//for parto
ثبت مکان

دکتر محمد صدیق دیوانی زاده دندانپزشک عمومی شیراز

دندانپزشک شیراز / قصرالدشت

دکتر محمد صدیق دیوانی زاده دندانپزشک عمومی شیراز

دکتر محمد صدیق دیوانی زاده دندانپزشک عمومی شیراز در قصردشت، بین چهارراه سینماسعدی و سه راه باغشاه، ساختمان پاساژ کاویان، طبقه اول، واحد 19 قرار گرفته است.شما عزیزان میتوانید نظرات و پیشنهادات خود را در باره مطب دکتر محمد صدیق دیوانی زاده دندانپزشک عمومی شیراز با ما به اشتراک بگذارید.


فواید بریج دندان باله دار :


این نوع بریج ارزان تر و کم تهاجمی تر از بریج دندان ثابت است و نیازی به تراشیدن زیاد دندان های مجاور جای خالی، وجود ندارد. با این روش می توان زیبایی و عملکرد را به دهان باز گرداند. به این ترتیب توانایی صحبت کردن و غذا خوردن و حفظ ساختار صورت میسر می شود.

خالی ماندن جای دندان :

در صورتی که برای پر کردن جای خالی دندانهای از دست رفته هیچ کاری انجام ندهید، پیامدهای زیادی را باید متحمل شوید. مهمترین چیزی که باید بدانید این است که در نتیجه از دست دادن دندان، استخوان فک شروع به تحلیل رفتن می کند.

هنگامی که دندان را می کشید استخوان اطراف آن که قبلاً به واسطه دندان دائماً تحریک شده و تراکم و حجم خود را حفظ می کرد اکنون دیگر تحریک نمی شود بنابراین بدن شروع به بازجذب آن می کند. در یک سال اول پس از کشیدن دندان، کاهش حجم و تراکم استخوان بیشترین سرعت را دارد و پس از آن کندتر می شود. به طوری که در 12 ماه اول پس از کشیدن دندان، پهنای استخوان فک 25% کاهش می یابد در حالی که ارتفاع استخوان فک به تدریج ظرف چند سال آینده کاهش می یابد.

آدرس مکان

آدرس: قصردشت، بین چهارراه سینماسعدی و سه راه باغشاه، ساختمان پاساژ کاویان، طبقه اول، واحد 19

این گزینه به شما مسیر رفتن به این مکان را نیز بروی نقشه نمایش می دهد.
نمایش این مکان بروی نقشه
این گزینه بصورت معمولی مکان را بروی نقشه گوگل مپ نمایش می دهد.
نظرات بازدید کنندگان

نظری برای این مکان فرستاده نشده است.
برای ارسال نظر برای پست لطفا از طریف اپلیکیشن سارجو اقدام کنید.
دکتر محمد صدیق دیوانی زاده دندانپزشک عمومی شیراز
سایر مشخصات
شهر:
فارس / شیراز
شماره تماس این مکان

07132306324


برای تبلیغ رایگان کسب و کار خود اینجا کلیک کنید!