منوی سایت

آموزش خودارایی شیراز

بازدیدها: 1741

آموزش خودارایی شیراز

تا حالا دنبال آموزش خودارایی شیراز بوده اید؟ در این پست می خواهیم تعدادی از آموزشگاه های شیراز که دوره آموزش خودارایی شیراز را ارائه می دهد به شما معرفی کنیم. هزینه آموزش خودارایی در شیراز چقدر است؟

 

خود ارایی چیست؟

خیلی وقت ها پیش آمده که بعد از مدت زیادی گشتن هنوز آرایشگاه دلخواه خود را پیدا نکرده ایم و از کار سالن های زیبایی دیگر نیز راضی نیستیم.گاهی وقت ها هم که وقت و زمانی برای نوبت گرفتن در آرایشگاه ها نداریم اقدام به خودآرایی میکنیم اما باید بدانیم که خود آرایی تکنیک ها و روش های خاص خود را دارد که اگر آن ها را از یک مربی یاد بگیریم دیگر نیازی به رفتن به آرایشگاه نخواهیم داشت. خود آرایی مراحلی مشخص شده دارد که باید قدم به قدم در آرایش کردن با آن جلو رفت.باید قبل از هر چیزی با تکنیک های پاکسازی پوست آشنا شده باشید.قبل از آرایش بهتر است صورت را با آب و صابون بشویید که پوست صورت آماده آرایش کردن شود. به طور خلاصه در مرحله اول از کرم ها یا کرم پودر ها استفاده میکنید.در مرحله بعد از فیکساتور ها برای فیکس کردن آرایش استفاده میکنید.بعد از آن سراغ چشم ها میروید و شروع به خط چشم و سایه زدن میکنید.برای زیباتر دیده شدن چشم ها میتوانید از انواع لنز های رنگی بهره بگیرید. حالا برای اینکه مژه های زیباتر و بلندتری داشته باشید از فرمژه استفاده میکنید فقط دقت کنید که در این کار زیاده روی نکنید تا باعث ریختن مژه خود نشوید.ناگفته نماند که فرمژه قبل از ریمل استفاده میشود. برای برجسته تر دیده شدن گونه هایتان از رژ گونه استفاده کنید.و در آخر هم سراغ رژ لب بروید کمی به لب های خود رنگ و لعاب بدهید.با این تکنیک های خود آرایی با هزینه بسیار کمتر از آرایشگاه ها میتوانید خود را زیبا کنید به شرط آنکه اصول آن را نزد یک مربی آرایشگری یاد گرفته باشید

 

آموزش خودارایی شیراز

آموزش خودارایی در شیراز آموزش خودآرایی در اردبیل اموزشگاه ارایشگری برنز در شیراز اموزشگاه ارایشگری روناک در شیراز

 

خودآرایی شاخه ای هیجان انگیز و با اهمیت در رشته میکاپ بوده و در فهرست اصطلاحات آرایشی دارای جایگاهی ویژه و محبوب می‌باشد. همه خانم‌ها باید تسلطی نسبی یا کامل به تکنیک خودآرایی داشته تا در موارد ضروری مانند دعوت به یک جشن مهم بتوانند از این تکنیک استفاده کرده و آرایشی شکیل و بی نقص بر چهره داشته باشند.

 

 لیست آموزش خودارایی شیراز

اسامی آموزش خودارایی شیراز

آدرس آموزش خودارایی شیراز

شماره تماس آموزش خودارایی شیراز

آموزشگاه مانی شیراز خیابان ۷تیر (۲۰متری سینماسعدی) – مقابل کوچه ۴ ، پلاک ۳۱ 07132356190

سالن زیبایی مه شیراز

بلوار پاسداران ( زرهی )، خیابان شهید فلاحی، بین کوچه ی 1 و 3 09175829795

آموزشگاه تخصصی آرایش و گریم رهاورد شیراز

بلوار بعثت، حدفاصل میدان سنگی و چهارراه خلدبرین، روبروی بانک مسکن   07136476836

زیبا سرای نارسا شیراز

زرهی، بعد از خیابان بعثت، خیابان انصار، کوچه انصار3 07136489098

 

آموزش خودارایی شیراز

آموزش خودارایی در شیراز

 

قیمت کلاس خودآرایی:

در دوره ی آموزشی خودآرایی، هنرجو زیر نظر مربی فنی حرفه ای آموزش می بیند و برای شرکت در آزمون فنی حرفه ای و گرفتن مدرک معتبر این سازمان، آماده می شود. این دوره به هنرجو این توانمندی را می دهد که پس از اتمام دوره و یادگرفتن موارد آموزش داده شده بتواند مستقیما وارد بازار کار شود. در دوره های خودآرایی، نحوه ی استفاده صحیح از تمام وسایل آرایش آموزش داده می شود. علاوه بر آن، هنرجو پس از اتمام دوره می تواند رنگ ها را بهتر ست کرده و ترتیب صحیح انجام آرایش های مختلف را می آموزد. از آن جایی که این دوره تاکید بر آرایش چهره خود هنرجو دارد بنابراین، آرایش های متفاوتی که برای صورت ایشان مناسب است، برطرف کردن ایرادات، حذف مشکلات پوستی از آرایش و … را شامل می شود. همچنین نحوه گذاشتن مژه، کانتور کردن و دیگر موارد آرایشی با ارائه نکات ریز آرایشی به هنرجو آموزش داده می شود.  قیمتهای کلاس خودارایی متغیر میباشد و بستگی به تعداد روز و ساعت است.

 

آموزش خودارایی شیراز

آموزش خودارایی در شیراز هزینه کلاس های خود آرایی  آموزش میکاپ شیراز  آموزش خودآرایی در رشت

 

بیشتر خانم ها جوان به خودآرایی علاقه مند هستند شما می توانید با رعایت تکنیک های اساسی آرایشی صورت خود را به زیبایی میکاپ کنید. در این مطلب ترفندهای خودآرایی صورت را ملاحظه خواهید کرد. خودآرایی نیازمند مهارت و حوصله است شما می توانید با تمرینات زیاد در خود آرایی ماهر شوید. اگر شما مهارت کافی را در خودآرایی کسب کنید برای میکاپ خود دیگر نیازی به آرایشگاه رفتن ندارید

در مورد این پست نظر بدهید
[Total: 2 Average: 4]

ژانویه 5, 2020
دسته بندی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته‌های تازه
آخرین دیدگاه‌ها
ثبت و تبلیغات رایگان کسب و کار شما!
آموزش نسخه خوانی در شیراز x بخوانید...