//for parto
ثبت مکان

خشکبار آمالی شیراز

آجیل و خشکبار شیراز / خیابان تیموری

خشکبار آمالی شیراز

خشکبار آمالی شیراز در خیابان تیموری، روبروی کوچه سید ذوالفقار واقع شده است. خشکبار آمالی شیراز عرضه کننده انواع خشکبار، آجیبل، تنقلات و مغزها میباشد.


خواص گردو برای زنان باردار:

این دانه برای سلامتی زنان باردار بسیار مفید است. بسیاری از ویتامین ها و مواد معدنی موجود در مغز گردو برای زنان باردار و سلامت جنین درون رحم آن ها مورد نیاز است. ویتامین های گروه B و فولات، ریبوفلاوین و تیامین از جمله این ویتامین ها هستند. از این رو به زنان باردار به طور اکید توصیه می شود از گردو به طور منظم استفاده نمایند. کمک به توسعه سیستم عصبی جنین, بهبود بینایی, افزایش تمرکز و به طور کلی افزایش IQ جنین از جمله خواص گردو برای زنان باردار به شمار می رود. این خواص ناشی از وجود امگا 3 در گردو است. همچنین این اسید چرب خطر ابتلا به آسم و اگزما در جنین را به طور چشمگیری کاهش می دهد. کلسیم، پتاسیم، ویتامین B، فیبر و منیزیم موجود در گردو از لخته شدن بیش از حد خون در طول بارداری جلوگیری می کنند و به طور کلی موجب بهبود جریان خون در بدن می شوند. مصرف گردو در طی بارداری از فشار خون بالا, وزن کم جنین هنگام تولد و افسردگی بعد از زایمان پیشگیری می کند و موجب محافظت از رگ های خونی می شود.
گردو سرشار از انتی اکسیدان های قوی و ترکیبات ضد التهابی است که این ترکیبات به عملکرد بهتر سیستم گردش خون و عروق خونی کمک می کنند و موجب حفظ سلامت قلب و عروق می شوند. به علاوه ازآنجایی که گردو سرشار از کلسترول خوب است, خطر ابتلا به بیماری های قلبی- عروقی را به ویژه در زنان باردار به طور چشمگیر کاهش می دهد. از جمله ارزش های این دانه مقوی، خواص درمانی بی شمار است.

آدرس مکان

آدرس: خیابان تیموری، روبروی کوچه سید ذوالفقار

این گزینه به شما مسیر رفتن به این مکان را نیز بروی نقشه نمایش می دهد.
نمایش این مکان بروی نقشه
این گزینه بصورت معمولی مکان را بروی نقشه گوگل مپ نمایش می دهد.
نظرات بازدید کنندگان

نظری برای این مکان فرستاده نشده است.
برای ارسال نظر برای پست لطفا از طریف اپلیکیشن سارجو اقدام کنید.
خشکبار آمالی شیراز
سایر مشخصات
شهر:
فارس / شیراز
شماره تماس این مکان

07132244345


برای تبلیغ رایگان کسب و کار خود اینجا کلیک کنید!