منوی سایت

لوله بازکنی

بازدیدها: 31

لوله بازکنی

لوله بازکنی و انواع خدمات لوله بازکنی از جمله خدمات پرکاربرد است که نیازمند انواع تجهیزات لوله بازکنی از جمله دستگاه لوله بازکنی است. البته بعضی برای این خدمت مهم بدنبال یک لوله بازکنی ارزان هستند که کارشان را با کمترین هزینه راه بیندازد، در ادامه به شما کمک می کنیم که در انتخاب یک لوله بازکنی معتبر و کاربلد بهترین انتخاب را داشته باشید.


لوله بازکنی

خدمات لوله بازکنی از جمله خدماتی است که امری بسیار حیاتی و ضروری در زندگی انسان محسوب می ‌شود و اهمیت این فعالیت را زمانی بیشتر درک می کنید که به آن نیازمند شوید.

زمانی که بوی نامطبوع فاضلاب حمام، سرویس بهداشتی، توالت و آشپزخانه فضای خانه را پر کرده باشد و تحمل حتی  ثانیه ای از آن شرایط برای شما امری غیرممکن به نظر برسد، به هر دری می زنید تا اوضاع نابسامان پیش آمده را سر و سامان دهید، در چنین شرایطی روبرو شدن با آگهی لوله بازکنی مربوط به یک شرکت معتبر و قابل اعتماد بسیار شادی بخش است و می تواند شرایط نابسامان پیش آمده را بهبود بخشد.

 

 

لوله بازکنی ازجمله خدمات ضروری به حساب می آید


معیارهای انتخاب لوله بازکنی معتبر

هنگامی که با شرایطی روبرو می شوید که شدیدا به خدمات لوله بازکنی احتیاج پیدا می کنید نوبت به این می رسد که با آگاهی، فرد یا شرکتی معتبر و قابل اعتماد را پیدا کنید تا بتوانید مسئولیت این کار را با خیالی آسوده به او واگذار کنید.

اولین سؤالی که ممکن است دراین شرایط ذهن شما را درگیر خود کند این است که برای انجام این کار یک لوله بازکنی سیار را برگزینید بهتر است یا یک شرکت لوله بازکنی معتبر و اسم و رسم دار و شاید یک  لوله بازکنی ارزان؟

برای خدماتی مثل لوله بازکنی، شیشه بری، صافکاری، تعمیرات یخچال یا پکیج و مواردی این چنینی، برچسب ها یا آگهی های بسیاری در گوشه به گوشه نقاط شهر ممکن است به چشم تان بخورد و توجه شمارا جلب کند، این موارد معمولا از نوع خدمات رسانی سیار هستند و دفتر یا شرکت معتبری از آن ها پشتیبانی نمی کند، حالا شمایید که تصمیم می گیرید برای خدمات مورد نیاز تان به کجا و چه کسی مراجعه کنید؟

لازم به ذکر است بدانید برای انتخاب بهترین گزینه از هرنوع خدماتی،کوچک یا بزرگ، که به آن نیاز پیدا کردید لازم است آگاهانه گام بردارید و بی گدار به آب نزنید تا بهترین نتیجه حاصل شود و بتواند رضایت کامل شما را درپی داشته باشد.

 

لوله بازکنی توسط شرکت های معتبر، از مزایای زیادی برخوردار است


مزایا و معایب لوله باز کنی سیار و شرکت های معتبر

دراین قسمت قصد داریم لوله بازکنی سیار و شرکت های معتبر را از زوایا و ابعاد مختلف، مورد بررسی قرار داده و مزایا و معایب هرکدام را بازگو کنیم.

  1. لوله بازکنی سیار

لوله بازکنی سیار یا مشاغل مشابه آن، که به صورت شبانه روزی یا نیمه وقت و بدون داشتن شرکت یا دفتری معتبر خدماتی را ارائه می دهند با مزایا و معایبی به شرح زیر همراه است.

مزایای لوله بازکنی سیار

  • حضور فوری و سریع در محل
  • در دسترس بودن
  • بازکردن سریع فاضلاب
  • معمولا شبانه روزی و تمام وقت

 

معایب لوله بازکنی سیار

  • فاقد شرکت یا دفتر معتبر
  • دریافت هزینه بدون نرخ مشخص
  • عدم رعایت نکات بهداشتی

مزایای لوله بازکنی توسط شرکت های معتبر

  • فعالیت زیر نظر شرکت مربوطه و اتحادیه
  • دریافت هزینه با نرخ مشخص و زیر نظر اتحادیه
  • قابل اعتماد بودن به دلیل پشتیبانی شرکت مربوطه
  • اعزام به محل در کمترین زمان ممکن
  • رعایت نکات بهداشتی

معایب لوله بازکنی توسط شرکت های معتبر

اگر شرکت یا دفتری که برای این خدمات انتخاب می کنید معتبر، قابل اعتماد و زیر نظر اتحادیه بوده و به کار خود نیز مسلط باشند، می توان گفت تقریبا بی عیب هستند.

هنگام انتخاب لوله بازکنی سیار به چه مواردی دقت کنیم؟

اگر با شرایطی خاص مواجه شدید و تصمیم گرفتید لوله بازکنی سیار را برای خدمت رسانی انتخاب کنید به موارد زیر توجه کنید.

  • قبل از ورود فرد به منزل تان درباره هویت شخص اطلاعاتی کسب کنید.
  • بهتر است فردی را برگزینید که قبلا امتحانش را پس داده و برای دوستان یا آشنایان تان خدمات لوله بازکنی یا تخلیه چاه را انجام داده باشد.
  • بهتر است کسی را برگزینید که قبلا با او ملاقات داشته اید و برایتان کاملا غریبه نیست.
  • دستگاه فرد را قبل از ورود وی بررسی کنید و مطمئن شوید با تجهیزات لوله بازکنی که با خود دارد، از عهده ی انجام کار لوله بازکنی به نحو احسن بر می آید.

 

استفاده از دستگاه های کارآمد و رعایت اصول بهداشتی در لوله بازکنی دارای اهمیت است

 


اهمیت رعایت نکات بهداشتی در لوله بازکنی

خدمات لوله بازکنی از جمله خدماتی است که به جهت سر و کارداشتن سرویس کارها با فاضلاب و آلودگی های دیگر،  رعایت اصول بهداشتی در آن حرف اول را می­زند و شرکت یا فردی که این اصول را رعایت می­کند قطعا از مشتریان بیشتری بهره مند خواهد شد.

برای حفظ اصول بهداشتی در فعالیت لوله بازکنی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تمیز و مرتب بودن لباس های سرویس کارها
  • شست و شو و ضد عفونی کردن دست پس از اتمام کار
  • شست و شوی فنر، لوله دستگاه لوله بازکنی و کلیه­ی تجهیزات لوله بازکنی پس از اتمام کار
  • داشتن تسلط کامل به کار و انجام آن بدون هیچ گونه کثیف کاری و ایجاد آلودگی
  • تمیز کردن کامل محیط در صورت ایجاد هرنوع آلودگی و کثیفی درآن

 

لوله بازکن سیار و ثابت را با دقت انتخاب کنید


انواع دستگاه های لوله بازکنی

موردی دیگر که برای انتخاب لوله بازکنی باید به آن توجه کنید کسب اطلاعات درباره وسیله مورد استفاده شرکت یا فرد مورد نظر می باشد به طور مثال دستگاهی مانند فنربرقی با دریل که بسیاری از لوله بازکنی ها از آن استفاده می کنند دارای معایب زیادی است که پاشیدن فاضلاب و ایجاد کثیف کاری، قدرت کم و ضربه زدن از جمله این موارد هستند.

اما دستگاه های دیگری نیز برای این کار وجود دارند که عملکرد بسیار بهتری از خود نشان می دهند و شرکت های معتبر از این وسیله ها استفاده می کنند. برای انواع مختلف دستگاه لوله بازکنی که به آن ها ژنراتور لوله بازکن فنری نیز می گویند می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • دستگاه لوله بازکن فنری تمام اتومات
  • فاضلاب بازکن نیمه اتومات
  • دستگاه لوله بازکن فنری ساده

عملکرد این دستگاه ها که به سهولت و به بهترین شکل کار لوله بازکنی را انجام می دهند به این صورت است: فنر لوله بازکن درون لوله ی فاضلاب موتور دستگاه به صورت چپ گرد و راست گرد طراحی شده است، یعنی با استفاده از کلید چپ گرد و راست گرد که روی دستگاه تعبیه شده این کار انجام شده و باعث سهولت در کار فنر زنی و نتیجه ی بهتر می شود.

همراهان گرامی،با توجه به مواردی که ذکر شد برای انجام خدمات لوله بازکنی و مواردی مشابه، در ابتدای امر بهتر است از شرکت یا دفاتر مربوطه خدمات بخواهید و پس از آن نسبت به مواردی چون رعایت اصول بهداشتی حین انجام کار، نوع دستگاه مورد استفاده و مواردی از این قبیل آگاهی کسب کنید تا بتوانید بهترین گزینه را انتخاب کنید.

 

یک نمونه فنر لوله بازکن

یک نمونه فنر لوله بازکن

در مورد این پست نظر بدهید
[Total: 0 Average: 0]

آگوست 12, 2020
دسته بندی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته‌های تازه
آخرین دیدگاه‌ها
ثبت و تبلیغات رایگان کسب و کار شما!
فروشگاه کاغذ دیواری شیراز x بخوانید...