منوی سایت

خانه بازی کودک شیراز

بازدیدها: 1383

خانه بازی کودک شیراز

برای پیدا کردن آدرس خانه بازی در شیراز و یا اسامی خانه بازی شیراز و دیدن عکس خانه بازی کودک و بهترین خانه بازی کودک شیراز در سارجو بمانید و ادامه این محتوا را که لیست خانه بازی شیراز را برایتان جمع‌آوری کرده، از دست ندهید.

خانه بازی کودک چطور جایی است؟

خانه بازی کودک شیراز شاید جایی است که خیلی از پدر و مادرها بدنبالش هستند تا بتوانند با خیال آسوده ساعاتی از روز هم خود استراحت کوتاهی بکنند و هم کودکان دلبندشان که سرمایه های زندگی هستند، را برای تفریح و سرگرمی و گذراندن ساعاتی شاد و مفرح و البته هزینه بسیار اندک به آنجا بسپارند.

 

خانه بازی کودک شیراز برای کودکان بسیار جذاب و جدید می باشد.

 

هدف از خانه بازی کودک شیراز

شاید مهم ترین و اولین هدف از بوجود آمدن خانه بازی کودک شیراز و دیگر کلان شهرها سرگرم نمودن کودکان با انواع سرگرمی های جذاب و متنوع بوده است، چون بچه ها دوست ندارند همیشه تنها در خانه باشند به تنهایی بازی کنند. اما بعد از مدتی از شروع فعالیت این خانه بازی ها و استقبال پدر و مادر ها از این خانه بازی ها و همچنین بوجود آمدن رقابت بین آنها، تنوع اسباب بازی و وسایل  آموزشی و سرگرمی های مطابق با هر گروه سنی گزینه های دارای اولویت برای انتخاب یک خانه بازی شدند.

 

هدف از خانه بازی کودک شیراز دورهم جمع شدن بچه ها و لذت بردن بیشتر از بازی نیز است.

 

ساعات مراقبت از کودک

در خانه کودک در شیراز معمولا بین 1 تا 3ساعت با دریافت هزینه ای در ابتدا از کودک شیرین شما نگهداری می شود و ارائه خدمات آموزشی دیگر متناسب با سن و سال کودک و در خواست والدین خواهدبود. البته شما والدین گرامی می توانید با پرداخت هزینه بیشتر درخواست ماندن ساعات بیشتر فرزندتان را در خانه بازی کودک  شیراز را داشته باشید.

 

از یک ساعت تا بیشتر شما می توانید کودک خود را به خانه کودک در شیراز بسپارید.

 

خدمات ارئه شده در خانه بازی کودک در شیراز

  • نگهداری از کودکان:  نگهداری از کودکان درست در ساعاتی که پدر و مادر هردو مشغله زیادی دارند و این برنامه قرار نیست هرروز تکرار شود و یا باید خود را برای مهمانان شب آماده کنند، برای پدر و مادر یک لذت فو ق العاده بهمراه دارد و باعث انجام بهتر کارهایشان با خیال آسوده می گردد.

 

نگهداری از کودکان مهم ترین مسئولیت خانه کودک در شیراز است.

 

  • دسته بندی کودکان: هر رده سنی این فرصت را دارد که با هم سن و سالانش ساعاتی را بگذراند و در این روزها که تک فرزندی بسیار باب شده است .بودن در کنار هم سن و سالان برای کودک بی نهایت لذت بخش است و داشتن اسباب بازی های متناسب با سن و سال کودک دیگر مزیت دسته بندی رده سنی های متفاوت است.

 

دسته بندی کودکان در خانه بازی کودک از مزایای این مراکز بحساب می آید.

 

  • خدمات کافی شاپ: اگر شما جزء آن دسته والدین هستید که صرفا برای سرگرم کردن فرزندتان به خانه بازی کودک شیراز رفته اید می توانید با استفاده از محیط کافی شاپ خانه بازی کودک شیراز زمان دلپذیری را برای خودتان نیز  رقم بزنید.

 

والدین نیز در کنار فرزندان ساعات خوشی را در خانه بازی کودک شیراز دارند

 

  • کلاس های آموزشی: در خانه بازی کودک شیراز شما می توانید کودک خود را به کلاس های آموزش متنوع متناسب با سن و سال کودکتان بسپارید تا علاوه بر سرگرمی ساعات مفیدی را برایش رقم زده باشید.
  • مربیان آموزش دیده و مجرب: کلاس های آموزشی در خانه بازی کودک در شیراز زیر نظر مربیان مسلط به آموزش برگزار می شود.

 

کلاس های آموزشی در کنار بازی از نقاط قوت خانه بازی کودک در شیراز است.

 

  • فضای شاد و مفرح: خانه بازی کودک در شیراز یعنی ساعات شاد و مفرح در کنار دیگر کودکان و باعث ثبت خاطره ای ماندگار در ذهن کودک دلبند شما خواهد شد.

 

شادی و بازی در خانه بازی کودک شیراز

 

  • اسباب بازی متنوع: استفاده از اسباب بازی های متنوع و جذاب برای سرگرم شدن طولانی تر کودک عزیز شما

 

اسباب بازی های متنوع هیجان کودکان را برمی انگیزد

 

  • سیستم تهویه و سرمایش و گرمایش: از دیگر نکاتی که در تمام خانه های بازی شیراز  باید رعایت شود سیستم تهویه مناسب و همچنین سیستم سرمایش و گرمایش متناسب با هر فصل سال می باشد.
  • پرسنل مجرب و با انرژی: تمام پرسنل خانه بازی کودک شیراز  صبور با حوصله و با انرژی هستند، تا بتوانند به درستی کودک شما را سرگرم کند.

 

بهداشت و تهویه حتما باید در خانه کودک شیراز لحاظ شود.

 

  • رعایت بهداشت: شاید مهم ترین دغدغه هر پدر و مادری سلامت فرزند عزیزش باشد و از این رو رعایت بهداشت و نظافت سرلوحه کار خانه بازی کودک شیراز می باشد.

امکانات خانه بازی کودک در شیراز

یک خانه بازی کودک ایده آل شاید تمام موارد و امکانات زیر را برای سرگرمی بچه ها نداشته باشد ولی بتواند به نحو احسن کودک شما را ساعاتی از روز سرگرم کند که نه تنها خسته نشود بلکه برای رفتن دوباره به آنجا تمایل داشته باشد.گزینه های زیرلیست تمام امکاتی هست که در خانه بازی مختلف  کودک در شیراز ارائه می شود:

  • زمین بازی
  • استخرتوپ
  • قلعه بادی
  • استخر شن
  • ترامپولین
  • تاب و سرسره
  • بازی های الکترونیکی
  • زمین چمن (هرچندمصنوعی)
  • فضای بازی خارجی
  • خمیر بازی و گل برای بازی

استفاده از رنگ آمیزی شاد ومفرح و رعایت نکات ایمنی مانند استفاده از کف پوش مناسب از دیگر گزینه هایی هستند که در خانه بازی کودک شیراز باید رعایت شوند.

 

امکانات متنوع و جذاب خانه بازی کودک در شیراز

 

مزایای خانه کودک در شیراز

شاید  شما با خود به این فکر فرورفته اید که چه مزیتی دارد که من به جای ماندن فرزندم در خانه یا گذاشتن او در خانه نزدیکان و یا حتی گرفتن پرستار او را به خانه بازی کودک  شیراز ببرم؟ما در اینجا به این پرسش شما پاسخ خواهیم داد.

وجود ساختار قانون مند: در خانه کودک بدلیل رعایت یک سری قوانین و گذراندن موانعی برای گرفتن مجوز فانون و مقررات خاصی حکم فرماست و این برای بسیاری از والدین جالب است و داشتن مراقب برای هر گروه از بچه ها یعنی حاکمیت کامل قانون و اطمینان خاطر والدین از بودن فرزندشان در این محیط حاصل می شود.

داشتن آرامش خاطر: اگر شما بخواهید برای فرزندتان پرستار بگیرید امکان مریض شدن او یا به مرخصی رفتنش وجود دارد ولی با سپردن فرزندتان به خانه بازی کودک شیراز شما دیگر دغدغه هماهنگی با شخص دیگری را ندارید و در کل می توان گفت ثبات دائمی و همیشگی دارد.

تحصیلات پرسنل: اینکه شما بدانید کودک خود را به دست افرادی می سپارید که همه در زمینه آموزش و مراقبت از کودکان دوره دیده اند و آموزش های لازم را سپری کرده اند و قادر هستند مهارت های فرزند شما را پرورش دهند و متناسب با سن وسال او با او رفتار کنند، خیالتان را از افرادی که عزیزترین فرد زندگیتان را به او می سپارید راحت می شود.

ارتباط با دیگر کودکان: اگر کودک خود را به پرستار بسپارید یا در منزل باشد امکان ارتباط با دیگر کودکان را از دست می دهد و این برای بچه ها اصلا خوشایندنیست.

ایجاد ذهن پویا و خلاق تر: وقتی توسط پژوهشگران  از کودکانی که در منزل یا توسط پرستار نگهداری می شوند تست گرفته شد متوجه شدند ذهن کودکانی که با بچه های دیگر تعامل بیشتری دارند پویاتر و کمی خلاق تر عمل می کند.

اعتماد بالاتر: قوانین مشخص و هزینه کمتر در مقایسه با پرستار بچه یا خانه اقوام از دیگر مزایای خانه بازی کودک شیراز محسوب می شود.

 

آدر س و شماره تماس خانه بازی کودک در شیراز

نام خانه بازی کودک درشیراز

آدرس خانه بازی کودک در شیراز

شماره تماس خانه بازی کودک در شیراز

خانه بازی کودک دهکده شادی شیراز، گلدشت معالی آباد-خیابان نسترن 1- نبش کوچه 1 09906580783
خانه بازی کودک  ایران لند شیراز، ورودی شهرجدید صدرا – مجتمع تجاری تفریحی خلیج فارس 071-3666333
خانه بازی کودک دنیای شیرین شیراز شیراز، فلکه گاز- خیابان ابریشمی – ابتدای خیابان یزدانمهر-سمت راست-درب اول 09177183972
خانه بازی کودک خورشید شیراز، قصرالدشت – ایمان شمالی -کوچه36- پلاک160 071-36600951
خانه بازی کودک  فسقلی ها شیراز، بلوارمدرس – خیابان جانبازان – کوچه اول سمت راست -روبروی ایستگاه مترو 09171008133
خانه بازی کودک قصرشادی شیراز، بلوارگلستان – حدفاصل خیابان استادشهریار و معزی -جنب شاورما شعله 071-37318332
خانه بازی کودک  آبرک شیراز، حدفاصل شهرک استقلال و بزین پشت پارک حاشیه ای- خیابان نسترن – نبش کوچه 3 071-36205034
خانه بازی کودک یاشگین شیراز، بلوارچمران – خیابان نیایش – کوچه 9 -پلاک44 071-36309307
خانه بازی کودک مدادرنگی شیراز، فلکه گاز – خیابان جهادسازندگی-کوچه3-فرعی3/1 071-32291258
خانه بازی کودک شادشو شیراز، والیعصر قصرالدشت – کوچه3-جنب مسجدشهیددستغیب -طبقه 2 071-36285457

مطالب مرتبط و البته پربازدید:

 

در مورد این پست نظر بدهید
[Total: 8 Average: 5]

آوریل 26, 2020
دسته بندی :
2

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته‌های تازه
آخرین دیدگاه‌ها
ثبت و تبلیغات رایگان کسب و کار شما!
بهترین رمان های جهان x بخوانید...