منوی سایت

شهربازی در شیراز

بازدیدها: 3220

شهربازی در شیراز

شهربازی معروف شیراز کجاست؟ شهربازی در شیراز را چطور پیدا کنیم؟ اصلا چرا شیراز شهربازی باحال ندارد؟ اینها سوالات مختلقی هستند که راجع به شهربازی در شیراز به ذهن هر شیرازی یا مسافر شهر شیراز خواهد آمد. تیم سارجو در اینجا به معرفی شهربازی های شیراز پرداخته است.


معرفی شهربازی های روباز شیراز

در ابتدا به سراغ شهربازی های روباز شیراز می‌رویم که شاید طرفداران بیشتری داشته باشد و البته به جزبازی با وسایل و اسباب بازی ها می‌توان تفریح در فضای باز را نیز تجربه کرد. متاسفانه تعداد شهربازی روباز شیراز زیاد نیست و این برای شیرازی‌ها چندان خوشایند نیست.

  • شهربازی لونا پارک شیراز

در نزدیکی دروازه قرآن و بر روی رشته‌ کوه‌های شمالی، لوناپارک شیراز حدود چهار دهه است که قرار دارد. این شهربازی، پارک نوستالژیک شیرازی‌هاست و طبیعتا وسایل بازی آن جدید نیست.

ترامپولین، رنجر، کشتی صبا، آکروجت کودکان و بزرگسالان، ماشین برقی، سفینه، ترن هوایی، سالتو، سرسره آبشار، تونل وحشت، سورتمه، جت اسکی، بازی واقعی مجازی و… از وسایل بازی شهربازی روباز لوناپارک شیراز می‌باشند. لونا پارک شیراز دارای چندین بوفه و غرفه بازی شانسی، سرویس بهداشتی و نماز خانه نیز هست.

  • آدرس: استان فارس، شیراز، بزرگراه جمهوری اسلامی، بلوار آیت‌الله ربانی، مجاور دروازه قرآن
  • شماره تلفن: 07132284121

  • شهربازی پارک آزادی شیراز

پارک آزادی یکی از بوستان‌های قدیمی شیراز است که در نزدیکی دروازه قرآن قرار دارد و امکانات تفریحی زیادی دراد که شهربازی قدیمی شیراز محسوب می‌شد. شهربازی، دوچرخه کرایه‌ای و محوطه دوچرخه‌سواری، زمین‌بازی کودکان، سینمای چندبعدی و اتاق فرار از تفریحات این بوستان زیبا و وسیع هستند. اما هیجان‌انگیزترین قسمت پارک، شهربازی و دریاچه مصنوعی آن است که قابلیت قایق‌رانی دارد.

اما متاسفانه در زمان شیوع کرونا و با بعلت تعمیرات شهربازی روباز پارک آزادی جمع آوری شده و فعلا دیگر از وسایل بازی در شهربازی پارک آزادی خبری نیست.

  • آدرس : استان فارس، شيراز، فلكه گاز، بوستان آزادي

معرفی شهربازی های سرپوشیده شیراز

  • شهربازی گاندو شیراز(مجتمع زیتون)

شهربازی گاندو در طبقه آخر مجتمع تجاری زیتون فارس بنا گشته و وسعت آن بسیار زیاد است. وسایل بازی که در این شهربازی شیراز وجود دارد بسیار پیشرفته می‌باشد. همچنین امکانات دیگری مانند اتاق کودک، سالن گریم، سالن جشن و … در این شهربازی وجود دارد.

آدرس:  شیراز، خیابان انقلاب، چهارراه پارامونت، مرکز خرید زیتون

  • شهربازی ایران لند شیراز(مجتمع خلیج فارس شیراز)

شهربازی مسقف مجتمع خلیج فارس شیراز به نام ایران‌لند در خرداد ماه ۱۳۹۲ افتتاح شد که مورد استقبال شهروندان شیرازی و تعداد بیشماری از گردشگران قرار گرفت. همچنین این شهربازی مسقف به عنوان بزرگترین و مدرنترین شهربازی روبسته ایران شناخته شده است.

آدرس: شیراز، روبروی ورودی شهرک گلستان، مجتمع خلیج فارس، شهربازی ایران لند شیراز

در مورد این پست نظر بدهید
[Total: 12 Average: 5]

جولای 20, 2022
دسته بندی :
نوشته‌های تازه
آخرین دیدگاه‌ها
ثبت و تبلیغات رایگان کسب و کار شما!
شعب سرمایه گذاری دانش و سرمایه شیراز x بخوانید...