منوی سایت

فروش محصولات برقی پرنسلی در شیراز

بازدیدها: 2633

فروش محصولات برقی پرنسلی در شیراز

شما مسدانید نمایندگی فروش محصولات برقی پرنسلی در شیراز کجاست؟ پرنسلی (PRINCELY) برندی است ایتالیایی در تولید لوازم شخصی برقی است که در سالهای اخیر محبوبیت فراوانی در میان مردم خاور میانه به دست آورده است. دلیل محبوبیت این برند را می توان تنوع بسیار بالای محصولات و همچنین قیمت مناسب آنها دانست و علاوه بر این محصولات پرنسلی دارای 24 ماه ضمانت می باشند. از جمله محصولات آن می توان به مجموعه سشوار پرنسلی، بابلیس پرنسلی، ریش تراش پرنسلی، ماشین اصلاح پرنسلی، اتو مو پرنسلی، اپیلیدی پرنسلی و … اشاره نمود.

شرکت پروا گستر ایرانیان به عنوان یک شرکت سهامی خاص فعالیت خود را از سال 1391 در زمینه واردات و توزیع محصولات برقی شامل انواع سشوار و حالت دهنده ها, اتوی مو, موزن گوش و بینی, اپیلاتور, تریمر و ریش تراش تحت برند پرنسلی آغاز نمود. این شرکت پس از نیاز سنجی بازار؛ با راه اندازی خط تولید و بسته بندی در کارخانه اکسیر در منطقه آزاد تجاری کیش و واردات مواد اولیه از کشور ایتالیا گروه محصولات مراقبت از مو شامل انواع ماسک مو(داخل حمام و بعد از حمام), روغن آرگان, اسپری دوفاز و همچنین در گروه رنگ مو محصولاتی شامل رنگ مو(آمونیاک دار و بدون آمونیاک), اکسیدان, پودر دکلره و کرم دکلره را تحت دو برند پروپرنسلی و بلونیا به سبد محصولات خود اضافه نمود این شرکت از سال 1396 در راستای اهداف بلند مدت در زمینه صادرات با تحقیق و بازاریابی دقیق اقدام به صادرات محدود انواع محصولات خود در کلیه برندهای موجود شرکت به کشور عراق نموده است. در حال حاضر این شرکت با سرمایه گذاری در بخش آرایشی و تجهیز کارخانه اکسیر, بعد از انجام مراحل قانونی و اخذ مجوزهای لازم اقدام به تولید و بسته بندی محصولات آرایشی خواهد نمود.

 

 

فروش محصولات برقی پرنسلی در شیراز

فروش محصولات برقی پرسنلی در شیراز خدمات پس از فروش پرنسلی در تهران آدرس نمایندگی پرنسلی در تهران

 

محصولات برقی پرنسلی شامل:

  • سشوار
  • ریش تراش
  • حالت دهنده
  • اپیلاتور
  • اتو مو
  • پیرایشگر

 

 انواع سشوار های مدل پرنسلی:

  1. سشوار برس دار PR306AT
  2. سشوار PR250AT

  3. سشوار PR234AT

  4. سشوار PR240AT

  5. سشوار برس دار PR317

  6. سشوار PR228AT

  7. سشوار PR238AT

  8. سشوار۲۳۰۰ وات PR258 AT

  9. سشوار PR251AT

  10. سشوار PR256AT

  11. سشوار ایتالیایی PR260AT

پرنسلی یک برند ایتالیایی است که در سال های اخیر در بین مردم خاور میانه محبوبیت فراوانی به دست آورده است. دلیل این محبوبیت تنوع و کیفیت بسیار بالا و قیمت مناسب محصولات است. تمام محصولات برند پرنسلی دارای 24 ماه ضمانت هستند. روغن آرگان خالص پرنسلی یکی از بهترین محصولات این برند می باشد که توسط کمپانی دکتر رولر تهیه شده و در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است. این محصول حاوی ویتامین E و A است که هر دو ویتامین های مغذی و آبرسان هستند و باعث تقویت و بازسازی موها می شوند. روغن آرگان پرنسلی را برای جلوگیری از موخوره و درمان آسیب های وارده به مو نیز می توان استفاده کرد.

 

فروش محصولات برقی پرنسلی در شیراز

فروش محصولات برقی پرسنلی در شیراز کانال تلگرام محصولات پرنسلی  شماره تلفن خدمات پس از فروش پرنسلی     نمایندگی رنگ مو پرنسلی در شیراز

 

 

در مورد این پست نظر بدهید
[Total: 5 Average: 3.2]

ژانویه 2, 2020
دسته بندی :
4
  1. محسن طاهری گفت:

    موزر پرنسلی دارم، توری روی ریش تراش خراب شده و به هیچ طریقی گیرم نمیاد. راهنمایی کنید چکار کنم

  2. احسان گفت:

    ادرستون

  3. جک گفت:

    سلام موذر پرنسلی یه قطعه ش شکسته گیرنمیاد ،بندرعباس هستیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته‌های تازه
آخرین دیدگاه‌ها
ثبت و تبلیغات رایگان کسب و کار شما!
آینه و کنسول در شیراز x بخوانید...