منوی سایت

فراپرتو در شیراز

بازدیدها: 8219

فراپرتو در شیراز

فراپرتو در شیراز چیست؟ نوبت دهی فراپرتو در شیراز چگونه است؟ آیا جوابدهی آنلاین فراپرتو شیراز امکان پذیر است؟ پیگیری درخواست فراپرتو در شیراز چگونه است؟ شماره تلفن مرکز فراپرتو شیراز چند است؟ و بسیاری از سوالات دیگر که ذهن شما را به خود مشغول کرده است در این پست بر طرف خواهد شد. پس در پست فراپرتو در شیراز همراه ما باشید.


 

معرفی فراپرتو در شیراز

مرکز پزشکی تصویربرداری فراپرتو شیراز با استفاده از دستگاه های پیشرفته و مدرن تصویربرداری و پرسنل و پزشکان مجرب اقدام به تشخیص بیماریهای قسمت های مختلف بدن می نماید. ویژگی منحصر به فرد فراپرتو در شیراز، اقدامات تشخیصی و درمانی بطور همزمان می‌باشد. این روش های درمانی را می توان عمل‌های جراحی بدون بازکردن بدن توسط چاقوی جراحی نامید.

فراپرتو شیراز

 

مرکز فراپرتو شیراز (کلینیک فراپرتو شیراز)

در مرکز رادیولوژی و سونوگرافی فراپرتو شیراز یا کلینیک فراپرتو شیراز تمامی اعمال پیشرفته و فوق تخصصی تحت بیهوشی عمومی و CONCIOUSE SEDATION انجام می‌گیرد و پس از عمل هرگونه درد بیمار کنترل گشته و شخص با بی دردی کامل و رضایت خاطر مرکز را ترک می کند.

 

خدمات فرا پرتو شیراز:

سونوگرافیهای شکم و لگن در فراپرتو شیراز
سونوگرافیهای رنگی و تخصصی در فراپرتو شیراز
سونوگرافی اختصاصی زنان در فراپرتو شیراز
سونوگرافی اختصاصی پستان در فراپرتو شیراز
سونوگرافی اختصاصی بیماران پیوندی در فراپرتو شیراز
سونوگرافی داخلی و هیستروسونوگرافی در فراپرتو شیراز
IVP عکس رنگی از کلیه در فراپرتو شیراز
عکس رنگی از مجاری ادراری در فراپرتو شیراز
عکس رنگی از مجاری صفراوی در فراپرتو شیراز
عکس از روده های کوچک در فراپرتو شیراز
سیستوگرافی عکس رنگی از مثانه در فراپرتو شیراز
هیستروسالپینگوگرافی عکس رنگی از رحم در فراپرتو شیراز
داکتوگرافی عکس رنگی از پستان در فراپرتو شیراز
سی تی اسکن در فراپرتو شیراز
سی تی انتروگرافی در فراپرتو شیراز
سی تی از شکم و لگن با و بدون تزریق در فراپرتو شیراز
سی تی از مغز در فراپرتو شیراز
سی تی از سینوسها در فراپرتو شیراز
سی تی از قفسه سینه در فراپرتو شیراز
سی تی سیسترنوگرافی در فراپرتو شیراز
انواع سی تی آنژیوگرافی در فراپرتو شیراز
ام ار آی کمری با و بدون تزریق در فراپرتو شیراز
ام آر ای گردنی با و بدون تزریق  در فراپرتو شیراز
ام آر ای پشتی با و بدون تزریق در فراپرتو شیراز
آم آر آنژیوگرافی، سی پی، زانو،  شانه
اینترونشنال رادیولوژی
سونوگرافی اختصاصی جنین


شماره تلفن فراپرتو شیراز:

تلفن تماس: 98713202+

بخش داخلی بخش داخلی
اپراتور پشتیبانی بیماران
نوبت دهی حسابداری و بیمه
جوابدهی امور اداری
راهنمای مرکز مدیریت داخلی
روابط عمومی و امور بین الملل فکس

 شماره تماس: 07132342871

ارتباط مستقیم با مدیر روابط عمومی و امور بین الملل : 989337333258+


آدرس فراپرتو شیراز:

آدرس: ایران ، شیراز ، بلوار زند ، ابتدای خیابان شهید فقیهی ، مرکز تصویربرداری پزشکی و رادیولوژی مداخله ای فراپرتو

 

فراپرتو اینستاگرام:https://www.instagram.com/p/Bp_fF3mFEz5/

 

فراپرتو چیست؟

مرکزجامع تصویربرداری پزشکی و رادیولوژی مداخله ای فراپرتو با استفاده از دستگاهای پیشرفته و مدرن تصویربرداری و پرسنل و پزشکان مجرب اقدام به تشخیص بیماریهای قسمتهای مختلف بدن می نماید. ویژگی منحصر به فرد این مرکز اقدامات تشخیصی و درمانی بطور همزمان می باشد. این روش های درمانی را میتوان عمل های جراحی بدون بازکردن بدن توسط چاقوی جراحی نامید. دراین مرکز کلیه اعمال پیشرفته و فوق تخصصی تحت بیهوشی عمومی و یا بی حسی موضعی انجام می گیرد و پس از عمل هرگونه درد بیمارکنترل گشته و شخص بابی دردی کامل و رضایت خاطر مرکز را ترک میکند. ضمنا سعی برانجام بیهوشی با آخرین داروهای پیشرفته ای است که مدت بیهوشی بسیار کوتاه باشد و بعلاوه این مرکز محل ارجاع متخصصین محترم نورولوژیست و جراحان مغز و اعصاب جهت انجام توسط متخصص بیهوشی میباشد.

 

عکس دستگاه رادیولوژی

فراپرتو در شیراز رادیولوژی در شیراز

دستگاه رادیولوژی

 

طرز کار ام آر آی چیست؟

امواج مورد استفاده در ام آر آی از جنس امواج رادیویی و مغناطیسی هستند که ضرری برای بدن ندارند. ام آر آی از این واقعیت فیزیکی استفاده میکند که پروتون هایی که در هسته اتم ها قرار گرفته اند مانند کره زمین در حول محور ود با سرعت زیادی میچرخند و در نتیجه یک میدان معناطیسی در اطراف خود تشکیل میدهند.در ام آر آی بیمار در یک میدان مغناطیسی بسیار قوی قرار میگیرد. این میدان موجب میشود محور چرخش پروتون های هسته اتم ها در تمام بافت های بدن (بخصوص پروتون هایی که در هسته مولکول آب قرار دارند) در امتداد خطوط میدان مغناطیسی ام آر آی قرار گیرند.سپس امواج رادیویی خاصی به سوی بدن بیمار تابانده میشود. این امواج که بصورت پالس فرستاده میشوند موجب میگردند تا محور چرخش پروتون ها کمی تغییر کند.با اتمام پالس ردیویی، محور چرخش پروتون مجددا در امتداد خطوط میدان مغناطیس برمیگردد. این برگشت موجب ایجاد یک موج رادیویی (الکترومغتاطیسی) جدید میشود.سپس این امواج رادیویی ثانویه که از تک تک پروتون ها ساطع میشوند به توسط گیرنده های دستگاه ام آر آی دریافت شده و به کامپیوتر آن ارسال میگردند.

 

عکس دستگاه MRI

فراپرتو در شیراز عکس فرا پرتو فرا پرتو چیست

 

برای پیگیری نوبت فراپرتو باید کد رهگیری که موقع نوبت دهی آنلاین به شما داده است را داشته باشید تا بتوانید به راحتی نوبت خود را پیگیری کنید.

 

نوبت دهی اینترنتی فراپرتو شیراز:

جهت نوبت دهی انلاین فراپرتو شیراز به صورت اینترنتی مراحل را در سایت فراپرتو  تا زمان دریافت کد پیگیری دنبال کنید و کدپیگیری را جهت ثبت نوبت مورد نظر نزد خود نگهدارید. به محض بررسی درخواست شما توسط مرکز پیامکی جهت پرداخت ودیعه و انجام ادامه مراحل نوبت دهی انلاین فراپرتو شیراز برای شما ارسال میگردد. به توضیحات و آمادگی های لازم که پس از پرداخت ودیعه به شما ارائه می شود را به دقت مطالعه فرمایید و به دستورات آن عمل کنید.


 

سونوگرافی چیست؟

یک نوع دستگاه تصویربرداری است که با استفاده از امواج صوتی با فرکانس بالا، اندامها و ساختارهای داخل بدن را نگاه می کنند.متخصصان از آن برای مشاهده قلب، رگ های خونی، کلیه ها، کبد و سایر اعضای بدن استفاده می کنند. در دوران بارداری، پزشکان از این نوع تصویربرداری برای مشاهده جنین استفاده می کنند. بر خلاف اشعه ایکس، امواج این معاینه شما را به اشعه ای منعکس نمی کند و مضر نمی باشد. امواج مورد استفاده در سونوگرافی از جنس امواج صوتی و در واقع صدا هستند که ضرری برای بدن ندارند. اینها امواج فراصوتی هستند. جنس آنها دقیقا مانند صدا است، ولی به علت بالا بودن فرکانس یا بسامد آنها، قابل شنیدن توسط گوش انسان نیستند. با این حال خواص صوت و صدا را دارند، یعنی در برخورد با موانع، منعکس می شوند. سونوگرافی روش تصویر برداری دردناکی نیست و در حین انجام آن، بیمار ناراحتی احساس نمی کند.برای انجام سونوگرافی، توسط یک وسیله خاص که پزشک سونولوژیست(متخصص تصویربرداری که سونوگرافی می کند) روی اندام شما قرار می دهد، امواج صوتی با فرکانس بالا که برای گوش انسان قابل شنیدن نیستند، به درون بدن تابانده می شوند. این امواج بعد از برخورد به بافت های مختلف بدن بازتابیده شده و امواج بازتابش شده توسط همان دستگاه، مجددا دریافت می شوند.

 

دستگاه سونوگرافی

فراپرتو در شیراز دستگاه سونوگرافی فراپرتو چیست

فراپرتو در شیراز

 

پیگیری درخواست فراپرتو:

پس از گذشت یک ساعت مجددا به سایت مراجعه فرمائید و با انتخاب گزینه پیگیری درخواست ، ساعت و نوبت پیشنهادی را مشاهده کنید. گزینه انتخاب و سپس ثبت نوبت را انتخاب کنید. ضمن چک کردن مشخصات و جهت ادامه مراحل گزینه پرداخت را انتخاب کنید. به صفحه درگاه پرداخت اینترنتی متصل خواهید شد. با استفاده از کارتهای عضو شتاب نسبت به پرداخت مبلغ ودیعه اقدام کنید. سپس گزینه تکمیل فرآیند خرید را انتخاب کرده و تا مرحله نهایی جهت دریافت برگ نوبت و آمادگی اقدام کنید. با ثبت نهایی از سیستم ارسال پیامک، پیامک ثبت نهایی نوبت برای شماره همراه ثبت شده ارسال خواهد شد.

 

در مورد این پست نظر بدهید
[Total: 3 Average: 3.7]

اکتبر 21, 2019
دسته بندی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته‌های تازه
آخرین دیدگاه‌ها
ثبت و تبلیغات رایگان کسب و کار شما!
قرص چاقی در شیراز x بخوانید...