//for parto
ثبت مکان

فروشگاه اپل زند شیراز

نمایندگی آیفون شیراز / زند

فروشگاه اپل زند شیراز



فروشگاه اپل زند شیراز درزمینه فروش محصولات اپل‚انواع لپ تاپ ولوازم جانبی به صورت عمده و جزئی فعالیت دارد.

این مجموعه ارائه دهنده محصولات با کیفیت بالا و گارانتی معتبر و قیمت مناسب می باشد. همچنین فروشگاه اپل در زمینه خدمات نرم افزاری محصولات اپل فعالیت دارد.

اکثر محصولات فروشگاه ما با گارانتی های معتبر در ایران به مشتریان عرضه می شود. شرایط استفاده از خدمات گارانتی، در کارت ضمانت هر محصول درج شده است. لطفآ هنگام خرید شرایط ضمانت محصولات را مطالعه نمائید.

یکی از مشکلاتی که ممکن است برایتان در زمان خراب شدن کلیه دستگاه های اپل اعم از آیفون، آیپد اپل، آیپاد، اپل واچ، مک بوک و… پیش بیاید، این است که دچار سردرگمی شوید و ندانید که باید به کدام یک از نمایندگی ها مراجعه کنید. در زمان خراب شدن و به وجود آمدن نقص فنی در محصولات اپل ، شما می توانید با استفاده از اطلاعاتی که دارید برای رفع مشکل و یا تعویض قطعات اقدام کنید و یا اینکه از یک راه حل دوم استفاده نمایید و به فروشگاه اپل زند شیراز مراجعه کرده و از همکاری با برترین مهندسان ارشد کشور، پیشرفته ترین تجهیزات تعمیر، حضور نیروی انسانی مجرب و متخصص، تصمیم گیری های تیمی و تخصصی، پیاده سازی اصول مشتری مدارانه بهره مند شوید.

لازم به ذکر است برای تعمیر محصولات اپل به دلیل پیچیده بودن سیستم داخلی آن ها،رفع مشکل و یا عوض کردن قطعات توسط خود شما بسیار سخت و زمان بر می باشد و مراجعه به نمایندگی اپل مناسب تر به نظر می رسد.

آدرس مکان

آدرس: خیابان زند، پاساژ تماشا، پلاک 16

این گزینه به شما مسیر رفتن به این مکان را نیز بروی نقشه نمایش می دهد.
نمایش این مکان بروی نقشه
این گزینه بصورت معمولی مکان را بروی نقشه گوگل مپ نمایش می دهد.
نظرات بازدید کنندگان

نظری برای این مکان فرستاده نشده است.
برای ارسال نظر برای پست لطفا از طریف اپلیکیشن سارجو اقدام کنید.
فروشگاه اپل  زند شیراز
سایر مشخصات
شهر:
فارس / شیراز
شماره تماس این مکان

07132241869


برای تبلیغ رایگان کسب و کار خود اینجا کلیک کنید!