منوی سایت

اجرای سقف کاذب در شیراز

بازدیدها: 497

اجرای سقف کاذب در شیراز

اگر برای اجرای سقف کاذب در شیراز بدنبال بهترین ها هستید پس در سارجو بمانید، ما در اینجا نه تنها بهترین‌های اجرای سقف کاذب در شیراز را به شما شیرازی عزیز معرفی کرده‌ایم، بلکه به معرفی اجرای کناف سقف در شیراز، تولیدی سقف کاذب در شیراز و… پرداخته‌ایم، با ما همراه شوید.

 

لیست مراکز اجرای سقف کاذب در شیراز

نام مراکز اجرای سقف کاذب در شیراز آدرس مراکز اجرای سقف کاذب در شیراز شماره تماس
سازه نگار پارس شیراز شیراز- ولیعصر قصردشت – کوچه 16 – پلاک 422 07136275845
ایرانا دکور شیراز شیراز- چهارراه ادبیات- ابتدای بلوار گلستان-جنب نمایندگی سایپا 07132284930
شرکت خدماتی آسایش گستر پارس شیراز- بلوار آزادی- نبش کوچه 11 07132307841
شرکت چهارسو شیراز- خیابان خاکشناسی-  نبش کوچه7- طبقه دوم 09173148466
دکوراسیون داخلی صفاری شیراز شیراز- پارک قوری – ابتدای بلوار پاسداران – جنب بانک سرمایه 07138436179
دکوراسیون داخلی لگو  شیراز –  پل معالی آباد به سمت تاچارا – بلوار بهشت – مجتمع تجاری ارکیده – طبقه پایین واحد26 07136359903
اجرای سقف کاذب در شیراز شیراز- دلگشا 09179101494
اجرای سقف کاذب شیراز شیراز- میدان گلستان 09173098576
اجرای سقف کاذب شیراز شیراز- دروازه کازرون 09172949640
گروه دکوراسیون داخلی کارا شیراز شیراز- بلوار امیرکبیر- روبروی باغ جنت – مجتمع تجاری ایرانیان – طبقه همکف- پلاک G04 09177158838
گروه معماری و دکوراسیون الف شیراز- بلوار ستارخان – نبش تقاطع عفیف آباد – جنب بانک رفاه 07136261720
گروه معماری و دکوراسیون داربو شیراز- بلوار استقلال – حدفاصل چهارراه هوابرد و خیابان شبان – سمت چپ قبل از شبان 07138308181

 

هزینه اجرای سقف کاذب در شیراز چقدر است؟

قیمت اجرای کناف در شیراز و اجرای سقف کاذب در شیراز به دو دسته زیر بستگی دارد:

  1. متریال و مصالح مورد نیاز برای اجرای سقف.
  2. دستمزد و هزینه‌های اجرا.

 

 

البته قیمت اجرای کناف در شیراز به روش عرض توافقیِ سقف نواری، قیمت به ازای متر طول که دور تا دور سقف کشیده می‌شود ارائه خواهد شد. برای محاسبه‌ی قیمت در سقف های کاذب دکوراتیو، ارائه‌ی قیمت بر اساس مساحت سایه انداز است. طبیعتاً در این نوع از سقف، که اشکال هندسی مختلف، همپوشانی، فرورفتگی‌ها و برآمدگی‌های زیادی در سقف وجود دارد، امکان محاسبه سقف وجود ندارد.

از معایب و محاسن سقف کاذب چقدر می‌دانید؟

اگر بفکر اجرای سقف کاذب در شیراز هستید بهتر است ابتدا با معایب و مزایای این طرح بیشتر آشنا شوید:

مزایای سقف کاذب

بسیاری از انواع سقف کاذب را می توانید چندین بار در محل های مختلف نصب کنید که باعث کاهش هزینه‌ها بطور چشمگیری خواهد شد. همچنین به دلیل قیمت مناسبی که دارند در صورت آسیب دیدن بخشی از یک یا چندین تایل می توانید به راحتی آن بخش را با نمونه های دیگر جایگزین کرده بدون اینکه مبلغ زیادی را بابت کل سقف کاذب پرداخت کنید، می توانید بخش آسیب دیده را با هزینه کم ترمیم کرده و مورد استفاده قرار دهید. در ادامه به برخی دیگر از مزایای استفاده از سقف کاذب اشاره خواهیم کرد:

    • پوشش مدرن و زیبا داخلی ساختمان
    • عایق صوتی
    • عایق دما
    • مخفی کردن تاسیسات
    • امکان نورپردازی با استفاده از لامپ های مدرن

 

مزایای اجرای کناف سقف در شیراز

از كناف مي توان براي زيبا سازي داخل ساختمان استفاده نمود و حتي روي آن لامپ هاي تزئيني و لوستر نصب كرد و همچنين براي طرح هاي قوس و منحني و دايره از اجراي كناف كمك گرفت.  هيچ متريالي نتواسته تا كنون جاي متريال كناف را بگيرد ، بدليل استفاده از مواد معدني و طبيعي ، و هر روزه به طرح و اجزاء آن اضافه ميشود و يكي از شغل هاي در حال گسترش در سراسر دنيا شده است.

معایب سقف کاذب

  • شاید یکی از مهم ترین معایب سقف کاذب کاهش ارتفاع اتاق به میزان چند اینچ باشد.
  • سقف کاذب عمر طولانی ندارد و نیاز به مراقبت همیشگی دارد.
  • سقف کاذب به اندازه پوشش های قدیمی استحکام ندارند مخصوصا در مواقعی که زلزله رخ می دهد بسیار ناپایدار هستند.

انواع سقف کاذب را می‌شناسید؟

سقف‌های کاذب در حقیقت پوششی است که جهت پوشاندن سقف سازه و تاسیساتی که زیر سقف سازه اجرا گردیده است بکار میرود، باتوجه به فراوانی انواع سقف کاذب در بازار ایران، تعدادی از آنها را که بیشتر شناخته شده اند، در اینجا معرفی می‌کنیم.

  • سقف کاذب گچی

جنس این پوشش از آلومینیوم بوده که از قطعات پیش آماده گچی ساخته می شوند که آنها در درون آن قرار میگیرند. همچنین امکان ساخت طرح های مختلف و تعویض قطعات در این سقف وجود دارد و همچنین می توان با هزینه کمی آن را رنگ کرد. این پوشش دارای مقاومت بالا و خوبی در برابر آتش و حریق می باشد و با محیط زیست سازگاری دارد.

  • سقف کاذب طلقی

در سیستم اجرایی این سقف ها از شبکه بندی کناف استفاده می شود. از مزایای استفاده این سازه می توان به هزینه مقرون به صرفه و سرعت نصب بالای آن ها اشاره کرد.

  • سقف کاذب ترکیبی

سقف ترکیبی از اجرای چند نوع پوشش که به شکل یک طرح هندسی در آمده اند ایجاد می شود. برای اجرای این سقف باید به این نکته توجه داشت که طرح انتخابی مناسب با سازه پوشش باشد.

 

 

  • سقف کاذب رابیتس

سقفهای کاذبی که به کمک میلگرد و رابیتس اجرا می شود، در ایران به نام سقف رابیتس شناخته شده است. از مزایای رابیتس می توان به دسترسی آسان مصالح ، طرح پذیری جذاب متخلف ، سرعت اجرای بالا اشاره داشت.

  • سقف کاذب کششی

این تکنولوژی از نوع بسیار خاص PVC با وزن 180 گرم و تحمل بار 200 کیلوگرم در هر متر مربع در برابر ضربات ناگهانی از انعطاف بسیار بالایی برخوردار بودده در صوت ورود ضربه به سطح آن خاصیت کشسانی، امکان بازگشت به حالت اولیه مورد نظر را به آن می دهد.

  • سقف کاذب لوور

لوور زیر مجموعه مهمی از سقف کاذب نواری را تشکیل داده و با توجه به عدم کاهش حجم ، شکست صوت ، تنوع در نوع پوشش و طیف رنگ بندی ،قابلیت اجرای سه بعدی و قوسی و نور پردازی از سطح و از پشت و … در بین انواع سقف کاذب گزینه ایده آل برای اماکن عمومی و تجاری و … می باشد.

  • سقف کاذب ثابت

این پوشش در دو مدل ساده و طرح دار (دکوراتیو) ساخته شده که در طرح ساده از سطوح صاف و مسطح تشکیل می شود. اما در این مدل قابلیت دکوراتیو طرح های مهندسی خاصی می توان اجرا کرد که جلوه های خیره کننده ای را برای محل فراهم می کند.

  • سقف کاذب های گلاس

جنس پوشش کاذب آی گلس از مواد شفاف آکریلیک درست شده است که قابلیت گذردهی نور در آن بسیار خوب است. در این پوشش تنوع های بسیار بالایی وجود دارد و شما میتوانید انواع طرح های مختلف را در آن اجرای کنید.

 

 

سخن آخر 

تیم سارجو در این مقاله برآن شد تا شما را با اجرای سقف کاذب در شیراز بیشتر آشنا کند و به معرفی برترین نصاب کناف در شیراز و نمایندگی فروش سقف کاذب در شیراز بپردازد، اگر شما هم در زمینه اجرای سقف کاذب مهارت دارید برای معرفی خود به گروه بیشنری از همشهری‌های عزیز و درج آگهی در سارجو یکی از برترین بانک مشاغل با شماره 09177093591 تماس حاصل نمایید.

در مورد این پست نظر بدهید
[Total: 6 Average: 5]

دسامبر 6, 2020
دسته بندی :
نوشته‌های تازه
ثبت و تبلیغات رایگان کسب و کار شما!
گنبد سازی شیراز x بخوانید...