منوی سایت

خرید سنگ قبر شیراز

بازدیدها: 857

خرید سنگ قبر شیراز

برای خرید سنگ قبر در شیراز و اطلاع از قیمت انواع سنگ قبر در شیراز و همچنین دانستن قیمت سنگ قبر چینی در شیراز به منبع معتبری رسیده‌اید، چرا که ما در اینجا شما را برای خرید سنگ قبر شیراز و دانستن قیمت سنگ قبر سال 1400 و قیمت سنگ قبر لاکچری کمک کرده‌ایم و اطلاعات کاملی در اختیارتان گذاشته‌ایم. با ما همراه شوید.

قیمت سنگ قبر سال 1400

قیمت سنگ قبر سال1400 تحت فاکتورهای زیر تعیین می شود که قبل از سفارش و خرید سنگ قبر شیراز باید کاملا برای فروشنده مشخص گردد :

  • نوع سنگ قبر

نوع سنگ قبرها قیمتی متفاوت دارند ولی خرید سنگ قبرشیراز، به صورت تقریبی براساس توع و انواع سنگ قبر که در پایین اشاره شده، تعیین می‌شود.

  • ضخامت سنگ قبر

استاندارد ضخامت سنگ قبرها ۳cm و ۴cm و ۸cm می باشد. با این حال بارها پیش آمده که خرید سنگ قبر شیراز با ضخامت دیگر برای مثال ۲۰cm و ۳۰ cm نیز سفارش داده شده است و بنابر سفارش قابل ساخت و ارائه است و البته قیمت متفاوت دارد.

  • ابعاد سنگ قبر

سنگ قبر نیز ابعاد رایجی دارد ولی می توان با توجه به سفارش شما ساخته شود. ابعاد رایج سنگ قبر عبارتند از ۱- (۶۰*۸۰ cm) و ۲- (۶۰*۹۰ cm) و ۳- (۵۰*۱۰۰ cm)

  • قرنیز های کنار سنگ قبر

قرنیزها با توجه به نوع سنگ قبر و ارتفاع آن ساخته می شوند که با توجه به سنگ قبر مشخص می شود و در قیمت سنگ قبر شیراز دخیل خواهد شد.

  • سنگ ایستاده بالای مزار

این سنگ نیز بستگی به نوع سنگ قبر انتخابی و ست شدن با آن بر قیمت سنگ قبر شیراز تاثیرگذار است.

 

  • اشعار انتخابی و عکس و نوشته

این چنین موارد توسط دستگاه مخصوص بر روی سنگ حک می شود و با توجه به سایز و ساعت ماشین کاری دستگاه، مشخص می گردد. که در زمان مشاوره با ما کاملا برای شما توضیح داده خواهد شد و قیمت سنگ  قبر شیراز را تعیین می‌کند.

معرفی انواع سنگ قبر

نوع سنگی که در ساخت انواع سنگ قبرها استفاده می‌شود، با توجه به شرایط آب و هوایی متفاوت است و به صورت زیر دسته بندی می‌شود.

  • سنگ قبر مرمر: این سنگ معمولا در رنگ های سفید، سبز، خاکستری و قرمز عرضه می شود. این سنگ معمولا سنگی گران قیمت به حساب می آید. بهترین نوع سنگ قبر مرمر از نوع سنگ مرمر هرات است که به صورت سفید و براق سفارش داده میشود.
  • سنگ قبر سیمین و نطنز اصفهان: معمولا سنگ های گرانیت از استحکام بالایی در برابر تابش نور و باراش باران و شرایط بد آب و هوایی برخوردار هستند. در سنگ قبر مدل سیمین دارای بافت مخملی و دانه‌های ریز سفید است که باعث زیبایی هر چه بیشتر این سنگ‌ها شده است.
  • سنگ قبر شبق: دلیل محبوبیت این نوع سنگ در میان مردم درخشش و براقیت این سنگ است. بدون شک یکی از بهترین نوع سنگ گرانیت در بازار سنگ گرانیت شبق است. البته این سنگ یکی از سنگ های کمیاب و گران در بازار بحساب می آید.

  • سنگ قبر نانو:سنگ مصنوعی یا سنگ نانو نوعی سنگ غیرطبیعی است که در ساختن آن از ترکیب سنگ های طبیعی معدنی با مواد افزودنی دیگر همچون سیمان سفید ، رزین های پلیمری نانویی و … استفاده می‌کنند؛ به همین علت این سنگ‌ها کاملا یک دست بوده و هیچگونه شال و رگه رنگی در سطح خود ندارند.
  • سنگ گرانیت برزیلی: یکی دیگر از سنگ های قبر مرغوب در بازارهای ایران سنگ قبر برزیلی است که این سنگ ها جزو سنگ های وارداتی در ایران هستند. ویژگی بارز این سنگ مصنوعی، دانه‌های طلایی روی سطح آن است که جلوه خاصی به این سنگ می‌دهد. رنگ مشکی و استحکام بالای این سنگ در برابر گرما و سرما جهت چاپ عکس لیزری بسیار مناسب است.

کلام آخر

تیم سارجو در اینجا شما را با سنگ قبر شیراز آشنا کرد؛ چنانچه شما فروشنده سنگ قبر شیراز هستید میتوانید با ثبت فروشگاه خود در بانک پربازدید مشاغل سارجو خدمات و محصولات خود را به بازدیدکنندگان این سایت معرفی نمایید .

در مورد این پست نظر بدهید
[Total: 12 Average: 4.9]

ژانویه 1, 2022
دسته بندی :
نوشته‌های تازه
آخرین دیدگاه‌ها
ثبت و تبلیغات رایگان کسب و کار شما!
لیست پمپ گازهای شیراز x بخوانید...