منوی سایت

گنبد سازی شیراز

بازدیدها: 534

گنبد و گلدسته سازی -گنبد سازی شیراز

گنبد سازی و گلدسته سازی از آن دست هنرهایی است که نیاز به مهارت ویژه ای دارد و باید به این کار علاقه مند باشید تا در آن موفق بشوید. اگر بدنبال گنبد و گلدسته سازی در شیراز هستید و یا می‌خواهید بهترین گنبد و گلدسته سازی را پیدا کنید و یا از قیمت گنید و گلدسته مطلع شوید. با ادامه این محتوا از تیم سارجو همراه شوید.


معرفی چند گنبد و گلدسته سازی شناخته شده

  • گنبدسازی لطیفی

شماره تماس گنبد و گلدسته سازی: 09122480802

  • گنبدسازی عسگریان

شماره تماس گنبدسازی: 09369320166

  • گنبد سازی قائم

شماره تماس گنبدسازی: 09384343463

  • گنبدسازی صنعت خرز

  • شماره تماس: 09144518529

 


قیمت گنبد و گلدسته

برای اطلاع از قیمت گنبد و گلدسته خوب است بدانید اگر تمامی وسایل را خود سفارش دهنده با راهنمایی‌های سازنده خریداری کرده و به سازنده گنبد و گلدسته تحویل دهد و پول اجناس را محاسبه کند و سازنده برای ساخت گنبد و گلدسته فقط در قبال اجرای کار دستمزد بگیرد قیمت تمام شده ساخت گنبد و گلدسته بسیار ارزان تر از وقتی خواهد بود که همه مراحل کار به سازنده واگذار می‌شود، در این روش سازنده گنبد و گلدسته بهترین اجناس را با ارزان ترین قیمت برای کار خود خریداری کرده و مطمئن میشود که با کیفیت ترین وسایل را بکار برده است.


گنبد و گلدسته معروف شیراز

حتما می‌دانید که گنبد و گلدسته معروف شیراز گنبد و گلدسته شاهچراغ است که خوب است بدانید گلدسته شاه چراغ شیراز در نگاه اول کاملا شبیه به هم به نظر می رسند اما یک تفاوت در آنها وجود دارد؛ بر روی گلدسته شمالی اسامی الله و بر روی گلدسته جنوبی اسامی ائمه حک شده است.

شاهچراغ دو گلدسته دارد؛ یکی در قسمت شمالی و دیگری در سمت جنوبی. این گلدسته ها بسیار زیبا هستند و توسط کارگاه معرق کاری آستان مقدس ساخته شده اند.

گنبد شاهچراغ شیراز را می توان یکی از زیباترین گنبدهای جهان دانست. در این گنبد از کاشی‌های آبی، مشکی، سفید، زرد، فیروزه ای، لاجوردی و طلایی استفاده شده و طرح گنبد به صورت معرق است. گنبد شاهچراغ بیش از ۵۰۰ مترمربع وسعت دارد و عرض و ارتفاع آن به ۱۴ متر می رسد.

 

در مورد این پست نظر بدهید
[Total: 11 Average: 5]

آوریل 7, 2022
دسته بندی :
نوشته‌های تازه
آخرین دیدگاه‌ها
ثبت و تبلیغات رایگان کسب و کار شما!
فروشگاه بدلیجات و اکسسوری در شیراز x بخوانید...