منوی سایت

استودیو ضبط صدا در شیراز

بازدیدها: 3439

استودیو ضبط صدا در شیراز

آیا بدنبال استودیو ضبط صدا در شیراز و یا بهترین استودیو صدابرداری در شیراز هستید؟ چه کارهایی در استودیو ضبط صدا در شیراز انجام می‌شود؟ پیشنهاد ما این است که در سارجو بمانید چرا که تیم سارجو هرآنچه از استودیو صدابرداری در شیراز بخواهید را برایتان در محتوای استودیو ضبط صدا در شیراز گردآوری کرده است. با ما همراه شوید.

معرفی تمامی استودیو ضبط صدا در شیراز

در جدول زیر لیست تمامی استودیو ضبط صدا در شیراز و استودیو صدابرداری در شیراز را برایتان بصورت یکجا گردآوری کرده‌ایم، تا شما خواننده گرامی برای پیدا کردن بهترین و یا نزدیکترین استودیو ضبط صدا در شیراز دچار دردسر نشوید.

لیست استودیو ضبط صدا در شیراز

ردیف نام استودیو ضبط صدا شیراز آدرس استودیو ضبط صدا در شیراز شماره تماس
1 استودیو جمهوری رکورد (republic) شیراز، خیابان قاآنی نو(جنوبی)، روبروی مسجدالنبی، کوچه 17 09385914430
2 استودیو خانگی  و نیمه اکوستیک شیراز،شهرک میانرود 09170192310
3 استودیو رسا بسامد پارس شیراز، خیابان شهید فقیهی (صورتگر)-روبروی کوچه ۴ – ساختمان سادات رفیعی – طبقه تحتانی. 09173137432
4 استودیو ضبط صدا فید شیراز شیراز، شهر جدید صدرا، فاز دو، ساختمان نگین 09366175924
5 استودیو ایلیا شیراز شیراز، خیابان بنی هاشمی 09361967008
6 استودیو آبنوس شیراز شیراز، بلوار آزادی، بین فلکه آزاد و سه راه نیروی انتظامی(سه راه شهربانی) پلاک 97 07132272345
7 استودیو ضبط صدا مهریاری شیراز شیراز،  خیابان فردوسی – چهار راه فردوسی – ابتدای بلوار هجرت – به سمت اطلسی 07132343561
8 استودیو ضبط صدا و صدابرداری در شیراز شیراز، سی متری سینماسعدی ، خیابان ذوالانوار شرقی ، قبل از کوچه سیزده ، موسسه فرهنگی هنری رازوهنر ، پلاک 215 09174491486
9 استودیو صدابرداری و تدوین هنر ضبط برتر شیراز، خیابان ملاصدرا – ابتدای هدایت غربی – ساختمان آتوسا – واحد 201 07132303894
10 استودیو صدابرداری وضبط صدا در شیراز شیراز، خیابان قدوسی شرقی، ابتدای کوچه8 09173058351
لیست استودیو در شهر شیراز ,لیست استودیو  صدابرداری در شیراز، لیست استودیو صدابرداری در شیراز، اسامی استودیو ضبط صدا در شیراز، استودیو تنظیم موسیقی و ضبط صدا در شیراز، استودیو میکس و مسترینگ شیراز، اسامی استودیو ضبط در شیراز

 

استودیو ضبط صدا چطور جایی است؟

استودیو ضبط صدا به محل تولید و ضبط صدا، موسیقی و فیلم گفته می‌شود. استودیو ضبط صدا شامل میکروفن و صافی صدا و دستگاه دیجی و اکو و… است. دیوارهای استودیو باید با  فیبر پوشیده شود تا صدا در آن نپیچد و کیفیت آن نیز بالا رود.

جالب است بدانید واژه استودیو فقط برای ضبط فعالیت‌ های خوانندگی یا اجرای کنسرت به کار نمی‌رود، کسانی که اقدام به ضبط پادکست ها و یا برنامه‌ های رادیویی می‌کنند و یا حتی نوازندگی غیر زنده دارند نیز می‌توانند در استودیوهای ضبط صدا فعالیت‌ های خود را اجرا و آماده‌ سازی کند.

 

استودیو ضبط

ویژگی یک استودیو ضبط صدا خوب را می‌دانید؟

  • تجهیزات بهروز و کامل استودیویی :

داشتن تجهیزات به‌ روز استودیویی یکی از فاکتورهای بسیار مهم برای یک استودیوی ضبط صدای خوب و کامل است. این‌ که تجهیزات کاملی برای ضبط صدای خانم‌ها و آقایان مناسب با گویندگی و دوبلاژ و یا حتی ساز های بادی یا زهی و غیره داشته باشید و سیستم‌ های کامپیوتری برای ضبط و ادیت صداهای ضبط شده، می‌تواند فاکتور بسیار مهمی برای شناخت یک استودیوی کامل و به‌ روز باشد. یک استودیوی خوب باید از نظر تجهیزاتی کامل و البته شناخته شده باشد.

  • آکوستیک مطلوب:

آکوستیک مطلوب یک استودیو یعنی مدیریت صدای ضبط شده، بطوری که بتواند صداهای زائدی که از صدای اصلی ایجاد می‌شود و از صدای اصلی را مدیریت کند،  محیط استودیویی که صدای آکوستیک مطلوب تولید می‌کند در اصل از ضبط صداهای نامطلوب و اضافه ممانعت به عمل می‌آورد.

 

  • عایق صوتی مناسب :

عایق صوتی به این معنی است که صدای ضبط شده یا گوینده نباید از محیط اتاق بیرون رود، عایق صوتی اتاق باید به گونه‌ ای باشد که هیچ‌ گونه صدایی خارجی وارد اتاق نشود و باعث افت کیفیت موسیقی یا صدای گوینده نشود. به همین دلیل میکروفون هایی که استفاده می‌شوند باید بتوانند از صدای اصلی گوینده را فاکتور اصلی و دریافتی خود قرار داده و بتوانند مرکزیت دریافتی خود را بر صدای نوازنده یا گوینده پادکست قرار دهند.

  • کادر مجرب :

افرادی که در استودیو کار می‌کنند باید بتوانند در حوزه کاری گویندگی یا موسیقی آشنایی داشته باشند. اطلاعات حداقلی که باید در این زمینه در افراد وجود داشته باشد، اطلاعاتی است که بسیار کمک‌ کننده است و کیفیت کار را افزایش می‌دهد

  • فضای مناسب استودیو :

فضای استودیو باید در منطقه‌‌ی مناسب شهر باشد تا بتوان به راحتی به آن دسترسی پیدا کرد، همچنین از نظر موقعیت شهری باید در منطقه‌ ای باشد که رفت‌ و آمد در آن حداقل باشد، اگر فضای استودیو در منطقه‌ ای باشد که شلوغی در آن زیاد است ممکن است که جا به‌ جایی در آن راحت نباشد و حتی صداهای اضافه مانع از تمرکز گوینده و کارکنان درون استودیو شود.

 

چه خدماتی در یک استودیو صورت می‌گیرد؟

خدمات زیادی در یک استودیو صورت می‌گیرد، که از آن دست می‌توان به طراحی و تولید موزیک ویدیو  تهیه شعر ملودی، ضبط صدای خواننده، آموزش تنظیم آهنگ و استعدایابی اشاره کرد.

 مشاوره و تست صدا، انواع میکس و مسترینگ و تنظیم انواع آهنگ، تشکیل گروه‌ های موسیقی، اجرای زنده و برگزاری کنسرت‌ها، ضبط صدای انواع سازها، حمایت و اسپانسری ضبط و انتشار پادکست‌ ها ضبط نریشن ها گویندگی تولید محتواهای صوتی، اخذ مجوز پخش آهنگ‌ ها، حتی مشاوره و تست صدا از دیگر فعالیت‌های یک استودیو ضبط صدا می‌باشد.

 

سخن آخر

در این محتوا بر آن شدیم تا شما را با استودیو ضبط صدا در شیراز و خدمات قابل ارائه در این استودیوها بیشتر آشنا کنیم، اگر شما خواننده گرامی نیز در زمینه موسیقی و یا ضبط صدا دارای فعالیت هستید ولی اسم خود را در لیست بالا پیدا نکردید، بی‌درنگ برای معرفی خود به دیگران و درج آگهی در بانک مشاغل سارجو با شماره 09177093591 تماس حاصل نمایید.

در مورد این پست نظر بدهید
[Total: 9 Average: 4.9]

مارس 31, 2021
دسته بندی :
نوشته‌های تازه
آخرین دیدگاه‌ها
ثبت و تبلیغات رایگان کسب و کار شما!
نمایندگی دوو شیراز x بخوانید...