منوی سایت

آموزش گل در شیراز

بازدیدها: 1992

آموزش گل در شیراز

آیا به دنبال موسسه  آموزش گل در شیراز هستید؟ یا به دنبال آموزش گل آرایی در شیراز میگردید؟ با مقاله ی آموزش گل در شیراز همراه باشید، تا پاسخ سوالاتتان را دریابید. به معرفی مراکزی میپردازیم که میتوان در آنها به آموزش گل آرایی شیراز مشغول شوید.

آموزش گل آرایی  در شیراز چیست؟

آموزش گل در شیراز | گل آرایی شیراز

 

طراحی با گل هنر استفاده از گیاهان و گل‌ها برای خلق یک ترکیب بندی دلنشین و متعادل است. مدارک پیدایش گیاه‌شناسی به اندازهٔ قدمت فرهنگ و تاریخ مصر باستان است. به‌طور حرفه‌ای طراحی با گل، باعث به هم پیوستن نظم و هنر و ابزار طراحی با گل می‌شود: خط، فرم، فضا، بافت، رنگ و قاعدهٔ اصلی طراحی با گل: تعادل، تناسب، ریتم، تضاد، هارمونی و اتحاد هستند.

سبک‌های مختلفی از طراحی با گل وجود دارد. سبک‌های شرقی، غربی، مخاط و اروپایی صنعت تبلیغاتی گل را متأثر کرده و به شکل ام ولی درآورده است. هنر ژاپنی آرایش گلها (ایکابانا) یک سبک ژاپنی یا شرقی است و سه خط اصلی آسمان، انسان و زمین را به هم متحد می‌کند.

در مقابل، سبک اروپایی بر تنوع رنگ و گیاهان تأکید دارد و تنها محدود به گلهای شکوفه دار نیست. طرح‌های غربی به‌طور تاریخی بوسیلهٔ تقارن، غیر تقارن، افقی و عمودی در نام‌های مختلف توصیف می‌شوند. در نظم آرایی گلها، طراحی با گل شامل تاج گل، دستهٔ گل، حلقه‌های گل، گل بند، گل سینه، دسته گلهای که برایشان به سینه تهیه می‌شود و قوس‌ها، می‌شود.

کارگاه آموزشی گل آرایی اطلس گل

آموزش گل آرایی در شیراز

 

مدرسه گل آرایی دارای تنوع گسترده ای از کارگاه ها و دوره های آموزشی گل آرایی در هر سطح می باشد که با توجه به نظر و سطح آشنایی شما می توانید در سطوح مختلف آموزشی شرکت کنید. دوره های آموزشی استاندارد در سطوح مختلف مهارتی با توجه به نیاز متقاضی به صورت گروهی و انفرادی برگزار میگردد.

در این هنر خلاقیت و تکنیک حرف اول را می زند، و اگر تمرین و تکرار نداشته باشید نمی توانید در بعد عملی و تکنیک حرفی برای گفتن داشته باشید، پس باید با حضور مداوم در ورکشاپ ها کار عملی را تقویت کنید. هنرجویانی که بتوانند به صورت کامل در دوره های مختلف شرکت کنند در انتها می توانند مدرسه گل آرایی اطلس گل شروع به همکاری نمایند و در پروژه های مختلف نیز شرکت کنند.

 

انواع کلاس ها و ورک شاپ های آموزشگاه برای ورود به بازار کار گل فروشی ها

1 – ورکشاپ مقدماتی (پیش نیاز)

2 – ورکشاپ دسته گل

3 – ورکشاپ مناسبتی سبد گل ، دسته گل تکمیلی و باکس گل

4 – ورکشاپ دسته گل عروس ، ماشین عروس

5 – ورکشاپ تاج گل و مراسم ترحیم

6 – ورکشاپ پیشرفته

7 – ورکشاپ گل آرایی همایش و سمینارها

سایر اطلاعات کار گاه گل آرایی اطلس گل

آموزشگاه گل آرایی در شیراز

 

امکان ورود به بازار کار برای هنرجویان مستعد و خلاق و معرفی به گل فروشی های معتبر تمامی گل ها و متریال کار توسط آموزشگاه تهیه گردیده و در اختیار هنرجویان قرار خواهد گرفت و در انتهای هر کلاس آموزشی دسته گل آماده شده به عنوان هدیه به هنرجویان اعطا خواهد گردید. جهت شرکت در کلاسها لطفا اطلاعات زیر را به آدرس ایمیل shirazflowerclass@ gmail .com ارسال نمایید.

جهت تماس با فروشگاه اطلس گل می توانید از راه های ارتباطی زیر و یا فرم تماس استفاده نمایید.

 آدرس : شیراز . ابتدای میدان اطلسی . به سمت حافظیه . جنب هتل اطلس . اطلس گل

 تلفن : 0713226194209173131874

info@goliranmarket.com

 ساعت کار : همه روزه 8:00-22:00

هدیه

گل آرایی سفره عقد

آدرس: شیراز، انوری، کوچه لشکری، پاساژ فتحی، سمت راست

تلفن : 07132348767>

در مورد این پست نظر بدهید
[Total: 1 Average: 5]

دسامبر 23, 2019
دسته بندی :
2
  1. سمیه گفت:

    سلام
    کارتون خیلی خوبه
    ببخشید من به کار گلسازی علاقه دارم میشه به من یاد بدین پولم میدم بعدش یهم کار بدین خودم پول وسایل میدم 09176675435
    سمیه ابراهیمی

  2. شکوفه گفت:

    سلام ممنون از سایت خوبتون مقاله ای خیلی خوبی دارید اتفاقا من چند روز پیش گیاه سانسوریام رشد نمیکرد و با سایت جوانه بان آشنا شدم خوبی این سایت این بود مشاوره آنلاین داشت و من تونستم به راحتی و بی دردسر از مشاوران جوانه بان مشاوره بگیرم. الانم چند روز بعد مشاوره اون ها حال گیاهان سانسوریام خوب شده به شما هم پیشنهاد میکنم اگه شما هم در مورد بیماری گل و گیاهتون و زمینه نگهداری آن ها پرسشی دارید به سایت جوانه بان مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته‌های تازه
آخرین دیدگاه‌ها
ثبت و تبلیغات رایگان کسب و کار شما!
آموزش هنگ درام در شیراز x بخوانید...