیته و شکنندگی در مو می‌شود و عامل خشکی مو است.

 

براشینگ موی کوتاه


نکات طلایی برای براشینگ مو

  • سشوار را باید همزمان با برس حرکت داد و بصورت مستقیم روی برس نباید نگه داشت باید به حالت اریب باشد.
  • فاصله موهایتان با سشوار را رعایت کنید تا از آسیب دیدن موهایتان جلوگیری شود.
  • سشوار را روی موهایتان متمرکز و بی حرکت نگه ندارید، زیرا این کار باعث سوختن موهایتان می‌شود.
  • ضدعفونی کردن برس های فلزی هر دو هفته یکبار به مدت دو ساعت در مخلوط آب و سرکه سلول های مرده پوست سر را از بین می برد.
  • قبل از انجام براشینگ مو بهتر است از نرم کننده و ماسک مو استفاده کنید.
  •  پس از رنگ و دکلره مو، براشینگ انجام ندهید زیرا در این حالت موها بسیار آسیب پذیر است.
  • از برس های استفاده کنید که دسته آن ضد سرخوردن باشد و مچ دست شما را خسته نکند یکی از موارد مهم در براشینگ که به آن توجه نمی شود دسته برس است.
  • حالت چرخشی برس را تا انتهای موهایتان حفظ کنید تا مو خوش حالت تر باشد.

 

سخن آخر

در این مقاله بر آن شدیم تا شما را با براشینگ مو بیشتر آشنا کنیم، جهت یادگیری امور آرایشگری زنانه مانند سشوار کشیدن به بهترین آرایشگاه زنانه در شیراز در سارجو مراجعه بفرمایید.

در مورد این پست نظر بدهید
[Total: 0 Average: 0]

اکتبر 1, 2020
دسته بندی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته‌های تازه
آخرین دیدگاه‌ها
ثبت و تبلیغات رایگان کسب و کار شما!
طرز تهیه انواع ماسک صورت خانگی x بخوانید...