//for parto
ثبت مکان

دکتر اسحاق زینلی دندانپزشک عمومی شیراز

دندانپزشک شیراز / هجرت

دکتر اسحاق زینلی دندانپزشک عمومی شیراز


دکتر اسحاق زینلی دندانپزشک عمومی شیراز انجام کلیه خدمات دندانپزشکی. مطب دکتر اسحاق زینلی شیراز در خیابان هجرت، میدان اطلسی، روبروی بانک صادرات، طبقه اول واقع شده است.


لمینیت یا ونیر در صورتی که دندان جلویی ترک خورده یا لب پر شود، می توان آن را با لمینیت یا ونیر ترمیم کرد. در صورتی که شکستگی دندان بزرگ باشد و به بخش مرکزی دندان که به آن پالپ گفته می شود برسد باید عصب کشی انجام داد. از روکش دندان برای ترمیم و پوشش کامل دندان های پوسیده و خالی شده مثل روکش دندان عصب کشی شده استفاده می شود.
احتمال شکستگی در دندان ریشه پرشده از دندان سالم بیشتر است، بنابراین ممکن است دندانپزشک شما برای محافظت از آن یک تاج روی دندان شما قرار دهد.
در برخی موارد ممکن است دندان پرکرده تیره به نظر بیایید مخصوصا اگر دندان به خاطر آسیب هایی ازجمله ضربه دیدن مرده باشد. راه های مختلفی برای سفید کردن دندان وجود دارد که دندانپزشک شما می تواند برای سفید کردن دندان شما به کار بگیرد.در بعضی موارد دندان کاملا پوسیده و استفاده از روش های همچون ایمپلنت یا کاشت دندان،مقرون به صرفه تر می باشد.
در درمان ریشه دندان از روش ها و دستگاه های جدیدی استفاده می شود که جای نگرانی نیست و افراد باتوجه به پزشک متبحر می توانند به درمان ریشه های دندانی خود بپردازند و بازسازی دندان را به راحتی انجام دهند.




آدرس مکان

آدرس: خیابان هجرت، میدان اطلسی، روبروی بانک صادرات، طبقه اول

این گزینه به شما مسیر رفتن به این مکان را نیز بروی نقشه نمایش می دهد.
نمایش این مکان بروی نقشه
این گزینه بصورت معمولی مکان را بروی نقشه گوگل مپ نمایش می دهد.
نظرات بازدید کنندگان

نظری برای این مکان فرستاده نشده است.
برای ارسال نظر برای پست لطفا از طریف اپلیکیشن سارجو اقدام کنید.
دکتر اسحاق زینلی دندانپزشک عمومی شیراز
سایر مشخصات
شهر:
فارس / شیراز
شماره تماس این مکان

07132260383


برای تبلیغ رایگان کسب و کار خود اینجا کلیک کنید!