//for parto
ثبت مکان

نمایندگی اپل گلشن شعبه معالی آباد شیراز

نمایندگی آیفون شیراز / معالی آباد

نمایندگی اپل گلشن شعبه معالی آباد شیراز

نمایندگی اپل گلشن شعبه معالی آباد شیراز سومین شعبه اپل گلشن در شیراز با بیش از یک و نیم سال سابقه فعالیت مستمر

فعال در زمینه فروش انواع محصولات اپل و لوازم جانبی آن ، بخش نرم افزار ، واحد سخت افزار و تعمیرات

ساعت کار:

از شنبه الی ‍پنجشنبه صبح ها از 10الی 13:30 و بعد از ظهر ها از 17 الی 22

تلفن تماس:

07136233780


در نمایندگی رسمی اپل گلشن برای ارائه خدمات از برنامه ریزی های دقیق و مدون بهره گرفته ایم تا هیچ نقص و کمبودی در ارائه سرویس های خدماتی وجود نداشته باشد. این خدمات نه تنها در حوزه فروش به کاربر اپل کمک می کند بلکه در بخش تعمیرات نیز همواره در کنار کاربر است تا همه مشکلات او را برطرف سازد. ارائه سرویس های مشاوره ای رایگان و تخصصی قبل از خرید در مورد محصولات انحصاری اپل و توضیحات تکمیلی درباره شرایط استفاده از یک آیفون، آیپد و … در ایران تنها یک نمونه از انبوه خدماتی است که در نمایندگی اپل گلشن فراهم است.

با استفاده از امکانات و امتیازات ویژه نمایندگی انحصاری اپل گلشن هیچ کاربری از کاربران اپل در ایران بدون حل مشکل خود از نمایندگی اپل گلشن خارج نمی شود. بهترین و به روز ترین امکانات و تسهیلات برای کاربران اپل در این نمایندگی فراهم است. به جرات می توانیم بگوییم که نمونه این خدمات متمایز و ایده آل در بخش فروش و تعمیرات را در هیچ مرکز دیگری نخواهید یافت.

تعمیرات آیفون _گوشی های خوش ساخت و پرطرفدار اپل_ در نمایندگی اپل گلشن و با تجهیزات مدرن متناسب با گوشی های اپل انجام می شود. با توجه به ویژگی های منحصر به فرد آیفون ها و نظر به این که هر سال شاهد استفاده از تکنولوژی جدید در این گوشی ها هستیم. نمایندگی اپل گلشن برترین تعمیرکاران آیفون اپل را از سرار کشور به همکاری فراخوانده و کارگاهی مجزا را به تعمیر آیفون اختصاص داده است. تعمیر کاران ایفون در مرکز اپل گلشن بارها و بارها گوشی هایی را تعمیر کرده اند که توسط سایر مراکز غیر قابل تعمیر اعلام شده بودند. لذا می توانید با اطمینان خاطر از پیشینه ی نمایندگی تعمیراپل گلشن، تعمیر گوشی اپل خود را به کارشناسان و متخصصین نمایندگی اپل بسپارید.

به جرات می توان گفت: متخصصین اپل گلشن از برترین متخصصین تعمیر اپل هستند و تعمیرات تخصصی آیفون را به بهترین نحو و با دقت و مهارت انجام می دهند. سرعت همراه با دقت، تعهد همراه با مسئولیت پذیری و مشتری مداری از جمله اصلی ترین ویژگی های کارشناسان تعمیرات اپل گلشن می باشد.

آدرس مکان

آدرس: معالی آباد - ابتدای خلبانان- بازارچه دنا

این گزینه به شما مسیر رفتن به این مکان را نیز بروی نقشه نمایش می دهد.
نمایش این مکان بروی نقشه
این گزینه بصورت معمولی مکان را بروی نقشه گوگل مپ نمایش می دهد.
نظرات بازدید کنندگان

نظری برای این مکان فرستاده نشده است.
برای ارسال نظر برای پست لطفا از طریف اپلیکیشن سارجو اقدام کنید.
نمایندگی اپل گلشن  شعبه معالی آباد شیراز
سایر مشخصات
شهر:
فارس / شیراز
شماره تماس این مکان

07136233780


برای تبلیغ رایگان کسب و کار خود اینجا کلیک کنید!