منوی سایت

آموزش نجاری شیراز

بازدیدها: 2651

آموزش نجاری شیراز

آموزش نجاری شیراز چیست؟ تا حالا دنبال آموزش نجاری شیراز بوده اید؟ برای آموزش نجاری در شیراز راه های متفاوت و مختلفی وجود دارد. در این بخش سعی می کنیم چهارراه متداول آموزش نجاری رامرور کنیم و به بررسی ویژگی هرکدام بپردازیم.

 

شغل نجاری چیست؟

نجاری یا درودگری حرفه ای است که در گروه صنایع چوب قرار میگیرد. فردی که شغل نجاری را انتخاب مینماید به ساخت انواع محصولات چوبی میپردازد؛ محصولاتی که ممکن است در صنایع مختلف کاربرد داشته باشند. سازندگان در و پنجره چوبی، مبلمان، کابینت و اشیائ تزئینی چوبی همگی را میتوان به عنوان نجار شناخت. همچنین کسانی که به کنده کاری روی چوب می پردازند و تولید کنندگان ساز نیز در گروه نجاران و درودگران قرار میگیرند.

 

آموزش نجاری شیراز

آموزش نجاری شیراز کارگاه آموزش نجاری در تهران  آموزشگاه نجاران شیراز  اموزش نجاری مبل

 

راه های یادگیری نجاری چیست؟

1- کارآموزی بدون دستمزد، در کارگاه های خصوصی

2 -کلاس های کوتاه مدت دولتی و سازمانی

3- هنرستان های فنی و حرفه ای و دانشگاه های دولتی و آزاد

4 -کلاس های کوتاه مدت و بلند مدت خصوصی

 

کارآموزی بدون دستمزد، در کارگاه های خصوصی:

در این روش صاحب کارگاه عموما شاگرد یا کارآموز علاقمند به یادگیری نجاری را به انجام یک کار روتین و تکراری می گمارد تا با انجام همان کار به صورت سری کاری سرعت تولید افزایش یابد. به طور مثال، ممکن است یک شابلون خاص به دستگاه بسته شده باشد ویک مرحله ازبرشکاری بصورت مداوم وطولانی انجام شود؛ یا هر کار دیگری مثل رنده کردن و مونتاژ کاری به همین روش در زمان طولانی و بدون داشتن نکته های آموزشی خاصی انجام گردد که این روش با حداقل بازدهی همراه خواهد بود. در این شرایط هنرجوی علاقمند به آموزش نجاری عملا فرصت زیادی برای کار با ابزارها و ماشین آلات مختلف صنایع چوب نخواهد داشت و نمی تواند به خوبی از کار با دستگاه های مختلف کسب تجربه کند. بدین ترتیب برای اینکه یک کارآموز به سطح نسبتا قابل قبولی در نجاری برسد باید مقدار زیادی از وقت و هزینه خود را صرف این کار کند که این مورد برای فردی که به دنبال یادگیری نجاری و شروع کسب و کار در این حوزه هست چندان معقول و منطقی به نظر نمی رسد.

 

آموزش نجاری شیراز

آموزش نجاری شیراز آموزش نجاری برای خانم ها در شیراز  کلاس آموزش نجاری

 

کلاس های کوتاه مدت دولتی و سازمانی:

مدرکی که در پایان دوره های آموزشی این مراکز داده می شود از اعتبار نسبتا مناسبی برخوردار است. در هنگام اخذ جواز کسب هم به این مدارک نیاز دارید ولی برای فعالیت در بخش خصوصی، این مدارک خیلی مورد توجه و با ارزش نیست. گاها دیده می شود که حتی با وجود اساتید پر تجربه و کار بلد در این مراکز به دلیل دولتی بودن و مشکلات موجود در این زمینه هیچ دلسوزی برای هنرجویان و کارآموزان انجام نمی شود. خروجی با ارزش و مورد اطمینانی برای شرکت های خصوصی به همراه ندارد. در این مراکز، دوره های مختلف بلند مدت و آموزش های مکرر ادواری در هر رشته برگزار می شود؛ اما دوره های ادواری اکثرا فرمالیته و صرفا برای گرفتن مدرک برگزار می شود و در کلاس های بلند مدت هم دیده می شود که اطلاعاتی که می توان در یک هفته ارائه کرد را در سه ماه ارائه می کنند!

کلاس های کوتاه مدت و بلند مدت خصوصی:

تا کنون به معرفی چهار روش متداول آموزش نجاری پرداختیم که همگی دارای اشکالات و معایب قابل توجه ای بودند به طوری برای یادگیری نجاری با بازدهی مالی و زمانی بالا نمی شد بر روی آن ها حساب خاصی باز کرد. اما در ادامه به معرفی آخرین و بهترین روش یادگیری نجاری می پردازیم که با استفاده از آن می توان به طور فوق العاده در زمان و هزینه های تان صرفه جویی کنید و با صرف حداقل زمان و هزینه به بهترین نتایج دست یابید. این روش آموزش نجاری، شرکت در کلاس های آموزشی اختصاصی هنرهای چوبی است که مزیت اصلی این دوره ها این است که هدف بنیادین برگزاری آن ها آموزش نجاری در قالب کلاس ها و ورکشاپ های آموزشی هنرهای چوبی است. حضور در کلاس های آموزشی استاندارد هنرهای چوبی که با علم دانشگاهی و تجربه عملی توام شده باشد و مدرسین دوره نیز با علاقه اقدام به آموزش این هنر کرده باشند می تواند بسیار مفید و موثر باشد.

 

آموزش نجاری شیراز

آموزش نجاری شیراز    کارگاه آموزش نجاری  دوره نجاری شیراز  آموزش نجاری حرفه ای

در مورد این پست نظر بدهید
[Total: 7 Average: 2.9]

دسامبر 21, 2019
دسته بندی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته‌های تازه
آخرین دیدگاه‌ها
ثبت و تبلیغات رایگان کسب و کار شما!
آموزش دف در شیراز x بخوانید...