//for parto
ثبت مکان

فروشگاه اپل وست شعبه قدوسی غربی شیراز

نمایندگی آیفون شیراز / قدوسی غربی

فروشگاه اپل وست شعبه قدوسی غربی شیراز


فروشگاه اپل وست شعبه قدوسی غربی شیراز در حوزه های مختلف فروش و تعمیرات محصولات اپل فعالیت می کند.


نمایندگی اپل وست قدوسی غربی به دلیل همکاری تیمی دو بخش سخت افزاری و نرم افزاری قادر به رفع پیچیده ترین اشکالات ایجاد شده در دستگاه های اپل است. شما کاربران ارجمند صرف نظر از نوع اختلال ایجاد شده در دستگاه می توانید به نمایندگی اپل وست قدوسی غربی در شیراز مراجعه کرده و تخصصی ترین خدمات مرتبط با دستگاه خویش را دریافت نمایید. نمایندگی اپل وست در تلاش است تا روز به روز خود را به استانداردهای جهانی این حوزه نزدیکتر ساخته و خدماتی شایسته نام اپل به کاربران ارائه دهد.

از آن جا که کمپانی اپل در ایران هنوز نمایندگی رسمی ندارد کاربران این برند در زمان خرید تولیدات آن ممکن است این دل نگرانی را داشته باشند که در صورت بروز مشکل در دستگاهشان، امکان بازیابی و ترمیم آن وجود نداشته باشد اما کارشناسان ما در نمایندگی تعمیرات اپل وست تمام تلاش و توان خویش را به کار بسته اند تا خط بطلانی بر این باور کشیده و تمامی نیازها و درخواستهای کاربران اپل را با بالاترین کیفیت ارائه نمایند.

بدون شک می توان آیفون را محبوب ترین محصول کمپانی اپل به شمار آورد. این محصول پر طرفدار چه از نظر سخت افزاری و چه در بخش نرم افزار، دارای تفاوت های اساسی با سایر گوشی های موجود در بازار می باشد. تعمیرکاری که این گوشی را ترمیم می کند، باید به خوبی با این تفاوت ها آشنا بوده و به صورت ویژه در زمینه تعمیرات اپل آموزش دیده باشد. بخش تعمیرات موبایل نمایندگی اصلی apple از حضور تکنسین هایی بهره می برد که با جزئیات و ظرافت های ترمیم گوشی های اپل به خوبی آشنایی دارند. این افراد به واسطه سالها تجربه در زمینه تعمیر موبایل اپل، می توانند انواع مشکلات و اختلالات نرم افزاری و سخت افزاری این محصول را به تخصصی ترین شکل برطرف نمایند.

آدرس مکان

آدرس: شیراز، قدوسی غربی، بین کوچه 16 و 14، روبروی بانک ملی، فروشگاه اپل وست

این گزینه به شما مسیر رفتن به این مکان را نیز بروی نقشه نمایش می دهد.
نمایش این مکان بروی نقشه
این گزینه بصورت معمولی مکان را بروی نقشه گوگل مپ نمایش می دهد.
نظرات بازدید کنندگان

نظری برای این مکان فرستاده نشده است.
برای ارسال نظر برای پست لطفا از طریف اپلیکیشن سارجو اقدام کنید.
فروشگاه اپل وست شعبه قدوسی غربی شیراز
سایر مشخصات
شهر:
فارس / شیراز
شماره تماس این مکان

07136310790


برای تبلیغ رایگان کسب و کار خود اینجا کلیک کنید!