منوی سایت

ترمینال شیراز

بازدیدها: 1063

ترمینال شیراز

آیا به دنبال ترمینال شیراز هستید؟ در این مقاله از سارجو به بررسی پایانه های مسافربری شیراز می‌پردازیم. اگر به دنبال رزرو و خرید بلیط اتوبوس به صورت اینترنتی هستید یا میخواهید از ساعت حرکت اتوبوس ترمینال های شیراز اطلاعات به دست آورید، با مقاله ی ترمینال شیراز تا انتها همراه باشید.

شهر شیراز پنج پایانه مسافربری برون‌ شهری دارد که در نزدیکی به ابتدای ۴ محور اصلی خروجی شهر واقع گشته‌است.

 

ترمینال های شیراز

ترمینال شیراز | پایانه های مسافربری شیراز

 

  • پایانه شهید کاراندیش
  • پایانه شهید مدرس (کاوه)
  • پایانه امیرکبیر
  • پایانه شهید طباطبایی
  • پایانه علی بن حمزه

 

شهرداری شیراز در سال ۱۳۶۳ اولین پایانه متمرکز خود را با نام پایانه شهید کاراندیش مطالعه، طراحی و به‌ اجرا درآورد که در دی‌ماه ۱۳۶۶ به بهره‌برداری رسید. «پایانه شهید مدرس» در شرق شیراز و «پایانه امیرکبیر» در جنوب غرب این شهر نیز پس از احداث و تجهیز در اردیبهشت ماه ۱۳۷۵، به‌طور هم‌زمان به بهره‌برداری رسیدند. همچنین «پایانه شهید طباطبایی» جهت سرویس دهی به مناطق شمال غربی شهر شیراز از سال ۱۳۹۴ شروع به فعالیت کرده‌است.

 

ترمینال شهید کار اندیش شیراز

این پایانه در بلوار سلمان فارسی نبش ساحلی شرقی واقع شده.است. این پایانه معمولاً به مسافران شهرهای خارج از استان فارس در سراسر کشور خدمات می‌دهد.

ترمینال شهید مدرس (کاوه) شیراز

این پایانه واقع در بلوار شهید مدرس می‌باشد که به مسافرین شهرها و بخش‌های جنوبی استان فارس از جمله جهرم و فسا خدمات می‌دهد.

ترمینال امیرکبیر شیراز

در حال حاضر این پایانه در محوطه شهرداری منطقه چهار واقع در ابتدای بلوار امیرکبیر می‌باشد. مساحت این پایانه حدود ۲ هکتار است و به مسافرین شهرها و بخشهای جنوب و جنوب غربی شیراز از جمله بوشهر و اهواز خدمات ارائه می‌دهد.

ترمینال شهید طباطبایی شیراز

این پایانه روبروی ساختمان ایستگاه راه‌آهن شیراز واقع شده‌است و به مسافرین شهرها و بخشهای شمال غرب شیراز از جمله یاسوج و سپیدان خدمات می‌دهد.

ترمینال علی ابن حمزه شیراز

پایانه علی ابن حمزه (ع) در بلوار سلمان فارسی خیابان ساحلی شرقی روبروی پایانه شهید کاراندیش واقع شده که به شهرهای نیمه‌ی شمالی استان فارس از جمله مرودشت و ارسنجان خدمات ارائه می‌کند.

 

پایانه های مسافربری شیراز

ترمینال شیراز | پایانه های مسافر بری در شیراز

 

در مورد این پست نظر بدهید
[Total: 1 Average: 5]

فوریه 29, 2020
دسته بندی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته‌های تازه
آخرین دیدگاه‌ها
ثبت و تبلیغات رایگان کسب و کار شما!
شهربازی در شیراز x بخوانید...