منوی سایت

لاغری و تناسب اندام در شیراز

بازدیدها: 332

لاغری و تناسب اندام در شیراز

آیا شما نیز بدنبال لاغری و تناسب اندام در شیراز هستید؟ آیا بدنبال لاغری موضعی شکم در شیراز هستید؟ آیا از کمپ لاغری چیزی می‌دانید؟ آیا اطلاعاتی راجع به کرایو در شیراز دارید؟ هزینه کویتیشن در شیراز چقدر است؟ اینها و سوالاتی شبیه این سوالات رایج افرادی است که بدنبال لاغری و تناسب اندام در شیراز هستند. پس ما با تا انتهای مقاله لاغری و تنناسب اندام در شیراز همراه باشید تا به تمام این سوالات پاسخ داده شود.


در پست لاغری و تناسب اندام در شیراز می‌خوانیم:


چرا لاغری و تناسب اندام ضروری است؟

لاغری و تناسب اندام در شیراز یکی از آرزوهای افراد چاق در شیراز یا شهرهای دیگر می‌باشد. اضافه وزن و عدم داشتن تناسب اندام باعث بروز مشکلات جسمی و در صوی دیگر مشکلات روحی و عدم اعتماد به نفس می‌شود. حفظ سطح بالایی از آمادگی جسمانی٫ موردی است که همه ما باید به آن دست یابیم. اما تعریف و تعیین اینکه لاغری و تناسب اندام چیست بسیار دشوار است.


تناسب اندام چیست؟

تناسب اندام شامل پنج جز اصلی است. داشتن تناسب اندام و فیزیک مناسب بستگی به این دارد که فرد چه مقدار از این پنج اصل مهم را اجرا و عملی کرده باشد.تناسب اندام شامل پنج اصل مهم زیر است:

  • آمادگی جسمانی
  • قدرت عضلانی
  • استقامت عضلانی
  • ترکیب بدنی
  • انعطاف پذیری

پس زمانی می‌توانیم بگوییم که فردی به لاغری و تناسب اندام در شیراز رسیده است که هر پنج بخش فوق را انجام داده باشد.

 

لاغری و تناسب اندام در شیراز را زیر نظر متخصص انجام دهید


از کمپ لاغری و تناسب اندام در شیراز چه می‌دانید؟

اگر دوست دارید لاغر شوید قطعا به تجهیزاتی نیز نیاز دارید. در کمپ لاغری پس از اراده قوی و موثر شما نوبت به تحرک و ورزش می باشد. برای کمپ لاغری یک تحرک که بتوانید آنرا تکرار کنید و از آن لذت ببرید را انتخاب فرمایید. این ورزش و تحرک که به انتخاب خود شما می‌باشد و خیلی لذت بخش و موثر باشدمی‌توانید از یک پیاده روی ساده شروع نمایید. یا اینکه در یک باشگاه خوب ثبت نام کنید، یا از ورزش رقص و یا دو درجا بهره بگیرید. هر کاری که برای ورزش کردن انجام بدهید قطعا به نفع شما شیرازی ورزشکار می‌باشد و به لاغری و تناسب اندام در شیراز و کمپ لاغری شما کمک می‌کند.


پیش‌نیاز ورود به برنامه لاغری چیست؟

  1. -تغذیه منظم: بهترین، صحیح‌ترین و سالم‌ترین رژیم غذایی، مصرف سه وعده غذایی اصلی و سه میان وعده است که باید بصورت منظم و منطبق با ساعت بیولوژیک بدن مصرف شود. صبحانه 8-6 صبح، ناهار 12 ظهر تا 1 بعد از ظهر، شام 8-6 بعضی افراد به اشتباه یک وعده‌ غذایی مثل شام را حذف می‌کنند و در عوض ناهار مفصلی می‌خورند، اتفاقی که می‌افتد اینست که؛ بدن به اندازه‌ی نیاز انرژی چند ساعت آینده خود را در دسترس سوخت و ساز نگه داشته و بقیه را به شکل چربی ذخیره می‌کند. در حالیکه این فرد فکر می‌کند با حذف وعده شام، وزن کم می‌کند، بر عکس در حال ذخیره چربی است.
  2. خواب سروقت و به اندازه: بهترین زمان خواب، قبل از 11 شب و اندازه مناسب خواب 7-6 ساعت خواب پیوسته است.

انواع روشهای لاغری و تناسب اندام در شیراز

  • لاغری و کاهش وزن از طریق رژیم غذایی
  • لاغری و تناسب اندام از طریق داروهای لاغری
  • لاغری و تناسب اندام با استفاده از ورزش و تحرک
  • لاغری و تناسب اندام و برداشتن چربیهای اضافه بدن به طیق عمل های جراحی

چگونه وزن را طولانی مدت ثابت نگه دارید؟

کاهش مقدار زیادی از وزن در طولانی مدت انجام نمی‌شود مگر این که عادت‌های خود را برای همیشه تغییر دهید. اگر وزن را کاهش دادید و دوباره به عادت‌های قبل بازگشتید اگر دوباره چاق شدید شگفت زده نشوید، این طور خواهد بود. حفظ کاهش وزن نیاز به تغییرات دراز مدت و صبر دارد. اگر این برایتان ممکن نیست، پس احتمالا بیشتر به یکی از این حقه‌های جادویی علاقه دارید. راه حل‌های سریع را فراموش کنید، اگر هر ماه مقداری وزن کم کنید، در نهایت تمام وزن اضافی خود را از دست خواهید داد.

 

لاغری و تناسب اندام در شیراز

 


کویتیشن و لاغری و تناسب اندام در شیراز

عده‌ای کویتیشن را رژیم درمانی نوین می‌نامند. این دستگاه روش جدیدی را در اختیار شما می‌گذارد که بدون جراحی، چربی‌های اضافی بدن خود را حذف کنید و به تناسب اندام برسید. در اثر برخورد امواج اولتراسوند با فرکانس بسیار زیاد با مولکول‌های آب میان بافتی، حبابهای ریزی در اطراف سلول‌های چربی تولید می‌شود. این حباب‌ها که به شدت تحت تاثیر امواج اولتراسوند هستند، در حال لرزش و فوران بوده و با برخورد این حباب‌ها به دیواره‌ی سلول‌های چربی موجب ترکیدن آنها می‌شوند. در حقیقت کویتیشن با شکستن سلول چربی و انحلال چربیهای به دام افتاده باعث از بین رفتن این سلولها می‌شود.

 

لاغری و تناسب اندام در شیراز با کویتیشن و تخفیف کویتیشن راحت انجام میشود


عقاید غلط در مورد تناسب و لاغری در شیراز

۱- سونا لاغر می‌کند؟
۲- بدنسازی در سنین پائین موجب کوتاهی قد می‌شود؟
۳- برای کوچک کردن سایز و آب کردن چربی‌های شکم، دراز نشست تمرین کنید
۴- برای وزن کم کردن هنگام ورزش زیاد عرق کنید
۵- آب خوردن زیاد موجب احتباس آن و افزایش وزن می‌شود
۶- خانم‌ها اگر بدنسازی و تمرین با وزنه کنند دارای اندام عضلانی و مردانه می‌شوند


 یک شیوه مفید برای لاغر کردن نقاط مقاوم به لاغری وجود دارد :

  • اجرای یک رژیم صحیح و علمی
  • انجام ورزش‌های هوازی
  • حرکات ورزشی مربوط به شکم
  • بلند کردن وزنه

 

لاغری موضعی شکم را با روشهای صحیح و طولانی پیگیری کنید


لاغری موضعی شکم در شیراز

هیکلی متناسب دارید ولی در ناحیه شکم دچار چاقی موضعی هستید و می‌خواهید هرچه سریعتر به لاغری شکم دست یابید؟ با کمربند لاغری و ژل‌های موضعی به نتیجه‌ای نرسیده‌اید؟ خواهان لاغری موضعی شکم در شیراز هستید و از روشهای جدید اطلاعی ندارید؟ با وجود اینکه رژیم غذایی مناسب و ورزش برای حفظ تناسب اندام بسیار اهمیت دارند، بسیاری از مردم از نتیجه زحمات خود راضی نیستند. با جراحی پلاستیک لاغری موضعی می‌توانید نتایجی را بدست آورید که اغلب با کاهش وزن به تنهایی میسر نیست. روش لاغری موضعی به شما کمک می‌کند تا فرم بدن خود را بهبود ببخشید و بدنی متناسب داشته باشید این روش ها را می‌توان برای لاغری موضعی شکم در شیراز و لاغری موضعی غبغب و درمان و رفع سلولیت هم بکار برد.


آیا از فواید لاغری و تناسب اندام در شیراز را آگاه هستید؟

شما با از دست دادن ۵ تا ۱۰ درصد وزن بدنتان می‌توانید به لذتهای زیر ذر زندگی برسید:

  • افزایش میزان خواب
  • افزایش شانس داشتن فرزند
  • افزایش سلامت چشم
  • شدت افزایش انرژی
  • تقویت حافظه
  • کاهش خطر ابتلا به سرطان
  • لذت بردن از فعالیت های جسمی
  • کنار گذاشتن داروها
در مورد این پست نظر بدهید
[Total: 4 Average: 5]

ژوئن 24, 2020
دسته بندی :
1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته‌های تازه
آخرین دیدگاه‌ها
ثبت و تبلیغات رایگان کسب و کار شما!
طراحی نقش حنا در شیراز x بخوانید...