//for parto
ثبت مکان

دخانیات جعفری شیراز

فروشگاه دخانیات شیراز / قانی

دخانیات جعفری شیراز

دخانیات جعفری شیراز در خیابان قاآنی نو ( جنوبی ) قرار دارد.شما عزيزان ميتوانيد نظرات و پيشنهادات خود را در مورددخانیات جعفری شیراز با ما به اشتراک بگذاريد.


حقایقی درباه قلیان:

دود حاصل از سوختن تنباکوی قلیان حاوی مقدار زیادی مواد سمی است که مصرف این مواد عامل مهمی در بروز سرطان ریه و بیماری های قلبی و عروقی است.
در هر بار مصرف قلیان دود بسیار زیادی در مقایسه با کشیدن یک نخ سیگار وارد بدن می شود و میزان نیکوتین دریافتی به اندازه ای است که ایجاد اعتیاد می کند.
خطر انتقال بیماری های عفونی و بیماری های واگیر و هپاتیت ب از طریق دهان و دستان آلوده همچون سل به دلیل استفاده مشترک افراد از قلیان، وجود دارد.
بر اساس بررسی های انجام شده توسط معاونت سلامت و دبیرخانه کشوری کنترل دخانیات، هر فرد مصرف کننده قلیان از نظر مواجهه و استنشاق دود در هر وعده، معادل 100 نخ سیگار یا بیشتر، دود دریافت می کند.
مواد سمی قلیان نه تنها کمتر از سیگار نیست بلکه بعضی مواد خطرناک از جمله قیر یا دوده (سرطان زا)، مونواکسید کربن (آلاینده) و نیکوتین(ایجادکننده وابستگی) موجود در دوده آن از سیگار بیشتر است. با مصرف قلیان بش از 600 ماده سمی و مهلک وارد ریه فرد مصرف کننده و اطرافیان خواهد شد.
در مقایسه با یک نخ سیگار دود قلیان مقدار بیشتری ارسنیک، سرب و نیکل دارد. 36 بار بیشتر از سیگار حاوی تار و 15 بار بیشتر از سیگار حاوی مونواکسیدکربن است.
دود حاصل از تنباکوی حاوی مواد شیمیایی خطرناکی است که مسبب انواع سرطان است. این مواد توسط آن تصفیه نمی شوند.
تنباکوهای میوه ای نیز دارای تار و مواد سرطان زا هستند.

آدرس مکان

آدرس: خیابان قاآنی نو ( جنوبی )

این گزینه به شما مسیر رفتن به این مکان را نیز بروی نقشه نمایش می دهد.
نمایش این مکان بروی نقشه
این گزینه بصورت معمولی مکان را بروی نقشه گوگل مپ نمایش می دهد.
نظرات بازدید کنندگان

نظری برای این مکان فرستاده نشده است.
برای ارسال نظر برای پست لطفا از طریف اپلیکیشن سارجو اقدام کنید.
دخانیات جعفری شیراز
سایر مشخصات
شهر:
فارس / شیراز
شماره تماس برای این مکان ثبت نشده است


برای تبلیغ رایگان کسب و کار خود اینجا کلیک کنید!