//for parto
ثبت مکان

خشکبار رز شیراز

آجیل و خشکبار شیراز / فخرآباد

خشکبار رز شیراز

خشکبار رز شیراز در خیابان فخرآباد، نبش کوچه 24 واقع شده است. خشکبار رز شیراز عرضه کننده انواع خشکبار، آجیبل، تنقلات و مغزها میباشد. شما عزيزان ميتوانيد نظرات و پيشنهادات خود را در مورد خشکبار رز شیرازبا ما به اشتراک بگذاريد.
میوه های خشک را می توان برای مدت زمان طولانی نگهداری کرد، بنابراین جایگزین مناسبی برای میوه تازه در خارج از فصل آن است. میوه های خشک منبع غنی ویتامین های A، B1، B2، B3، B6 و پانتوتنیک اسید و نیز املاحی مثل کلسیم، آهن، منیزیم، فسفر، پتاسیم، سدیم، مس و منگنز هستند.

غنچه گل سرخ:

این گیاه از دیرباز مورد توجه ایرانیان بوده و سال هاست در کاشان مراسم گلاب گیری برپا است. غنچه گل سرخ خشک شده به دلیل داشتن انواع ویتامین ها و خاصیت های فراوان، برای بسیاری از امراض مفید بوده و در شکل های مختلف استفاده می شده است. که در ادامه قصد معرفی آن ها را داریم.غچه گل سرخ دارای ویتامین های A, B,C است و برای انواع بیماری ها مانند: افسردگی و بیماری های گوارشی مفید است.


ضد سرطان:

غنچه گل سرخ خشک شده به دلیل داشتن اکسیدان، خاصیت ضد سرطانی دارد، این گیاه به دلیل دارا بودن پولیفول هایی به نام کاتچین از بروز سرطان جلوگیری می کند و همچنین می تواند رشد سرطان را بدون ضرر رساندن به سایر سلول ها کاهش دهد.


درمان سرما خوردگی:

دمنوش گل سرخ برای درمان اختلالات تنفسی در هنگام سرماخوردگی بسیار مفید است و آن ها را تسکین می دهد. مقاومت بدن در برابر بیماری ها را به دلیل داشتن ویتامین C بالاتر برده و ریه ها را تقویت می کند.


پایین آوردن تب:

دمنوش این گیاه با کاهش دمای بدن، تا حد بسیاری تب را کاهش داده و از تشدید عفونت ها در بدن نیز جلوگیری می کند.

آدرس مکان

آدرس: خیابان فخرآباد، نبش کوچه 24

این گزینه به شما مسیر رفتن به این مکان را نیز بروی نقشه نمایش می دهد.
نمایش این مکان بروی نقشه
این گزینه بصورت معمولی مکان را بروی نقشه گوگل مپ نمایش می دهد.
نظرات بازدید کنندگان

نظری برای این مکان فرستاده نشده است.
برای ارسال نظر برای پست لطفا از طریف اپلیکیشن سارجو اقدام کنید.
خشکبار رز شیراز
سایر مشخصات
شهر:
فارس / شیراز
شماره تماس این مکان

09177128781


برای تبلیغ رایگان کسب و کار خود اینجا کلیک کنید!