//for parto
ثبت مکان

دخانیات ارژنگ زاده شیراز

فروشگاه دخانیات شیراز / فردوسی

دخانیات ارژنگ زاده شیراز

دخانیات ارژنگ زاده شیراز در خیابان فردوسی قرار دارد. شما عزيزان ميتوانيد نظرات و پيشنهادات خود را در مورد دخانیات ارژنگ زاده شیراز با ما به اشتراک بگذاريد.


رابطه سیگار و سرطان:

استعمال دخانیات سالانه عامل 22 درصد از کل مرگ و میرهای ناشی از سرطان (حدود 1٫7 میلیون نفر) در جهان است که تقریباً یک میلیون نفر از این قربانیان بر اثر ابتلا به سرطان ریه ناشی از مصرف سیگار می میرند.تنباکو حاوی حدود 600 ماده است که بسیاری از آن ها نیز در سیگار و قلیان یافت می شود. به گفته انجمن ریه آمریکا، هنگامی که این مواد شروع به سوختن می کند، بیش از 7000 مواد شیمیایی تولید می شود. بسیاری از این مواد شیمیایی سمّی هستند و دست کم 69 مورد از آن ها با سرطان ارتباط دارند.
مدت ها تصور می شد که وجود قیر و دیگر مواد شیمیایی در تنباکو، دلیل اصلی بروز سرطان در افراد سیگاری می باشد اما امروزه ثابت شده است که نیکوتین نیز خاصیت سرطان زایی دارد. به این دلیل که این ماده جلوی عملکرد طبیعی بدن به منظور دفع کردن سلول های آسیب دیده را که ممکن است در آینده سرطانی شوند می گیرد، مصرف نیکوتین سرطان زا است. با این حال، دانشمندان در تحقیقات خود کشف کرده اند که مکانیسم سرطان زایی در نیکوتین پیچیده تر از این است.

آدرس مکان

آدرس: خیابان فردوسی

این گزینه به شما مسیر رفتن به این مکان را نیز بروی نقشه نمایش می دهد.
نمایش این مکان بروی نقشه
این گزینه بصورت معمولی مکان را بروی نقشه گوگل مپ نمایش می دهد.
نظرات بازدید کنندگان

نظری برای این مکان فرستاده نشده است.
برای ارسال نظر برای پست لطفا از طریف اپلیکیشن سارجو اقدام کنید.
دخانیات ارژنگ زاده شیراز
سایر مشخصات
شهر:
فارس / شیراز
شماره تماس برای این مکان ثبت نشده است


برای تبلیغ رایگان کسب و کار خود اینجا کلیک کنید!