منوی سایت

آموزش مهمانداری در شیراز

بازدیدها: 3391

آموزش مهمانداری در شیراز

اگر به دنبال مراکز آموزش هواپیما در شیراز هستید، یا میخواهید دوره ی مهمانداری در شیراز را بگذرانید، با ادامه‌ی مطلب مراکز آموزش مهمانداری هواپیما در شیراز همراه شوید. به معرفی دوره ی مهمانداری هواپیما در شیراز و همچنین ادرس اموزشگاه مهمانداری در شیراز می‌پردازیم.

 

دوره مهمانداری در شیراز

دوره مهمانداری هواپیما در مراکز آموزش مهمانداری هواپیما در شیراز زیر نظر دانشگاه شیراز برگزار می شود.

دوره مهمانداری شیراز

 

مدت زمان آموزش مهمانداری در شیراز حدود هفت ماه خواهد بود. در صورت موفقیت در دوره زبان انگلیسی داوطلبان در دوره تخصصی شرکت داده خواهند شد. پس از پایان دوره گواهينامه معتبر دریافت میکنند. پس از گذراندن دوره هاي آموزشي فوق الذكر در دوره هاي پايه، افراد مي بايست در دوره هاي بازآموزي نيز به منظور به روز بودن اطلاعات هوانوردي خود شركت نمايند. مهم ترین بخش های این دوره ها عبارتند از آموزش تکنیکی و مهارت شغلی مهمانداری و آموزشهای زبان میباشد. بیشتر تمرکز این دوره های آموزشی بر ایمنی است. آموزش مهمانداری در شیراز در موسسات زیر با اعطای مدرک معتبر ارائه می شود.

 

مراکز آموزش مهمانداری هواپیما در شیراز:

دوره مهمانداری هواپیما زیر نظر دانشگاه شیراز آموزش داده می شود.

آدرس آموزشگاه مهمانداری در شیراز: قصرالدشت، قم آباد ف پردیس بین الملل

تلفن آموزشگاه مهمانداری هواپیما در شیراز: 07136132141- 07136132143

 

دوره های آموزش ایمنی

 در مراکز آموزش مهمانداری هواپیما در شیراز دوره های آموزش ایمنی شامل شامل موارد مدیریت در تخلیه سریع مسافران در شرایط اضطراری،نحوه استفاده از سرسره و قایق های نجات،مبارزه با آتش در طول پرواز، حفظ بقاء در جنگل، دریا، بیابان، قطب و …،کمکهای اولیه (احیاء قلبی- ریوی، استفاده از AED)،رویه های مربوط به فرود اضطراری در خشکی یا آب شرایط اضطراری در زمان کم شدن فشار هوای داخل کابین هواپیما آموزش داده می شود.

در مراکز آموزش مهمانداری هواپیما در شیراز 720 ساعت کلاس تئوری و عملی که 300 ساعت زبان انگلیسی و 420 ساعت آموزش تخصصی مهمانداری خواهد بود. مهماندار باید از لحاظ ظاهری همیشه مرتب و منظم، با ظاهری آراسته و فرم بدنی متناسب باشد و از لباس های فرم شرکت های هواپیمایی استفاده کند.

 

توانایی جسمانی مهماندار

یک مهماندار باید از لحاظ جسمانی نیز دارای توان مناسبی باشد زیرا معمولا ساعات زیادی را باید بایستد و یا در فضاهای کوچک تردد کند. شرایط جوی نامناسب هواپیما نیز گاهی این شرایط را سخت تر می کند. ساعت کاری مهماندار نامنظم و متغیر است. معمولا تعطیلات، زمان اوج کاری مهماندار می باشد. در ایران ساعات کاری مهمانداران نسبت به سایر کشورها طولانی تر است و معمولا مهمانداران زمان های زیادی را از خانواده خود دور هستند.

 

مهارت های مورد نياز براي حرفه مهمانداری هواپيما کدامند؟

اگرچه که متقاضيان براي ورود به حرفه مهمانداري هواپيما به تحصيلات دانشگاهي در رشته خاص نياز ندارند اما نيازمند کسب دانش، تخصص، توانايي و مهارت هاي خاصي هستند که تنها به واسطه شرکت کردن در دوره هاي آموزشي مهمانداري هواپيما در مراکز آموزشي معتبر به دست خواهند آورد.

 

نقش زبان انگلیسی در حرفه مهمانداری

تسلط به زبان انگليسي به عنوان زبان بين المللي اولين ويژگي موردنياز براي ورود به حرفه مهمانداري هواپيما بشمار مي رود. با توجه به اين مساله که حرفه مهمانداري هواپيما يک حرفه بين المللي محسوب مي شود همه متقاضيان ورود به اين حوزه ملزم به احراز شرايط بين المللي مصوب مي باشند و تسلط به زبان انگليسي يکي از مصوبات بين المللي براي ورود و فعاليت در اين حوزه مي باشد و به همين دليل درصد بالايي از شاغلان و فعالان اين حوزه را فارغ التحصيلان رشته زبان انگليسي تشکيل مي دهند و سايرين نيز با انگيزه ورود به اين حرفه براي آموزش زبان انگليسي به صورت آموزشگاهي اقدام کرده اند.

آنچه بديهي است الزام به تسلط کامل به زبان انگليسي است. مهماندار هواپيما می بايست به لحاظ ظاهري نيز داراري ظاهري آراسته و از تناسب اندام قابل قبولي نيز برخوردار باشند.

 

نقش سلامت جسمانی در ورود به حرفه مهمانداری

آموزش مهمانداری در شیراز در مراکز آموزش مهمانداری هواپیما در شیراز تدریس می شود.

 

از ديگر ويژگي هاي مورد نياز براي ورود به اين حرفه مي توان به سلامت کامل جسماني اشاره کرد. مهمانداران هواپيما به دليل شرايط کار ويژه خود مي بايست از سلامت جسماني کامل برخوردار باشند تا در شرايط دشوار و بحراني محتمل الوقوع بتوانند بدون کوچک ترين خللي روند کاري خود را ادامه دهند.
مهمانداران هواپيما به لحاظ روحي نيز مي بايست افرادي با روحيه بالا، قوي و ريسک پذير باشند تا در صورت بروز هر گونه حادثه پيش بيني نشده بتوانند علاوه بر حفظ خونسردي خود و انجام وظايف محوله به حفظ آرامش و خونسردي مسافران نيز کمک نمايند. حفظ خونسردي مهمانداران در شرايط بحراني در روحيه مسافران تاثير به سزايي دارد.

 

شرایط استخدام مهماندار هواپیما:

  • قد 160 تا 190 سانتی متر
  • شاخص توده بدنی ایده آل و وزن مناسب
  • دارای دندان، بینی و خصوصیات زیبایی مناسب
  • آراستگی و ظاهر مناسب
  • توانایی بدنی و انجام کار ها با قدرت
  • مهارت شنا
  • سلامت کامل روانی و اعتماد به نفس
  • سن
در مورد این پست نظر بدهید
[Total: 2 Average: 2]

نوامبر 26, 2019
دسته بندی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته‌های تازه
آخرین دیدگاه‌ها
ثبت و تبلیغات رایگان کسب و کار شما!
آموزش نسخه خوانی در شیراز x بخوانید...