//for parto
ثبت مکان

اقامتگاه هتل مونت قلات شیراز

هتل و اقامتگاه شیراز / قلات

اقامتگاه هتل مونت قلات شیراز


هتل مونت قلات شیراز با محوطه ای سرسبز و زیبا در بافت قدیمی روستای قلات شیراز واقع شده و با اتاق های شیشه ای 1 تا 3 تخته، یک اتاق VIP شش تخته با سرویس بهداشتی و حمام اختصاصی و یک اتاق کف خواب 18 نفره، در مجموع پذیرای 45 مسافر می باشد. این روستا که در استان فارس واقع شده است با مرکز استان (شیراز) 36 کیلومتر فاصله دارد. روستای قلات با انبوه درختان و باغ های سرسبز و چشمه های زیبا، یکی از جاذبه های طبیعت گردی شیراز محسوب می شود. شغل اکثر مردم این روستا گیوه بافی، کشاورزی، باغداری و دامداری می باشد. یکی از مهم ترین و تاریخی ترین بنا های این روستا، کلیسای تجلیل مسیح قلات است که پس از جنگ جهانی اول و در دوران پهلوی بنا شده و از جاذبه های توریستی و گردشگری این روستای زیباست.
سرویس بهداشتی اتاق های کوچک بصورت مشترک در محوطه قرار دارد .اتاق ویژه شش تخته و سوئین دوطبقه 18 نفره دارای سرویس بهداشتی اختصاصی هستند .
امکان بردن ماشین تا درب اقامتگاه وجود ندارد و حدود 100 متر باید پیاده روی کرد .
روستای زیبای قلات یکی از مناطق گردشگری فارس به خصوص برای مردم شیراز محسوب می شود . مکانی مناسب برای سپری کردن آخرهفته ای به دورازهیاهو و هوای آلوده شهر. وجود رودخانه دائمی، چشمه های فراوان و درختان کهنسال آب و هوای قلات را بسیار فرح بخش کرده است. قلات تا چندسال پیش بافت قدیمی دست نخورده ای داشت ولی در سال های اخیر با تعداد مسافران زیادی که به این منطقه می آیند بافت روستاهم با ساخت چندین رستوران و کافی شاپ تا حدی دستخوش تغییرات شده است. از شیراز تا قلات حدود نیم ساعت مسافت است. در گذشته در قلات یک کلیسا وجود داشته که امروزه به علت بی توجهی مسلمانان روستا و کوچ ارمنه از روستا تخریب شده است. اگر به قلات سفر کردید حتما از آسیاب های آبی، بازار قدیمی سنگفرش شده ، گورستان قلات با حکاکی و حجاری های قدیمی و سنگی و قلعه ی قزل ارسلان هم دیدن کنید.



آدرس مکان

آدرس: بافت قدیم قلات، مسیر آبشار، کوچه امامزاده

این گزینه به شما مسیر رفتن به این مکان را نیز بروی نقشه نمایش می دهد.
نمایش این مکان بروی نقشه
این گزینه بصورت معمولی مکان را بروی نقشه گوگل مپ نمایش می دهد.
نظرات بازدید کنندگان

نظری برای این مکان فرستاده نشده است.
برای ارسال نظر برای پست لطفا از طریف اپلیکیشن سارجو اقدام کنید.
اقامتگاه هتل مونت قلات شیراز
سایر مشخصات
شهر:
فارس / شیراز
شماره تماس این مکان

09173394253


برای تبلیغ رایگان کسب و کار خود اینجا کلیک کنید!