//for parto
ثبت مکان

عطاری کارگر زحمتکش شیراز

عطاری شیراز / مدرس

عطاری کارگر زحمتکش شیراز

عطاری کارگر زحمتکش شیراز در بلوار مدرس واقع شده است. شما عزيزان ميتوانيد نظرات و پيشنهادات در مورد عطاری کارگر زحمتکش شیراز را با ما درميان بگذاريد.


ضد تصلب شرائن:

این گروه تأثیر مثبتی روی قسمت های آسیب دیده سیستم گردش خون خصوصاً در زمان پیری یا در صورت داشتن تغذیه ناصحیح مانند مصرف بیش از حد چربی، نداشتن فعالیت کافی و شرایط بحرانی از خود بر جای می گذارد.
کلسترول که روی دیواره وریدها رسوب نموده آن ها را آهکی و سخت می کند، اثر نامناسبی روی قسمت های آسیب دیده دارد که ایجادکننده ترومبوز و فشار خون بالا نیز می تواند باشد. در این حالت داروهای گیاهی که سرشار از روتین و ویتامین ث هستند می توانند سودمند باشند. در این گروه نیز از سیر، سرخ ولیک (گل و برگ هایشان)، عرق گل سرخ، تلخ بیان ژاپنی (سوفورا) و دارواش می توان نام برد.
سرخ ولیک اغلب به عنوان داروی ضد فشار خون مصرف می شود. گل و حتی شاخه های برگدار، یا خود برگ ها را به تنهایی یا همراه میوهٔ این گیاه جمع آوری می کنند.


ضد فشار خون:

این گیاهان روی فشار خون بالا (ناراحتی های سیستم تنظیم کننده) تأثیر می گذارند. درمان این بیماری شامل رژیم غذایی و داروهای مناسب آن است. در مرحلهٔ آغاز بیماری فشار خون می توان از مسکن و پایین آورنده های فشار خون نظیر سنبل الطیب، یولاف، سیر، اکلیل الملک، سرخ ولیک و رازک استفاده کرد.

آدرس مکان

آدرس: بلوار مدرس

این گزینه به شما مسیر رفتن به این مکان را نیز بروی نقشه نمایش می دهد.
نمایش این مکان بروی نقشه
این گزینه بصورت معمولی مکان را بروی نقشه گوگل مپ نمایش می دهد.
نظرات بازدید کنندگان

نظری برای این مکان فرستاده نشده است.
برای ارسال نظر برای پست لطفا از طریف اپلیکیشن سارجو اقدام کنید.
عطاری کارگر زحمتکش شیراز
سایر مشخصات
شهر:
فارس / شیراز
شماره تماس برای این مکان ثبت نشده است


برای تبلیغ رایگان کسب و کار خود اینجا کلیک کنید!