//for parto
ثبت مکان

موبایل اپل شیراز

نمایندگی آیفون شیراز / خیابان توحید

موبایل اپل شیراز

موبایل اپل شیراز ارائه دهنده محصولات اپل در شیراز است. این فروشگاه فروش و تعمیرات محصولات اپل را زیر نظر کارشناسان خود انجام می دهد.


مشاوره پیش ازفروش محصولات اپل سبب می شود، تا خریداران پیش از خرید کالا، تمامی جوانب را درنظر بگیرند و محصولی متناسب با نیاز و توان مالی خود خریداری نمایند.همچنین خرید آگاهانه، کاربران را از پرداخت هزینه های گزاف مبرا می کند.

متخصصان وکارشناسان فروش در فروشگاه موبایل اپل شیراز پیشنهاد می کنند، قبل از انجام هراقدامی جهت خرید محصول مورد نظر، تحقیقات لازم در خصوص شناسنامه ی محصول، کاربرد آن وهزینه ی محصول مورد نظر را در نظر بگیرند.فروشگاه مرکزی اپل، اطلاعاتی چون: خصوصیات تخصصی وفنی، مقایسه ی قیمت ها با چند محصول دیگر، بررسی شباهت ها وتفاوت ها، شناخت وآگاهی از برتری های هر محصول، آشنایی با تکنولوژی های به کار رفته در دستگاه مورد نظرو….را دراختیار مشتریان قرار می دهد.


فروش انواع محصولات apple در فروشگاه موبایل اپل شیراز، سبب شده است که مراجعان بتوانند کلیه ی محصولات مورد نیازخود را با یک بار حضور در نمایندگی فروشگاه اپل تهیه نمایند.تنوع محصولات تولید شده، درفروشگاه موبایل اپل شیرازسبب می گردد، مراجعان گرامی، در وقت وهزینه ی خود صرفه جویی کنند.به این ترتیب، خریداران محترم با یکبار مراجعه می توانند محصول مورد نیاز خود را تهیه کنند.

آدرس مکان

آدرس: خیابان توحید، پاساژ پردیس، طبقه زیر زمین

این گزینه به شما مسیر رفتن به این مکان را نیز بروی نقشه نمایش می دهد.
نمایش این مکان بروی نقشه
این گزینه بصورت معمولی مکان را بروی نقشه گوگل مپ نمایش می دهد.
نظرات بازدید کنندگان

نظری برای این مکان فرستاده نشده است.
برای ارسال نظر برای پست لطفا از طریف اپلیکیشن سارجو اقدام کنید.
موبایل اپل شیراز
سایر مشخصات
شهر:
فارس / شیراز
شماره تماس این مکان

07132237912


برای تبلیغ رایگان کسب و کار خود اینجا کلیک کنید!