//for parto
ثبت مکان

رستوران های هتل شیراز

رستوران و فست فود شیراز / دروازه قرآن

رستوران های هتل شیراز

رستوران های هتل شیراز در دروازه قرآن، هتل بزرگ شیراز، طبقه چهارم قرار گرفته است.


رستوران ایرانی شیراز:

در کنار چشم انداز زیبایی از شهر شیراز از بالای طبقه چهارم هتل شیراز می توانید انواع غذاهای ایرانی از قبیل انواع کباب ها، خورشت ها، سوپ ها، سالادها و انواع غذاهای سنتی شیراز همچون لایی پلو، دمپخت شیرازی، کته کباب با گوشت کنجه، دمپخت شیرازی و دیزی مخصوص هتل را سفارش بدهید و امتحان کنید. این رستوران که بیش از 400 میهمان را درون خود جای می دهد می تواند میزبان شما در مراسمی همچون افطاری، شب چله، اعیاد مختلف و دیگر میهمانی های باشکوهتان باشد، جایی که رنگارنگ بودن بوفه غذایی همراه با موسیقی سنتی زنده و چشم انداز زیبای شیراز، بهترین خاطره ها را برایتان می سازد.


رستوران دریایی:

در لابی اصلی هتل بزرگ شیراز که لابی اصلی هتل محسوب می شود، رستورانی با معماری بی نظیر و چشم انداز فوق العاده از شهر شیراز و کوهی که دروازه قرآن بالای آن قرار گرفته است. اگر دلتان برای یک غذای دریایی تازه مانند یک لابستر خوشمزه، ماهی شوریده، سالمون، راژگو، حلوا سفید یا شوریده تنگ شده است، می توانید در رستوران دریایی هتل بزرگ شیراز که بزرگترین رستوران گردان ایران نیز به شمار می آید، آنها را سفارش دهید و آشپز در کنار خودتان این مواد غذایی تازه را طبخ نماید. در تراس این رستوران نیز می توانید منظره ای زیبا از شهر شیراز، شهر بهار نارنج را به تماشا بنشینید.


رستوران ایتالیایی:

به طبقه چهارم هتل بزرگ شیراز بروید تا در محیطی دلنشین، به زندگی روزمره و یا سفر خود تنوع ببخشید و غذاهای ایتالیایی را امتحان کنید. سیسیلیانا، مارگاریتا، پاستا فتوچینی های متنوع، کوکتل، لازانیا، انواع سوپ و سالاد و دسر ایتالیایی، از جمله غذاهایی است که می توانید با شنیدن موسیقی دلنواز صرف کنید.

آدرس مکان

آدرس: دروازه قرآن، هتل بزرگ شیراز، طبقه چهارم

این گزینه به شما مسیر رفتن به این مکان را نیز بروی نقشه نمایش می دهد.
نمایش این مکان بروی نقشه
این گزینه بصورت معمولی مکان را بروی نقشه گوگل مپ نمایش می دهد.
نظرات بازدید کنندگان

نظری برای این مکان فرستاده نشده است.
برای ارسال نظر برای پست لطفا از طریف اپلیکیشن سارجو اقدام کنید.
رستوران های هتل شیراز
سایر مشخصات
شهر:
فارس / شیراز
شماره تماس این مکان

07132274820


برای تبلیغ رایگان کسب و کار خود اینجا کلیک کنید!