//for parto
ثبت مکان

خشکبار نادر شیراز

آجیل و خشکبار شیراز / خیابان نادر

خشکبار نادر شیراز

خشکبار نادر شیراز ارائه دهنده انواع مغزها از قبیل : پسته،بادام، بادام زمینی و بادام هندی میباشد. شما عزيزان ميتوانيد نظرات و پيشنهادات خود را در مورد خشکبار نادر شیرازبا ما به اشتراک بگذاريد.خشکبار نادر شیراز در خیابان نادر، 10متری نادر قرار گرفته است.


آلو و آلو خشک:

آلو خاصیت ملین داشته و به همین دلیل در درمان یبوست بسیار کمک کننده باشد. آلوها اثرات مضر رادیکال های آزاد را خنثی می کنند و در مقابل از شرایط سلامتی نظیر آسم، آرتریت، سکته قلبی و سرطان محافظت می کنند. آنتی اکسیدان های موجود در این میوه بدن را از رادیکال های آزاد، که سرعت روند پیری را افزایش می دهند محافظت می کنند. آلو منبع خوبی از ویتامین C است، برای بهبود سلامت قلب و عروق و مبارزه با سلول های سرطانی مفید است. آلو شامل پتاسیم است که جزء مهم سلول و مایعات بدن است که در کنترل ضربان قلب و فشار خون کمک می کند. مقدار 66 گرم آلوی تازه حاوی: 8 درصد ویتامین C، ویتامین K مقدار 5 درصد، مس مقدار 4 درصد، فیبر 4 درصد، پتاسیم 3 درصد است.


آلبالو و آلبالوی خشک:

آلبالو اشتها آور خوبی است مسکن تشنگی و شربت آن بهترین دارو برای افرادی است که عطش فراوانی دارند. آلبالو منبع غنی از آهن و ویتامین C می باشد و برای کم خونی مفید است.

آدرس مکان

آدرس: خیابان نادر، 10متری نادر

این گزینه به شما مسیر رفتن به این مکان را نیز بروی نقشه نمایش می دهد.
نمایش این مکان بروی نقشه
این گزینه بصورت معمولی مکان را بروی نقشه گوگل مپ نمایش می دهد.
نظرات بازدید کنندگان

نظری برای این مکان فرستاده نشده است.
برای ارسال نظر برای پست لطفا از طریف اپلیکیشن سارجو اقدام کنید.
خشکبار نادر شیراز
سایر مشخصات
شهر:
فارس / شیراز
شماره تماس این مکان

07132350272


برای تبلیغ رایگان کسب و کار خود اینجا کلیک کنید!