منوی سایت

تعمیر کولر آبی در شیراز

بازدیدها: 374

تعمیر کولر آبی در شیراز

با شروع فصل گرما در شیراز سرویس کولر آبی و یا تعمیر کولر آبی در شیراز اولین چیزی است که برای هر مکانی ضروری بحساب می‌آید، شما از هزینه سرویس کولر آبی اطلاع دارید؟ هزینه تعمیر موتور کولر آبی چقدر می­شود؟ سرویس و تعمیر کولر آبی نیازمند داشتن اطلاعات کافی و مهارت لازم، یا کمک گرفتن از تعمیرکار یا نصاب کولر آبی در شیراز است.

در این مقاله قصد داریم ضمن آشنایی شما عزیزان با کولر آبی و انواع آن، لیستی از برترین مراکز تعمیر کولر آبی در شیراز را به شما معرفی کنیم.


آشنایی با کولر آبی

کولر آبی یکی از انواع کولر است و همان طور که از نامش پیداست اساس کار آن، بر پایه ی آب استوار است.

این نوع کولر، محیط را با استفاده از تبخیر آب خنک می کند و نحوه ی عملکرد آن به این صورت است که الکتروفن موجود در کولر آبی، هوا را از روی پوشال های خیس عبور می دهد و به سمت کانال های داخلی هدایت می کند. به این ترتیب هوا گرمای خود را از دست می دهد و خنک می شود و پس از آن فضا را نیز خنک می کند.

لازم به ذکر است، هوای خنک خارج شده از کولر آبی حدودا با 90 درصد رطوبت همراه است به همین دلیل استفاده از این نوع کولر برای مناطق گرم و خشک بسیار مناسب است و برای مناطق ساحلی با آب و هوای مرطوب، استفاده از این کولر تاثیر چندانی ندارد.

با توجه به اینکه آب و هوای شیراز در تابستان، تقریبا گرم و خشک است استفاده از کولر آبی در این شهر، بسیار رایج و کارگشا است، پس با ما همراه باشید تا شما را با برترین  تعمیرکاران و مراکز تعمیر کولر آبی در  شیراز آشنا کنیم و برایتان تابستانی، خنک و مطبوع رقم بزنیم.

اساس کار کولر آبی بر پایه ی تبخیر آب استوار است


آشنایی با انواع کولر آبی

با مطالعه ی این بخش ضمن آشنایی شما عزیزان با انواع کولر آبی، در صورت ایجاد اختلال در آن، می توانید با آگاهی بیشتری اختلالات پیش آمده را با مراکز تعمیر کولر آبی در شیراز که به شما معرفی می کنیم در میان گذاشته و راه حل را جویا شوید.

به طور کلی کولر آبی به چهار دسته تقسیم می شود

  • کولر آبی پوشالی: استفاده از این نوع کولر، از زمان قدیم بسیار رایج بوده است و اکثر ما با آن سر وکار داشتیم یا حداقل اسمش را شنیده ایم.

برای مزایای کولر آبی پوشالی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

1-وزن سبک پوشال ها

2-استفاده از پوشال با ابعاد و اندازه مختلف بدون محدودیت

3-در دسترس بودن پوشال

معایب آن نیز به این شرح است:

1-تغییر شکل ظاهری و ایجاد بوی بد پس از مدت زمانی استفاده از آن

2-ذرات آب را به بیرون پرتاب می کند

3-عمر مفید آن کمتر از یکسال است

اگر کولر شما از نوع پوشالی است و به سرویس یا تعمیر نیاز دارد می توانید با مراجعه به لیست مراکز تعمیر کولر آبی در شیراز، از نزدیک ترین مرکز خدمات درخواست کنید.

  • کولر آبی سلولزی: کولر آبی که پوشال ندارد، کولر آبی سلولزی نام دارد. این کولر ها دارای یک پد سلولزی هستند. این پد از نوعی کاغذ ساخته شده که در برابر رطوبت مقاوم است و مزایای بسیار زیادی نسبت به نوع پوشالی دارد.

مزایای کولر آبی سلولزی:

1-دارای وزن سبک

2- عمر مفید آن ها 4 سال به بالاست

3-پد ها به راحتی و به صورت بلوکی قابل تعویض هستند

4-ذرات آب را به بیرون پرتاب نمی کند

قیمت اولیه و افت فشار بالاتر نسبت به کولر آبی پوشالی از معایب این نوع کولر محسوب می شود که با توجه به عمر مفید 4 برابری نسبت به نوع پوشالی، از نظر هزینه قابل قبول است.

اگر کولر شما از نوع سلولزی است و به تعمیر نیاز دارد، به راحتی می توانید با مراجعه به لیست مراکز تعمیر کولر آبی در شیراز، متناسب با خدمات مورد نیازتان بهترین گزینه را برگزینید.

  • کولر آبی پرتابل: این نوع کولر به دلیل ابعاد کوچکی که دارد به راحتی قابل حمل بوده و گزینه ی مناسبی برای خنک کردن فضاهای کوچک، محسوب می شوند.
  • کولر آبی رومیزی: این نوع کولر داررای ابعادی بسار کوچک است که به آن کولر مینی نیز می گویند. این نوع کولر بیشتر برای فضاهای بسیار کوچک کارایی دارد.

فرقی نمی کند اکنون شما به تعمیر کدام نوع کولر آبی نیاز دارید. ما برای شما لیستی از برترین مراکز سرویس و تعمیر کولر آبی در شیراز را مهیا کرده ایم تا بتوانید با خیالی آسوده، بهترین گزینه را برگزینید و از خدماتش بهره ببرید.

 

پوشال پد سلولزی


هزینه سرویس کولر آبی

هزینه سرویس و تعمیر کولر آبی نسبت به کولر گازی خیلی کمتر است. هزینه سرویس کولر آبی شامل خرید پوشال و یا لوازم دیگر نمی شود. چنانچه در هنگام سرویس کولر آبی ، نیاز به تعویض و تعمیر قطعات باشد، این هزینه به صورت جداگانه محاسبه می شود. در صورتی که نیاز به شستشو و رفع پوسیدگی کف کولر باشد، هزینه سرویس کولر آبی تغییر خواهد کرد. هزینه نصب سایه بان، تعویض برزنت، تعویض کف، و یا حتی هزینه تعمیر موتور کولر آبی هرکدام نرخی متفاوت خواهند داشت.

هزینه تعمیر و سرویس کولر آبی چقدر است


خدمات تعمیر کولر آبی در شیراز

سرویس و تعمیر انواع کولر، از جمله مواردی است که به تخصص و دقت کافی نیاز دارد و عدم وجود این دو ممکن است بسیار خطر آفرین باشد.ما برای راحتی شما عزیزان لیستی از مجرب ترین مراکز تعمیر کولر آبی در شیراز را فراهم نموده ایم و شما می توانید با مراجعه به آن ها،  سوالات خود را  مطرح نمایید و پس از آن، با اعزام فرد متخصص، همه ی  خواسته های شما در کمترین زمان ممکن تامین خواهد شد.

به طور کلی قطعات کولر آبی به سه دسته ی الکتریکی و مکانیکی و ثابت تقسیم می شوند که ایجاد اختلال در هر کدام از آن ها می تواند روند کل سیستم را با مشکل روبرو کند اما نگران نباشید چون برای متخصصینی که در حوزه ی تعمیر کولر آبی در شیراز فعالیت می­کنند هیچ بن بستی وجود ندارد و مشکل به هر قسمتی مربوط شود آن را در کمترین زمان حل و فصل می کنند.

ما اینجا هستیم تا برترین افراد و مراکز تعمیر کولر آبی در شیراز را به شما معرفی کنیم.

کولر آبی هیچگاه نباید بدون آب بماند


نکات کلیدی برای افزایش عمر کولر آبی

رعایت اصول و قواعد هنگام استفاده از هر وسیله ای، ضمن صرفه جویی در مصرف انرژی، افزایش طول عمر آن وسیله را نیز به دنبال دارد. نحوه ی استفاده از کولر آبی نیز اصول و قواعد خاص خودش را دارد که با رعایت آن ها، شاهد بالاترین بازده و کارایی از کولر خود خواهید بود و به مراکز تعمیر کولر آبی در شیراز کمتر نیازمند خواهید شد.

این اصول و قواعد به شرح زیر است:

1-سرویس کولر آبی در دوره های زمانی خاص و به صورت مرتب

2-نصب سایبان برای خنک نگه داشتن باد کولر و مصرف کمتر آب

3-توجه کنید که کولر هیچگاه بدون آب نماند

4-کولر را ابتدا  با دور تند شروع کنید این کار سبب می شود فشار کمتری به موتو کولر شود و به این ترتیب عمر مفید آن افزایش خواهد یافت.


نگران نباشید ما اینجاییم تا بهترین های تعمیر کولر آبی در شیراز را به شما معرفی کنیم و همه ی سوالات و درخواست های شما را در این زمینه پاسخگو هستیم.

برای شما تابستان های مطبوع و دلچسبی را در جوار هوای تازه و خنک کولر آبی که به دست تعمیرکاران زبده ی مراکز تعمیر کولر آبی در شیراز سرویس و تعمیر شده اند، آرزومندیم.

 

استفاده از سایه بان باعث افزایش عمر کولر آبی می شود.

در مورد این پست نظر بدهید
[Total: 0 Average: 0]

جولای 31, 2020
دسته بندی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته‌های تازه
آخرین دیدگاه‌ها
ثبت و تبلیغات رایگان کسب و کار شما!
نمایندگی پکیج ایساتیس در شیراز x بخوانید...