منوی سایت

متخصص اکوکاردیوگرافی شیراز

بازدیدها: 4039

چگونه یک متخصص اکوکاردیوگرافی شیراز خوب پیدا کنیم؟

آیا به دنبال یک متخصص اکوکاردیوگرافی شیراز خوب هستید؟ ما در این مقاله با تحقیقاتی که انجام داده ایم سعی کرده ایم که در ابتدا شما را با متخصص اکوکاردیوگرافی شیراز آشنا کنیم و سپس لیست بهترین متخصص اکوکاردیوگرافی شیراز را به شما کاربران عزیز ارائه دهیم. همچنین ما در این مقاله سعی داریم که موارد، هزینه اکو قلب جنین در بیمارستان حافظ شیراز، هزینه اکو قلب جنین در شیراز و اکو قلب جنین در بیمارستان کوثر شیراز را مورد بررسی قرار دهیم.

 

متخصص اکوکاردیوگرافی شیراز

 

لیست عناوین مهم در مقاله متخصص اکوکاردیوگرافی شیراز :


 

هزینه اکو قلب جنین در بیمارستان حافظ شیراز چند می باشد؟

در مورد هزینه اکو قلب جنین در بیمارستان حافظ شیراز نمی توان نظر خاصی را ارائه داد. حتی متخصص اکوکاردیوگرافی شیراز نیز نمی تواند قیمت ثابت و مشخصی را به شما ارائه دهد. زیرا که هزینه اکو قلب جنین در بیمارستان حافظ شیراز توسط وزارت بهداشت تایین می شود و همه ساله به متخصص اکوکاردیوگرافی شیراز ارجاع داده می شود. اما می توان گفت که هزینه اکو قلب جنین در بیمارستان حافظ شیراز، در سال 1398، 350 هزار تومان بوده است که این قیمت طبق مصوبه وزارت بهداشت در سال 1397 بوده است.

 

هزینه اکو قلب جنین در بیمارستان حافظ شیراز


 

هزینه اکو قلب جنین در شیراز چند است؟

در مورد هزینه اکو قلب جنین در شیراز نیز باید شما را به تیتر قبل ارجاع دهیم. زیرا همانگونه که در تیتر قبل گفته شد هزینه اکو قلب جنین در شیراز توسط وزارت بهداشت تایین می شود و به متخصص اکوکاردیوگرافی شیراز ارجاع داده می شود. بنابراین همانگونه که گفته شد نمی توان نظر خاصی را در مورد هزینه اکو قلب جنین در شیراز ارائه داد.

 

هزینه اکو قلب جنین در شیراز


 

آیا اکو قلب جنین در بیمارستان کوثر شیراز انجام می شود؟

در پاسخ به این سوال باید گفت بله. در مورد اکو قلب جنین در بیمارستان کوثر شیراز باید گفت که این بیمارستان نیز دارنده متخصص اکوکاردیوگرافی شیراز می باشد. بنابراین می توان گفت که اکو قلب جنین در بیمارستان کوثر شیراز نیز انجام می شود. اگر کودکان و یا جنین شما به متخصص اکوکاردیوگرافی شیراز نیازمند بودند، شما می توانید به بیمارستان کوثر مراجعه کنید.

 

اکو قلب جنین در بیمارستان کوثر شیراز


 

معرفی دکتر بهروز نامور متخصص قلب شیراز

دکتر بهروز نامور متخصص قلب شیراز یکی از پزشکان متخصص اکوکاردیوگرافی شیراز می باشد. دکتر بهروز نامور متخصص قلب شیراز در زمیته های اکوکاردیوگرافی، نوار قلب، تست ورزش، آنژیوگرافی و غیره فعالیت دارد. دکتر بهروز نامور متخصص قلب شیراز همه روزه در خدمت شما بیماران گرامی می باشد.

آدرس : شیراز، خیابان کریم خان زند، جنب بیمارستان فقیهی، انتها کوچه 48.

شماره تماس : 32362577-071

 

دکتر بهروز نامور متخصص قلب شیراز


 

معرفی دکتر چریکی قلب شیراز

دکتر چریکی قلب شیراز نیز یکی دیگر از پزشکان متخصص اکوکاردیوگرافی شیراز می باشد. دکتر چریکی قلب شیراز دارای تخصص های دیگری چون متخصص کودکان و نوزادان، فوق تخصص قلب کودکان و اکوکاردیوگرافی قلب جنین می باشد. دکتر چریکی قلب شیراز همه روزه در خدمت شما بیماران گرامی می باشد.

آدرس : شیراز، خیابان ملاصدرا، کوچه سوم، ساختمان نوین فارس.

شماره تماس : 32319301-071

 

دکتر چریکی قلب شیراز


 

نکته هایی در مورد فوق تخصص اکو تهران

در تهران نیز همانند شهرهای دیگر پزشکان فوق تخصص اکو تهران موجود می باشد. اگر شما در تهران زندگی می کنید و یا در تهران مسافر هستید و همچنین دچار مشکلات قلبی هستید می توانید با مراجعه به پزشکان فوق تخصص اکو تهران پیگیر مشکلات قلبی خود باشید. زیرا که این پزشکان فوق تخصص اکو تهران همه روزه در خدمت شما بیماران گرامی می باشند.

 

فوق تخصص اکو تهران


 

لیست پزشکان متخصص اکوکاردیوگرافی شیراز

ما در این مقاله قصد داریم که لیست پزشکان متخصص اکوکاردیوگرافی شیراز را به شما کاربران عزیز سایت ارائه بدهیم. بنابراین لطفا با ما همراه باشید.

نام پزشک متخصص اکوکاردیوگرافی شیراز

آدرس پزشک متخصص اکوکاردیوگرافی شیراز

شماره تماس پزشک متخصص اکوکاردیوگرافی شیراز

دکتر مریم توسلی شیراز – خیابان اردیبهشت – روبرو آزمایشگاه دانشبد – ساختمان فروردین – طبقه اول 09203238184
دکتر سیروس چریکی شیراز – خیابان ملاصدرا – نبش کوچه 3 – ساختمان نوین فارس – طبقه سوم 07132319301 – 09177904063
دکتر طناز رزمی شیراز – خیابان اردیبهشت غربی – بین 20 متری و فلسطین – ساختمان سینا 07132345761
دکتر زهرا سوند رومی شیراز – خیابان قصردشت غربی – بعد از زیرگذر شاهد – بیمارستان کوثر 07136231515
دکتر فیروزه ابطحی شیراز – بلوار کریم خان زند – درمانگاه شهید دکتر فقیهی 07132351087

 

اکوکاردیوگرافی چیست؟

اکوکاردیوگرافی همان اکو قلب یا اکو می باشد که توسط پزشک متخصص اکوکاردیوگرافی شیراز انجام می شود. اکوکاردیوگرافی یا اکو قلب یک نوع تست می باشد که از امواج صوتی و تصویری قلب را تشکیل می شود. انجام این تست هیچگونه دردی ندارد و نیازی به بستری شدن در بیمارستان ندارد. در کل باید گفت که اکوکاردیوگرافی تستی می باشد که به پزشک متخصص اکوکاردیوگرافی شیراز کمک می کند تا مشکلات قلبی شما را تشخیص دهد.

 

متخصص اکوکاردیوگرافی شیراز


 

اکوکاردیوگرافی چگونه انجام می شود؟

در مورد طرز انجام اکوکاردیوگرافی باید گفت که سونوگرافر ابتدا کمی ژل را به قفسه سینه شما می مالد و سپس دسته مورد نظر را در منطقه ای که ژل قرار دارد، قرار می دهد. سپس پزشک یا سونوگرافر مورد نظر با آن دسته عصا مانند می تواند تصاویری از قلب شما را در مانیتور دستگاه مشاهده کند. در کل اکوکاردیوگرافی بر اساس هدایت امواج صوتی فرکانس بالا و دریافت پژواک آن توسط دستگاه می باشد.

 

متخصص اکوکاردیوگرافی شیراز


 

انواع اکوکاردیوگرافی

  1. اکوکاردیوگرام ترانسوراژیک (اکو قفسه سینه) : در این نوع اکو، اکوکاردیوگرافی از روی قفسه سینه و به صورت سونوگرافی انجام می شود. در این روش همانگونه که در تیترهای قبل توضیح دادیم ابتدا یک ژل مخصوص به قفسه سینه شما مالیده می شود و سپس با استفاده از دسته عصا مانند سونوگرافر یا پزشک مورد نظر قلب شما بیماران عزیز را مورد بررسی قرار می دهد.
  2. اکوکاردیوگرام ترانسوفاژیال (اکو مری) : در این نوع روش گلوی شما با داروهای بی حسی، بی حس می شود و یک لوله انعطاف پذیر وارد گلوی شما می شود و با استفاده از این لوله موج صدا اکو شده قلب شما ثبت می شود. در روش اکو مری، اگر پزشک مورد نظر تصویر دقیق تری از قلب نیاز داشته باشد این نوع اکو را انجام می دهد. در غیر این صورت تمامی تست ها از روش اکو قفسه سینه انجام می شود.
در مورد این پست نظر بدهید
[Total: 2 Average: 5]

ژوئن 8, 2020
دسته بندی :
1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته‌های تازه
آخرین دیدگاه‌ها
ثبت و تبلیغات رایگان کسب و کار شما!
پزشکان متخصص عفونی شیراز x بخوانید...